Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנשים פשוט משוגעים..... וואו (סרטון)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עונש מוות מיידי למשתוללים מסוג זה!

אחרת...אחרים ימותו איתם!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

טוב תשמעו בחיים לא ראיתי את הסרט הזה וזה סרט בן זונה

איפה הסרט מצולם ?

ולא יודע מה איתכם אבל שני הנהגים בסרט הם באמת נהגים רציניים

רק חבל שבארץ אין נהגים כאלה וכבישים כאלה

פורסם

לפי איך שבנוי המספר על המכוניות,ולפי סוגי המכוניות מדובר ברוסיה...

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
טוב תשמעו בחיים לא ראיתי את הסרט הזה וזה סרט בן זונה

איפה הסרט מצולם ?

ולא יודע מה איתכם אבל שני הנהגים בסרט הם באמת נהגים רציניים

רק חבל שבארץ אין נהגים כאלה וכבישים כאלה

התקשרו מבלוק בסטר, ביקשו שתחזיר את הסרט שאתה חי בו. אה..כן הם גם ביקשו שלא תוציא רישיון בקרוב.

 

שני הנהגים בסרט הם נהגים טיפשים ללא כל יכולות מוטוריות (לפחות הם לא הציגו יכולות בסרטון), מוכן להתערב שהם נהגים חדשים. לצערינו, גם בארץ, יש נהגים כאלה.

אני מדבר בכאב, כי, לצערי, גם אני לקחתי בעבר חלק בנהיגה מסוג זה.

 

צבי

פורסם
התקשרו מבלוק בסטר, ביקשו שתחזיר את הסרט שאתה חי בו. אה..כן הם גם ביקשו שלא תוציא רישיון בקרוב.

 

שני הנהגים בסרט הם נהגים טיפשים ללא כל יכולות מוטוריות (לפחות הם לא הציגו יכולות בסרטון), מוכן להתערב שהם נהגים חדשים. לצערינו, גם בארץ, יש נהגים כאלה.

אני מדבר בכאב, כי, לצערי, גם אני לקחתי בעבר חלק בנהיגה מסוג זה.

 

צבי

צבי להחזיר את הסרט ? הגזמת

דרך אגב יש לי רישיון ואני לא נוסע ככה וגם לא ינסע ככה

אני פשוט אוהב לראות את זה ( אני מקווה שברור לך שאוהב לראות רק בסרטון ולא במציאות )

לא אמרתי שהם לא טיפישים ומפגרים כי בכזאת תנועה ובכזה עומס לא נוהגים ככה

פורסם

אם זה בסרטון אז זה לא אמיתי? זה לא קרה במציאות? אולי זה מדע בדיוני ואין נסיעות פורועת גם במציאות?

 

אנשים תתעוררו! כל יום אנשים נהרגים בארץ ובעולם ומספר לא קטן של ההרוגים זה מהשתוללויות בכבישים, כולנו אוהבים לנסוע מדיי פעם על סל"ד גבוהה ולתת מנות טובות של דלק פה ושם למנוע, אבל דחיל ראבאק אנשים אתם לא לבד שם בכבישים אם מישהו מתכוון "להשתולל" שיעשה את זה לבד.

 

הסרטון לא פועל אצלי, אבל בכל זאת שלחתי את ההודעה כי אני רואה שיש כאן אנשים שחושבים שהם חיים בסרט ומייחלים להתנהגות פרועה בכבישים. אם אני חושב שזה מה שזה (2 מפגרים ללא יכולת מוטורית מנסים להפגין כישורים) אז לא בבית ספרנו.

 

ואל תתפסו אותי צדיק של חיים הכט או אור ירוק, באופן אישי אני חושב שהחוקים המוטורים בארץ באמת מטומטמים לרוב ותכניות כמו של חיים הכט אוהבות לסלף את המציאות (כמו משפחתית ממוצעת שסוגרת סקאלה, כן בטח) אבל תעשו טובה לאנשים בחוץ ותהיו יותר הגיוניים, המעשים שלכם משפיעים גם על אחרים.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

כאן אתה כותב:

שני הנהגים בסרט הם באמת נהגים רציניים

רק חבל שבארץ אין נהגים כאלה וכבישים כאלה

ואילו כאן אתה כותב:
לא אמרתי שהם לא טיפישים ומפגרים כי בכזאת תנועה ובכזה עומס לא נוהגים ככה
אתה רואה את הניגודים? אתה מבין למה אני קורא לך להחזיר את הסרט?!

פורסם

אהה.... אלו נהגים די מיומנים, ותתפלאו, יש בארץ הרבה נהגים כאלו...

אני מכיר לא מעט נהגים כאלו, אך הם אחראים ומזהירים אחרים שלא לנהוג כמותם...

למעשה אני (מתיימר להיות), אחד מאותם נהגים כאלו...

אך כמובן, צריך לדעת היכן המגבלות שלך ולא לנסות דברים מעבר אליהם. ללמוד לא להתפתות.

 

 

נ.ב.

לזה שהציע את כביש 6, זה הכביש הכי מעפאן ל"משחקים" מסוג זה. יש שם רק 2 נתיבים...

כביש 4 ונתיבי איילון הרבה יותר אטרקאטיבים...

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

אלו נהגים די מיומנים, ותתפלאו, יש בארץ הרבה נהגים כאלו...

מה מיומן בנהגים אלו, מה? בגלל שיש בארץ הרבה נהגים "מיומנים כאלו" יש שם כזה לספורט המוטורי (אני אפילו לא מתחיל לדבר על תאונות דרכים).

אני מכיר לא מעט נהגים כאלו, אך הם אחראים ומזהירים אחרים שלא לנהוג כמותם...

אחראים ?!?! מה יכול להיות "אחראי" בנהיגה מסוג זה? הם גם מזהירים את אלה שנוסעים סביבם בכביש?!

למעשה אני (מתיימר להיות), אחד מאותם נהגים כאלו...

יש לי דילמה - האם לומר להורי שלך "אמרתי לו, אמרתי לו, הוא לא הקשיב", או לחסוך מהם את זה.

אך כמובן, צריך לדעת היכן המגבלות שלך ולא לנסות דברים מעבר אליהם. ללמוד לא להתפתות.

בנהיגה מסוג זה אין קשר למגבלות של הנהג, יש יותר מדי משתנים קרובים.

נסה לספוג קצת את תרבות הפורום. זה רק יועיל לך, מבטיח.

 

דואג,

צבי.

×
×
  • תוכן חדש...