Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לעשות בדיקה לרכב שאני מעוניין לרכוש .

המוכר מאשדוד , האם יש מכון בדיקה מומלץ באיזור ?

לאיזה דברים חשוב לשים לב בבדיקה ?

פורסם

באזור אשדוד ממליץ על קומפיוטסט.

כמובן תבדוק שהרכב תקין אין מכות שילדה.

תציין איזה רכב שיהיה יותר קל

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
באזור אשדוד ממליץ על קומפיוטסט.

כמובן תבדוק שהרכב תקין אין מכות שילדה.

תציין איזה רכב שיהיה יותר קל

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

סיאט איביזה ספורט 1.4 2014

פורסם (נערך)

יצא לי לעשות בדיקות עם לקוחות בקומפיוטסט אשדוד.

 

היו מקרים שבהם לא הייתי מרוצה בתור מוכר, הם כתבו הרבה שטויות.

 

אני מניח שבתור קונה זה יתרון, יש הרבה על מה להתמקח, אבל יש לדעת לא להיבהל גם, ולוותר על רכב סתם.

 

אל תמהר לקנות, כשתעשה את הבדיקה תעלה את הממצאים לפה, ויעזרו לך כבר לפענח כמו שצריך.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

אני יודע שהמכון רלקס של טויוטה הוא מאד מקצועי. הם אמנם לוקחים יותר יקר אבל הם בודקים את הרכב טוב.

הם דורשים היסטוריית טיפולים אחרת הם לא מסכימים לבדוק. זה כבר אומר משהו. אני יודע שיש גם חברות ליסינג שלא מוכנות

שיבדקו אצלם את הרכב כי כנראה הם שוחטים אותם בבדיקה וכמובן שהחברות ליסינג יעדיפו את המכונים שאיתם הם מקומבנים.

הייתי הולך על משהו שונה מקומפיוטסט...זה מכון חרוש...

פורסם

עכשיו אני בכלל ממליץ לך ללכת לרלקס באשדוד! שאלתי אותם כמה תעלה בדיקה לרנו פלואנס דיזל. מנהל המכון לקח את הטלפון

ודיבר איתי 15 דקות. אמר לי שהוא לא עושה בדיקה לרכב הזה מהסיבה שאין לו את המכשור המתאים להתחבר למחשב של הרכב

ולקרוא את כל הנתונים. הוא אמר לי שכל בדיקה של מכון אחר לא משקפת את המציאות והם רק דוחפים כל מיני סעיפים

מחמירים כדי לכסות את עצמם. הוא המליץ לי במקרה של הרנו לגשת אך ורק לרנו ולבקש מהם להוציא את הנתונים של הרכב.

הוא בכלל לא מכיר אותי והוא אמר לי חבל על הכסף שלך עם מכון בדיקה. אין לי אינטרס לקחת לך סתם כסף.

לדעתי זה אומר המווןןןן. לא מכיר הרבה מכוני בדיקה שהיו אומרים לי דבר כזה.

 

מעוניין לעשות בדיקה לרכב שאני מעוניין לרכוש .

המוכר מאשדוד , האם יש מכון בדיקה מומלץ באיזור ?

לאיזה דברים חשוב לשים לב בבדיקה ?

פורסם

הבעיה שהמוכר אמר שהוא מעדיף לעשות את הבדיקה ברלקס , לא עדיף להיזהר שמא יש לו קשרים במוסך ?

לא בעייתי לעשות בדיקת רכב בעירו של מוכר הרכב ?

פורסם
אל תלך למכון בדיקה שהמוכר מעדיף - ולו רק בשביל לחפש מקום ניטרלי ככל האפשר.
מכון בדיקה מומלץ לסיאט שהוא לא רלקס ?
×
×
  • תוכן חדש...