Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סוויפט ספורט - מתחילת שנה הבאה בישראל


nimo
שימו לב! השרשור הזה בן 1581 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 352
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני גר במרכז ועם רכבים ידניים כבר עשור. כשרגילים לזה, זה באמת באמת לא מורגש כמעט אף פעם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילא גיר ידני ,אבל שני ילדים קטנים? וואלה נראה לי ממש הזוי לחיות ככה יום יום ולשבור את הגב ארבע פעמים ביום.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילא גיר ידני ,אבל שני ילדים קטנים? וואלה נראה לי ממש הזוי לחיות ככה יום יום ולשבור את הגב ארבע פעמים ביום.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

הגדולה חוגרת את עצמה, ושתיהן נכנסות בעצמן. לא שיא הנוחות, אבל גם לא סוף העולם. מניח שאם הייתי צריך להושיב את שתיהן הייתי נמנע מזה, אבל אני לא.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי מצליחה מהקטנות החמות היא האבארט, מחירה לא נמוך כידוע

רק מראה לנו ששיווק מצוין הוא כלי חזק מאוד.

לא ארשום כלום על הסוזוקי שעדיין לא הגיע לארץ ולא בטוח שתגיע.

סוזוקי כידוע לא משווקים אגרסיבי ודי מסתמכים על שמם הטוב באמינות

ועוד כמה דברים טובים בהחלט.

בהחלט חשיבה שיווקית בשנים האחרונות לבדל את חטיבות הספורט של היצרנים השונים.

או היוקרה.

סוזוקי הביאו בעבר את הסוויפט ספורט ולא הצליחו לשווקו בכמויות ובעקבות הכישלון

לא הביאו את הסוויפט ספורט הקודמת.

הקדמה השיווקית של מנהלי המוצר צריכה להחליף הילוך או את השיטות

הישנות נושנות שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי הביאו בעבר את הסוויפט ספורט ולא הצליחו לשווקו בכמויות ובעקבות הכישלון

לא הביאו את הסוויפט ספורט הקודמת.

 

אתה בטוח? אני זוכר שהם הביאו את איגניס ספורט אבל לא את הסוויפט.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הביאו אף פעם את הסוויפט ספורט. האיגניס ספורט אכן שווקה כאן בעבר ולא זכתה להצלחה גדולה, בלשון המעטה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איגניס ספורט == סוויפט ספורט.

 

איגניס היה שם הדור הספציפי (HT81) של הסוויפט בשוק האירופי.

ביפן ובעוד כמה שווקים היא המשיכה להיקרא סוויפט.

 

כך ש-bigmik לא ממש טעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת הסוויפט דור II ששווקה עד 2004:

200px-1994_Suzuki_Swift_Cino_5-door_hatchback_%282011-04-28%29_01.jpg

 

וזאת האיגניס דור ראשון ששווקה עד 2005

 

 

185px-Suzuki_Ignis_Sport_I_front_20100704.jpg

 

ביפן האיגניס נקראה סוויפט והסוויפט נקראה קלטוס, אבל הן מבוססות על פלטפורמות שונות.

 

בדור השלישי של הסוויפט שם הדגם היה משותף ליפן ושאר העולם כאשר הסוויפט ספורט שווקה ביפן כ-SwiftRS.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאנחנו בארץ מכירים כסוויפט דור 1 וסוויפט דור 2, נמכרו ברחבי העולם תחת אינספור יצרנים ושמות דגם.

ביפן הן (וגם מה שמוכר לנו כסוזוקי באלנו) נקראו סוזוקי קלטוס.

 

מה שאנחנו והאירופאים מכירים כאיגניס הראשונה, הוצג ביפן כסוויפט הראשונה.

הדור שהחליף אותו נקרא סוויפט גם ביפן, גם אצלנו וגם באירופה.

 

האיגניס הנוכחית היא כבר משהו אחר, אבל האיגניס ההיא = סוויפט.

 

עריכה:

 

לסיכום, מנקודת מבט JDM:

 

סוויפט ספורט 1

10645097_745748475482723_6984823518598112946_n.jpg

 

סוויפט ספורט 2

dsc_s6481.jpg

 

סוויפט ספורט 3

2012-Suzuki-Swift-Sport.jpg

 

סוויפט ספורט 4

10432845-suzuki-swift-sport-900-556.jpg

עריכה אחרונה על ידי Avia

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הסוויפט ספורט (איגניס אצלנו) ייצרה סוזוקי וגם את הטויוטה יאריס T ספורט.

היצור היה אם אינני טועה במפעלי סוזוקי ביפן. לא זוכר כמה עלתה אז היאריס ספורט מול

המתחרות. אבל ב2006 נשארו ליבואן בבונדד כמה יחידות מהסוויפט איגניס ספורט...

נדמה לי תומכרה ב105 אלף שח לפני הנחה והיתה נמכרת ב95 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהם לא רכבי ספורט "טהורים". הם רכבים משופרים, לא טהורים. אם הם רכבי ספורט טהורים, בוא ספר מהי לוטוס אליז בעיניך?

 

אם אמשיך את הלוגיקה הזו, לוטוס אליז היא טויוטה סליקה עם שילדה משופרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אמשיך את הלוגיקה הזו, לוטוס אליז היא טויוטה סליקה עם שילדה משופרת.
ותטעה, כי הלוגיקה שלך לא נכונה. הלוטוס אליז היא מכונית עם שלדה מייצור ותכנון עצמאי, שקיבלה מנוע של טויוטה. הרכב נהגה, תוכנן ויוצר כדי להיות מכונית ספורט. לא להוביל נוסעים, לא להוביל מטען - להיות מכונית ספורט. האץ' חמה, כל האץ' חמה, היא מכונית רגילה לחלוטין, רק אחת שבמקום שתשפר אותה בסדנה, נמכרת לך משופרת. זה יכול לצאת טוב, זה יכול לצאת רע, וזה עדיין לא יהיה מכונית ספורט טהורה גם אם זה יהיה מהיר יותר ומהנה יותר ממכוניות ספורט אחרות וגם אם אתה נהנה לדחוף טיעון גרוטסקי לשם הויכוח.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1581 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...