Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה אתם כאלה מאפנים? שמישהוא אחד פה יגיד לי שמישהוא היה נכנס לו ברברס בטמבון ושורט אותו אז הוא היה יוצא, רואה את השריטה ואומר " שטויות אחי, אני כבר אתקן את זה עם טיפקס בבית".

 

כולכם הייתם דורשים צביעה של כל הטמבון וזה גם מה שהיא מבקשת. מה הבעיה פה?

בברכה,יניב

הבעיה פה היא שהשכן מתנהג כמו מניאק. יש גבול. טמבון חדש מגיע עם יותר שריטות מאלה שבתמונה.

אם היה נגרם לי "נזק" כזה לא הייתי טורח אפילו לצלם את זה בדיגיטלי, אם מישהו היה רוצה ממני תיקון של חלק כזה, הייתי מביא לו נייר שיוף 0 ופחית צבע של יעקובי.

dirty old man

need love too

פורסם

נראה לי, שאבא שלך לא עשה את זה בכלל... בשביל להגיע למקום הזה צריך להושיב יוקאזונה מאחור בשביל שהאוטו יצמד לריצפה, וגם אז, היית שורט עם האגזוז, בשביל להגיע לגובה הזה

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

בואנה אתה חי בסרט???? שתלך לחפש תחברים שלה אתה יכול להיות רגוע היא בחיים לא תוכיח שזה בא מן האוטו שלך ומה שנראה כאן הוא בטוח שריטה של מדרכה ככה שלא תחרטט אותך!!!! רק על החוצפה שלה שגם אתה יצאת פראייר עם 300 שקל או 200 לטענתך ! אתה יכול להיות רגוע ובכלל לא לשלם לה שקל זה כולה שריטה אם לא אתה אז ילד או חתול או ציםור או משהו תהיה רגוע אל תשלם לה כלום ברגע שהיא תבין מהסוכן ביטוח שלה שהם יפגשו בבית משפט בעוד חצי שנה ושרק העלויות של המשפט יעלו הרבה יותר כבר היא תפרוש מהנושא

אתה צריך לשאול את עצמיך אם שווה לך הקטע בגלל שאתם שכנים כי תצטרך לראות אותה כל יום אם לא כי זה מה שאני חושב בגלל החוצפה שלה אז שים פס אחד גדול כבר מעכשיו!!!

פורסם

בואנה אתה חי בסרט???? שתלך לחפש תחברים שלה אתה יכול להיות רגוע היא בחיים לא תוכיח שזה בא מן האוטו שלך ומה שנראה כאן הוא בטוח שריטה של מדרכה ככה שלא תחרטט אותך!!!! רק על החוצפה שלה שגם אתה יצאת פראייר עם 300 שקל או 200 לטענתך ! אתה יכול להיות רגוע ובכלל לא לשלם לה שקל זה כולה שריטה אם לא אתה אז ילד או חתול או ציםור או משהו תהיה רגוע אל תשלם לה כלום ברגע שהיא תבין מהסוכן ביטוח שלה שהם יפגשו בבית משפט בעוד חצי שנה ושרק העלויות של המשפט יעלו הרבה יותר כבר היא תפרוש מהנושא

אתה צריך לשאול את עצמיך אם שווה לך הקטע בגלל שאתם שכנים כי תצטרך לראות אותה כל יום אם לא כי זה מה שאני חושב בגלל החוצפה שלה אז שים פס אחד גדול כבר מעכשיו!!!

פורסם

בואנה אתה חי בסרט???? שתלך לחפש תחברים שלה אתה יכול להיות רגוע היא בחיים לא תוכיח שזה בא מן האוטו שלך ומה שנראה כאן הוא בטוח שריטה של מדרכה ככה שלא תחרטט אותך!!!! רק על החוצפה שלה שגם אתה יצאת פראייר עם 300 שקל או 200 לטענתך ! אתה יכול להיות רגוע ובכלל לא לשלם לה שקל זה כולה שריטה אם לא אתה אז ילד או חתול או ציםור או משהו תהיה רגוע אל תשלם לה כלום ברגע שהיא תבין מהסוכן ביטוח שלה שהם יפגשו בבית משפט בעוד חצי שנה ושרק העלויות של המשפט יעלו הרבה יותר כבר היא תפרוש מהנושא

אתה צריך לשאול את עצמיך אם שווה לך הקטע בגלל שאתם שכנים כי תצטרך לראות אותה כל יום אם לא כי זה מה שאני חושב בגלל החוצפה שלה אז שים פס אחד גדול כבר מעכשיו!!!

פורסם

היא ממש לא שכנה שלי

היא בכלל גרה בקרית חיים ואנחנו במוצקין, אין לנו שום קשר אליהם

ושוב, בגלל טוב הלב (אולי המוגזם?) של אבא שלי, רצינו לא לעשות מזה סיפור ולסגור את העניין עם 200 שקל בערך, הם לא רצו, ודרשו תיקון, אז כנראה שעכשיו באמת הם לא יקבלו כלום אם באמת יתברר שלא ניתן (מה שנראה לי די הגיוני) להוכיח את זה

פורסם

אבל למה בעצם לא מגיע לה שתצבעו לה את כל הפגוש?

