Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני חדש פה אז קודם כל נעים מאוד :)

 

קיבלתי לפני כשבוע את הרכב החדש שהזמנתי - toyota aygo 2017

הרכב מגיעה עם מערכת מולטימדיה מקורית של טויטה הנקראת x-touch.

המערכת נחמדה מאוד וקלה לתפעול והרכב מגיע עם 4 רמקולים סבירים+ המספקים איכות שמיעה נחמדה.

עם זאת חסר לי קצת באס איכותי ומשמעותי ובווליון גבוה מתחילים לאבד את האיכות.

 

אשמח להמלצות על אפשרויות שיפור המערכת עם התחשבות במקום איחסון מאוד מינימלי.

ראיתי באינטרנט סאב וופרים קטנים מכל מיני סוגים כמו jbl basspro sl שניתן לשים מתחת לכיסא וכו'.

 

תודה מראש לכל העוזרים!

פורסם

כי כמה אפשר לחזור על אותן תגובות שוב ושוב.

כמו שחיפשת ברשת, אפשר לחפש גם בפורום.

 

כן, סאבוופרים אקטיבים הם אופציה.

גם סאבוופרים קטנים אחרים בליווי מגבר חיצוני כלשהו עשויים להתאים.

גם סאבוופרים שטוחים למיניהם עשויים להתאים.

גם רמקולים 6X9 על המגש וחיבור ישיר למיציאות אחוריות של המערכת עשויים להתאים.

 

מבלי להתייחס לתקציב לא ניתן לסייע מעבר.

בהצלחה.

פורסם

הי עידן,

 

ראיתי את הפוסט שלך עוד בסופשבוע אבל נבצרה ממני היכולת להגיב.

 

הרמקולים ברכב הזה ממה שידוע לי ממוקמים בדש בורד ובדלתות האחוריות, האם יש בדגם הזה רמקולים גם בדלתות הקידמיות? זה ישפיע על התגובות שלי בהמשך.

 

לגבי סאב וופרים - מציע להתחרק מפתרונות אקטיביים ולהתמקד בתוספת הגברה וסאב וופר קטן פיזית נוסח סדרת מיקרו סאב של JL AUDI או אודיסון סדרת פרימה.

 

אבל קודם כל אמתין לתשובתך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על התגובות..

לגבי התגובה הראשונה - ניסיתי בכל צורה לבצע חיפוש פנימי בתוך הפורום וכל חיפוש נותן שגיאה מוזרה ולכן החלטתי לפרסם את השאלה.

 

בנוגע לשאר השאלות:

הרכב מגיע עם 4 רמקולים - 2 בדאש ועוד 2 בדלתות הקדמיות...

מבחינת תקציב - הסתכלתי על כל מיני סוגים של רמקולים מוגברים בשביל לחסוך במקום ואני חושב שתקציב של עד 2000 שח זה ריאלי.

 

אשמח להמשך עזרה...

תודה מראש :)

פורסם

אמרת שאיכות השמע "חביבה" אז דווקא הייתי נותן לסט הקידמי סיכוי ועושה את הדברים הבאים:

 

1. בידוד אקוסטי לדלתות הקידמיות.

2. העברת הסט הקידמי להגברה חיצונית על בסיס ארבעה ערוצים וחסימת HPF ב80-90 הרץ דרך הקרוס של המגבר (או עד שלא תשמע עיוותי באס בווליום גבוה).

3. הוספת סאב וופר צנוע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...