Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סוויפט ספורט - מתחילת שנה הבאה בישראל


nimo
 שיתוף
עוקבים 7
שימו לב! השרשור הזה בן 302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעניין בכמה יתמכרו את הרכב הזה, שעל פניו נראה מצויין + אחלה יחידת כוח.

 

מעניין אם יגיעו ידניות.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4993736,00.html

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 352
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יפה, באמת הגיע הזמן. חבל שהדור הקודם לא שווק בארץ בגרסת ספורט. אמנם היה לו מנוע 1.6 אטמוספרי אבל יש מצב שההתנהגות על הכביש היתה עדיפה (היום כבר יש כל כך הרבה מערכות מתערבות וכו...).

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי מעדיף את הדור הקודם, חיצונית ומכאנית.

 

 

למרות הפיתוי של 6.1 קג"מ יותר ובטח מורגשים.

 

אבל השקט של מנוע אטמוספרי אמין ופחות מיכלולים רגישים,עדיף לדעתי.

 

לגבי המחיר... :)

 

אני מהמר על 125K-120 ויהיו את המשוגעים שיקנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ב135K יש פג'ו 208 עם 208 כ"ס.

פה מדברים על מנוע 1.4 טורבו. לדעתי ההספק יהיה נמוך מאצל הפג'ו. לסוזוקי אחלה שם בארץ, אבל מבחינת שם ספורטיבי אין לה בכלל (איגניס ספורט מישהו זוכר?).

120K נשמע לי כמו גבול עליון שהיא תהיה בו רלוונטית לאנשים מסויימים. עד 110K מדובר כבר באמת בסוג של בשורה בשוק שלנו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הדור הקודם יותר התאימה לצרכן הישראלי. המכונית הזו היא מהסוג שאנשים לא עשירים קונים אותם, אנשים שהרכב הוא חלק גדול אם לא הגדול ביותר בהוצאות שלהם ולכן לא יכולים להרשות לעצמם הפתעות.

 

בעבר, הצרכן הישראלי הראה צורך במכוניות ספורטיביות פשוטות וזולות יחסית כמו הדורות הראשונים של קליאו ספורט, טייפ אר ומיאטה. כולם נמכרו במספרים יפים עד שיצאו הדורות החדשים והפכו ליקרים ומסובכים יותר.

 

אני, כאיש לא עשיר מעדיף type-r ep3 על פני כל ארופאית וכנראה גם יפנית גודשת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זו מן יאריס טי-שפורט מודרנית?

אפשר לומר שהיא סוג של.

 

הסוויפט ספורט תמיד הייתה האץ' חמימה שכזאת, ועשתה זאת טוב מאוד. הם מעולם לא ניסו להתחרות בדברים היותר חמים.

לדעתי נראה מעולה, מקווה שיתומחר כמו שצריך ונראה הרבה על הכביש.

!AWDSOME

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ותגיע, המחיר בטח יהיה בסביבות 110 אלף לדעתי (כמו שהיה עם הסוניק RS).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קרוסאובר טורבו ידני עולה היום 110K

אז סויפט ספורט ידני שזה רכב קטן יותר עם אותו מנוע, צריכה לעלות יותר זול, לא?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי כמות הכסף שהשקיעו ברכב הוא מדד לכמה הוא יעלה? זה עניין של מיצוב. מקווה שתהיה גרסת 3 דלתות, כי ב 5 היא נראית מעט גמלונית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מעניין בכמה יתמכרו את הרכב הזה, שעל פניו נראה מצויין + אחלה יחידת כוח.

 

מעניין אם יגיעו ידניות.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4993736,00.html

 

כנראה היא תיוצר רק בגרסה ידנית כמו בדורות הקודמים.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

.It's about time

 

בתמחור טוב (100-110), אני מקווה שהם ימכרו הרבה מהן.

שלא יקבלו שוק כמו עם הסוויפט ספורט הקודמת שהם ניסו למכור כאן.

(באותן שנים, איגניס = סוויפט. איגניס היה השם באירופה, סוויפט ביפן. היום הן כמובן שתי מכוניות שונות)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוויפט החדשה היא מכונית טובה יותר ממה שהעין משערת והדעה הקדומה מתייגת.

 

נאה(לטעמי), קטנה מבחוץ אך מרווחת מבפנים ונוחה לישיבה. המכונית קלה מאוד וגם מרגישה זריזה בהתאם, לפחות בגרסה האוטומטית בה נהגתי. המתלים נותנים תחושה בוגרת הן בספיגת הזעזועים והן בתגובתם לנהיגה נמרצת. לטעמי, זו אחת הסופרמיני היותר מהנות לנהיגה - ולו היתה מיובאת עם מנוע 1.0 ליטר טורבו במקום ה-1.2 האטמוספרי - מאמין שהיתה עוד יותר מוצלחת.

 

בהתבסס על פלטפורמה איכותית וקלה שכזו, מאמין שהסוויפט ספורט תהיה שוס אמיתי - וגם שהספקה יעמוד על לא פחות מ-150 כ"ס. על משקל של 900-950 ק"ג, יתקבל יחס משקל הספק מעולה שלא יפול מקליאו טרופי, 208GTI ושות'.

 

בכמה יתמחרו? מאמין שבאזור אופל אדם S, אולי קצת יותר. ימים יגידו.

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...