Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, בתכלס רק בזמן האחרון התחלתי לנקות את הרכב בעצמי אחרי ששטפתי פעם אחת במכונת שטיפה של תחנת דלק והיא השאירה לי שריטות.

התחלתי מלהשתמש בשמפו של sonax מהסוג הבא:

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-sonax-car-wash-shampoo

 

ובשורה התחתונה אני די מרוצה.

חשבתי אולי להשתדרג ולקנות את השמפו+ווקס בפעם הבאה. נראה לכם שאאה הבדל או שאם לא עושים ווקס כמו שצריך זה כבר לא משנה ?

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-%D7%A2%D7%9D-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-SONAX-Wash-Wax.html

 

בנוסף אני זוכר שראיתי פה באחד השרשורים מין חומר שמורחים על שריטות קטנות וזה מעלים אותם, מישהו מבין על מה אני מדבר ויכול להפנות אותי למוצר ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

לא נשמע מוכר מה שאתה אומר...יש סרטון שמישהו העלה פה עם רכב שחור ש"שרטו" אותו במפתח או משהו בבגאז' ופשוט העבירו קצת מהחומר בתנועות סיבוביות וזה העלים את זה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

אהה וואו ממש לא יקר.

זה טוב גם לסווירלים ושריטות קטנות ולא עמוקות ?

 

בנוסף מה דעתכם על השמפו+ ווקס ? ארגיש הבדל מהשמפו הרגיל או שסתם מיותר אם לא עושים ווקס אמיתי ?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
אהה וואו ממש לא יקר.

זה טוב גם לסווירלים ושריטות קטנות ולא עמוקות ?

 

בנוסף מה דעתכם על השמפו+ ווקס ? ארגיש הבדל מהשמפו הרגיל או שסתם מיותר אם לא עושים ווקס אמיתי ?

אם תרצה ואתה מהמרכז פרסמתי בלוח מכירה פוליש ואוטם צבע לאחר הפוליש.

מוזמן להציץ ואם תרצה תיצור קשר.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

פורסם
אז ככה, בתכלס רק בזמן האחרון התחלתי לנקות את הרכב בעצמי אחרי ששטפתי פעם אחת במכונת שטיפה של תחנת דלק והיא השאירה לי שריטות.

התחלתי מלהשתמש בשמפו של sonax מהסוג הבא:

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-sonax-car-wash-shampoo

 

ובשורה התחתונה אני די מרוצה.

חשבתי אולי להשתדרג ולקנות את השמפו+ווקס בפעם הבאה. נראה לכם שאאה הבדל או שאם לא עושים ווקס כמו שצריך זה כבר לא משנה ?

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-%D7%A2%D7%9D-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-SONAX-Wash-Wax.html

 

בנוסף אני זוכר שראיתי פה באחד השרשורים מין חומר שמורחים על שריטות קטנות וזה מעלים אותם, מישהו מבין על מה אני מדבר ויכול להפנות אותי למוצר ?

אולי תחשוב שוב אחרי שתראה את הסרטון הזה!
פורסם

מה אני אמור לראות

 

Sent from my D6503 using Tapatalk

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...