 

נניח וצביעת חצי פגוש היתה אפשרית והיתה עולה 150 ש"ח לעומת צביעת פגוש שלם שעולה 300 ש"ח.

מה לגבי הבזבוז זמן שלה? איפה העוגמת נפש? נראה לי שהם שווים 150 ש"ח, לא?

אמרת שאתם רוצים להיות הוגנים איתה? תתקנו לה את הפגוש ותבקש מאבא שלך שיסתכל אחורה בפעם הבאה שהוא נוסע ברוורס.

 

1. היא לא אשמה בתאונה

2. לא הוגן שהיא תצטרך להפסיד חצי יום עבודה בו האוטו יהיה במוסך

3. לא הוגן שנגרמה לה עוגמת נפש שהיא לא תפוצה עליה.

 

בקיצור - תסתכלו על הצד השני של המטבע, תצאו בני אדם ותצבעו לה את כל הפגוש.

פורסם

איך אומרים לייף איז איי ביץ'!!! בחייכם אני עד עכשיו שובר את הראש איך טמבון אחורי יכול לגרום שריטה למתחת פנס ערפל...זה פשוט מעלה בי תמיהה משונה - על כל מקרה אח שלנו (של כולנו!!!! ככה לא תגידו לי לדבר איתו בבית!!) תהיה בראש שקט שתלך לסוכן ביטוח, עורך דין משטרה ומה לא - איך השיר של שאגיי אומר - איט וואזנט מי!!! קאפיש??? תמשיך לטעון שזה לא אתה - אני אפילו חושב קצת אחרת שהייתה לה בעיה עם הפנס ערפל מכל החניות שהיא דפקה במדרכות שמכל מכה קטנה הוא היה יוצא אז גם אם נגעת באוטו שלה אפילו במקצת הוא יצא - לכן מה שנשאר לך לעשות עכשיו אחרי שניסית להסתדר איתה או יותר נכון אבא שלך (שהוא קצת פראייר לדעתי בלי להעליב) זה לקחת את עצמיך בידיים לא לאבד את העשתונות שלך ותהיה רגוע אנשים כמוה זה מחלה במדינה שלנו

 

עכשיו למי שאמר על העוגמת נפש שלה - אני אפילו שאני לא מכיר אותה כבר רוצה לתבוע אותה על עוגמת נפש בושה וחרפה שיש אנשים כמוה במדינה שלנו - יש לי הרגשה שהיא פולניה...

 

על כל מקרה - בתור אחד שמבין בדברים האלה קצת - אני חוזר ואומר לך אל תשלם לה שקל תהיה רגוע!!!

פורסם
איך אומרים לייף איז איי ביץ'!!! בחייכם אני עד עכשיו שובר את הראש איך טמבון אחורי יכול לגרום שריטה למתחת פנס ערפל...זה פשוט מעלה בי תמיהה משונה - על כל מקרה אח שלנו (של כולנו!!!! ככה לא תגידו לי לדבר איתו בבית!!) תהיה בראש שקט שתלך לסוכן ביטוח, עורך דין משטרה ומה לא - איך השיר של שאגיי אומר - איט וואזנט מי!!! קאפיש??? תמשיך לטעון שזה לא אתה - אני אפילו חושב קצת אחרת שהייתה לה בעיה עם הפנס ערפל מכל החניות שהיא דפקה במדרכות שמכל מכה קטנה הוא היה יוצא אז גם אם נגעת באוטו שלה אפילו במקצת הוא יצא - לכן מה שנשאר לך לעשות עכשיו אחרי שניסית להסתדר איתה או יותר נכון אבא שלך (שהוא קצת פראייר לדעתי בלי להעליב) זה לקחת את עצמיך בידיים לא לאבד את העשתונות שלך ותהיה רגוע אנשים כמוה זה מחלה במדינה שלנו

 

עכשיו למי שאמר על העוגמת נפש שלה - אני אפילו שאני לא מכיר אותה כבר רוצה לתבוע אותה על עוגמת נפש בושה וחרפה שיש אנשים כמוה במדינה שלנו - יש לי הרגשה שהיא פולניה...

 

על כל מקרה - בתור אחד שמבין בדברים האלה קצת - אני חוזר ואומר לך אל תשלם לה שקל תהיה רגוע!!!

יש לי הרגשה שאם אתה היית בצד השני של המתרס היית מתעקש לצבוע חצי רכב מחדש.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אבל למה בעצם לא מגיע לה שתצבעו לה את כל הפגוש?

 

נניח וצביעת חצי פגוש היתה אפשרית והיתה עולה 150 ש"ח לעומת צביעת פגוש שלם שעולה 300 ש"ח.

מה לגבי הבזבוז זמן שלה? איפה העוגמת נפש? נראה לי שהם שווים 150 ש"ח, לא?

אמרת שאתם רוצים להיות הוגנים איתה? תתקנו לה את הפגוש ותבקש מאבא שלך שיסתכל אחורה בפעם הבאה שהוא נוסע ברוורס.

