Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתחיל ואומר שחיפשתי מידע רלוונטי ומצאתי רק תגובות ממש ישנות לגבי סטים כאלה ואחרים. אחים שלי ואני התחלנו לשפץ פורד קפרי 74 ובין לבין השבוע גם עשינו טיפול לרכב שלי ושל דודה שלי. השתמשנו בסט כלים סיגנט 127 חלקים של בן דוד שלי והוא די נחמד האמת. הגענו למסקנה שאנחנו חייבים סט משלנו ומצאנו את אותו הסט באזור 1200 שקל וסט של קוסקו 129 חלקים בערך באותו מחיר (שני הסטים קיימים כמעט בכל חנות כלי עבודה שנכנסנו אליה). נשמח להמלצות לסט ברמה סבירה. בשני הסטים מובטחת אחריות לכל החיים לכלים, מישהו נתקבל בבעיות מיוחדת איתם? דבר אחרון לפני סיום.. זה חייב להיות סט מוכן בגלל שאנחנו צריכים את הסדר שקיים בארגז מוכן, כך הכלים נשמרים אצלנו טוב יותר ולא בבלאגן (יש לנו המון כלים שונים במחסן וזה ממש לא נוח, מחפשים משהו נייד). תודה לעוזרים!

פורסם

צהריים טובים,

הבט נא בקטלוג הבא:

http://kraftwerktools.com/JuniorCollectionEnEsPt/#14

 

אני אישית מאוד ממליץ על החברה הזאת, כלים באיכות גבוהה, יש לי לא מעט כלים שלהם ואני נהנה מכל רגע בחברתם.

 

תדפדף ותבחר מהו הסט האופטימלי עבורך, לאחר מכן תתקשר לאייפקס מוטורס ותבקש הצעת מחיר מהם, :

http://www.apexmotors.co.il/

רועי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...