Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנשים פשוט משוגעים..... וואו (סרטון)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מזועזע, כועס והמום!

 

לראות סרטון כזה ולא להגיב בדחיה חמורה של המעשה - זה חמור מאוד! אסור להיות אדישים למעשים כאלה...(אני לא רוצה להזכיר אירועים פוליטיים במדינה שהציבור גילה אדישות אליהם והם נגמרו ברצח מנהיג...-אבל אני חייב להשתמש בדוגמה מזעזת מסוג זה)

 

הסרטון הראשון מראה אירוע מטורף שבו 2 פרחחים נוהגים בצורה שמסכנת את הציבור, כל אחד מהם נוהג בצורה מטורפת בפני עצמו. בנוסף הם מתחרים. ובכדי להסביר שכל מה שהם עושים נעשה בידיעה ברורה שהם יודעים שמדובר בהתנהגות חריגה (עובדה הם מצלמים את ה"אירוע")

 

אני בעד נהיגה ספורטיבית, מושכלת, מהירה אבל גם בטוחה!

 

הסרטון השני מוסרט במהירות גבוהה וקשה לשפוט. עדיין נעשים שם מעשים מסוכנים ולא סבירים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אוי נו ואתם קוראים לעצמכם חובבי מוטוריקה....

 

תקישבו ותקשיבו טוב במיוחד אתה ZH11, כל מי שאני מכיר שנוהג בצורה "פרחחית" שכזו הוא נהג שיש לו ותק

של כמה שנים על הכביש. רובם עוד נוהגים מלפני הרישיון.

ותפלאו (או בעצם לא), מעולם לא קרתה לאחד מהם תאונה. מעולם.

מכיון שכל אחד יודע בדיוק מה הוא מסוגל ומה הוא יכול ולא מנסה לאתגר את עצמו בסיכון חייהם של אחרים...

 

למעשה אני אפתיע אתכם באחד המקרים המוזרים יותר...

אחד מחבריי (לאנטרה GT 1.8 ) טייל לתומו בין הרכבים בכביש 4 ולפתע הצטרפה אליו ל"משחק" פאסאט חדשה..

לאחר כמה דקות הם הגיעו למבוי סתום כי מספר מכוניות חסמו את הדרך (ביניהם פיאט פונטו),

ולפתע בקע קול מתוך רמקול בפאסאט (פיאט פונטו לפנות את הדרך..!)...

איזה כיף לגור בישראל...

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

שובבון - אתה חי בסרט!

 

והסרט הזה יגמר רע, רע מאוד!

 

אני מאוד מקווה שיאפסו אותך לפני כן.

 

ואתה ממש לא ראוי לייצג את התרבות מוטורית שהרוב פה מייחל לה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
שובבון - אתה חי בסרט!

 

והסרט הזה יגמר רע, רע מאוד!

 

אני מאוד מקווה שיאפסו אותך לפני כן.

 

ואתה ממש לא ראוי לייצג את התרבות מוטורית שהרוב פה מייחל לה.

מסכים איתך לגמרי .

צעדים ננקטו בהתאם.

יום יבוא והוא ייכנס באיזה עץ (במקרה הטוב) , אני מקווה שהעץ יצא מזה בחיים.

×
×
  • תוכן חדש...