Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל התותחים.

בעיה מוזרה באוטו. האוטו מגמגם בתחילת נסיעה.

הוחלף כהל לפני כחצי שנה.

הבעיה היתה עוד לפני שהחלפתי את כהל.. פשוט עכשיו זה התחיל להיות יותר רציני.

יש מצבים שהאוטו נכבה בתחילת נסיעה עקב הגמגום.

חיברתי את האוטו למחשב אך לא מציג שום בעיה רלוונטית לנושא.

האם להחליף פלאגים? חוטי הצטה?

אשמח לרעיונות לפתרון הבעיה המרגיזה!

 

תודה לכולם!

פורסם

להתחיל לבדוק לאט וביסודיות,ראשית,האם פורץ ניצוץ מחוטי ההצתה- אם כן,משם הבעיה.

אם לא,לבדוק לחץ דלק עם שעון ולשלול לפני כן חשד,למסנן דלק סתום.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אין קשר לחוטי הצתה,ופגלים האוטו מניע אבל מגמם במידה והיה בעיה האוטו לא היה מניע בפעם הראשונה , החלפת טיימינג? תבדוק מים ברדיאטור , האוטו מפיל סלד במצב ניוטראל?

פורסם
אין קשר לחוטי הצתה,ופגלים האוטו מניע אבל מגמם במידה והיה בעיה האוטו לא היה מניע בפעם הראשונה , החלפת טיימינג? תבדוק מים ברדיאטור , האוטו מפיל סלד במצב ניוטראל?

החלפתי טיימינג לפני כשנה וחצי. יש מים ברדיאטור. והאוטו לא מפיל סל"ד.\

 

להתחיל לבדוק לאט וביסודיות,ראשית,האם פורץ ניצוץ מחוטי ההצתה- אם כן,משם הבעיה.

אם לא,לבדוק לחץ דלק עם שעון ולשלול לפני כן חשד,למסנן דלק סתום.

אבדוק זאת במוסך. תודה.

 

תודה לכולם על התגובות.

×
×
  • תוכן חדש...