 

1. היא לא אשמה בתאונה

2. לא הוגן שהיא תצטרך להפסיד חצי יום עבודה בו האוטו יהיה במוסך

3. לא הוגן שנגרמה לה עוגמת נפש שהיא לא תפוצה עליה.

 

בקיצור - תסתכלו על הצד השני של המטבע, תצאו בני אדם ותצבעו לה את כל הפגוש.

אתה ממש אבל לא מבין את הקטע אה?

למה לצבוע בכלל משהו, גם אם זה חצי פגוש, אם בכלל לא הגיוני שזה תהיה פגיעה שלנו?

בדקתי את זה קצת יותר לעומק, עדיין לא סופי, אבל כריזמה נחשבת מכונית גבוהה, היא מאוד גבוהה במיוחד בחלק האחורה, בחייםםםםםם לא יכולה להיות פגיעה בחלק שיש בו את השפשוף, בחיים

אבל אם היא תמשיך לפתוח את הפה אני ממש יקח מטר ויעמיד את שתי הרכבים אחד ליד השני ויבדוק

אני סגור על זה שאנחנו לא חייבים לה שקל, וגם אם היא תלך למשפט איתנו היא תפסיד, ולא רק שתפסיד אנחנו גם כנראה נתבע אותה על עוגמת נפש

 

פשוט בושה שיש אנשים כאלה בעולם

לא מספיק שבאנו וניסינו להיות איתה בסדר בלי לריב ובלי כלום, לסגור את העניין עם סכום סמלי, עוד הם דורשים מעל ומעבר

אז סבבה, עכשיו נראה אותה

וזה בדיוק הקטע פה, זה לא הקטע של הכסף, זה הקטע של החוצפה של האנשים בארץ הזו!!

 

ולמי ששאל, היא לא פולניה, היא דווקא ממוצא מזרחי כלשהו

פורסם
אבל למה בעצם לא מגיע לה שתצבעו לה את כל הפגוש?

 

נניח וצביעת חצי פגוש היתה אפשרית והיתה עולה 150 ש"ח לעומת צביעת פגוש שלם שעולה 300 ש"ח.

מה לגבי הבזבוז זמן שלה? איפה העוגמת נפש? נראה לי שהם שווים 150 ש"ח, לא?

אמרת שאתם רוצים להיות הוגנים איתה? תתקנו לה את הפגוש ותבקש מאבא שלך שיסתכל אחורה בפעם הבאה שהוא נוסע ברוורס.

 

1. היא לא אשמה בתאונה

2. לא הוגן שהיא תצטרך להפסיד חצי יום עבודה בו האוטו יהיה במוסך

3. לא הוגן שנגרמה לה עוגמת נפש שהיא לא תפוצה עליה.

 

בקיצור - תסתכלו על הצד השני של המטבע, תצאו בני אדם ותצבעו לה את כל הפגוש.

גיבסון... תסתכל על התמונות... זה בטוח מהמדרכה. אין רכב שיכול לגרום פגיעה שכזאת.

וגם אם הבחור רוצה להיות נחמד ולתקן לה את הפגוש... לצבוע אותו קומפלט??? שטויות במיץ... יש שם שריטונת קטנטונת... שש דקות עבודה כולל ייבוש.

השופט יצחק לה בפרצוף... שתגיד תודה על זה שהוא בכלל ענה לה...

dirty old man

need love too

פורסם

יואל -

ממבט על התמונות אכן נראה כאילו השריטות נמוכות מדי.

מצד שני - הבחור אומר שהשריטות ליד הפנס ערפל נגרמו מהתאונה... מי אני שאתווכח...

 

אם אכן לא נגרם לה שום נזק מהתאונה זו אכן חזירות לשמה לבקש את צביעת הפגוש.

פורסם

שמע, לא אמרנו שזה בטוח מאה אחוז מהתאונה

כי עדיין, אם זה נגרם מהתאונה אז גם הפגיעותה שניות מהתאונה

אבל בגלל שאבא שלי לא רצה לעשות מזה ביג דיל, ולא חשב באותה שנייה שזה לא נגרם כתוצאה מכך, אז הסכמנו פחות או יותר שאולי זה בגללנו, אז אמרנו שננסה להגיע לפשרה ונסגור את זה יפה

אבל יותר מאוחר, כשישבנו עם ראש שקט, וחזרנו על כל הפרטים של התאונה והכל, מסתבר שלא הגיוני בכלל פגיעה כזו, מי שמכיר את הכריזמה יודע שהוא אוטו גבוה, ואין שום מצב שבעולם שאפשר לשרוט מקומות כאלה ובטח שלא כאלה שריטות

 

אז בכל מקרה, הגעתי למסקנה שרציתי מהתרד הזה, ותודה לכל מי שחיזק את דעתי פה (:

מחר נעביר את זה גם לרואה חשבון ואולי גם לשמאי שיבדוק את כל הפרטים ויחליטו סופי וודאי מה קורה עם זה, על מנת לא ליצור שום צל של ספק בנושא זה.


×
×
  • תוכן חדש...