Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נסגר עם דלק מוטורס ופורד.


itsik170
שימו לב! השרשור הזה בן 2480 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא הגזמת בכלל.

125 כוחות סוס ו17 קגמ על רכב ששוקל 1400 קילו,זה לא נורא בכלל, במיוחד שהמנוע הנל משודך לתיבה ידנית בלבד.

תוסיף לזה את העלות המצחיקה של הרכב הזה בחול,אחלה קנייה.

ולמי שטען שזה המנוע העקרי במונדאו,זו פשוט שטות מוחלטת,זה המנוע הבסיסי.

יש עוד מגוון מנועים,טורבו בנזין,טורבו דיזל .

בגרסא הפשוטה של המונדאו ה zetec אכן רוב המנועים משודכים לגיר ידני, בגרסאות המפוארות רוב המנועים משודכים לגיר אוטומט.

הבנזין לגיר 6 הילוכים פלנטרי והדיזל לpowetshift שאיתם מעולם לא היו בעיות כי זה גיר שונה מהגיר שמשודך למנועי בנזין.

הגרסא הקודמת של הפיאסטה עדיין מיוצרת וזמינה למכירה.

שלא יבלבלו את המוח על חוסר הצע וזמינות של היצרן.

ועוד דבר,אנשי המכירות של פורד ומאזדה הם לא אותם אנשי מכירות למרות שאולמות התצוגה לרוב משותפים.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוניטין מאוד נפגע כמו שכתבו פה, בגלל הפאוור שיפט. חברות הליסינג הדירו רגליהם מהפוקוס, לקוחות פרטיים אף פעם לא היו המון ביחס למתחרים והאמת שחבל, כי הפוקוס החדשה עם הגיר האוטומטי פלנטרי והמנוע החזק, מעניינת מאוד בתמחור הולם. הקוגה - כנראה שראו שנכשלו המכירות של הדגם ה ״מוזל״ עם הנעה קדמית בלבד, ובצדק במחיר הלא הגיוני הזה, אז הגיוני שיפסיקו לייבא.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר פורום פה הלך לאולם של דלק מוטורס. לפי מה שהוא כותב האולם/נציגי המכירות משמשים גם את מאזדה וגם את פורד. מאוד הגיוני מבחינת היבואן, אבל זה מוכיח שכוח האדם מטפל בשני המותגים, ולכן תעדוף של מותג אחד משיקולים של היבואן בא על חשבון מאמצי השיווק והמכירה של מותג אחר.

 

אם העולם היה מושלם ומתנהל כמו בספר אז את צודקת, למה לא לייבא ולהרוויח כסף?

צריך להגיד את האמת העולם לא מושלם והשוק פה לא מתנהל כמו האידיאל. מה גם שלא תמיד רווח מצדיק מאמץ.

יש אדם שמוכן עבור X שקלים בשעה לעשות עבודה כלשהי. אדם אחר עבור X שקלים בשעה לא יהיה מוכן לבצע את אותה העבודה. בשני המקרים הם מרוויחים כסף.

דלק מוטורס מחזיק כמה מותגים. אם מותג מסוים דורש ממנו מאמץ/יניב פחות רווח הוא יכול להחליט שהוא לא נכנס לזה. הוא לא ישקיע את האקסטרה מאמץ, הוא לא יקח את הסיכון, יש לו דברים אחרים שיניבו לו יותר כסף עם פחות מאמץ. הוא יעדיף להשקיע את כוח האדם שלו ואת המשאבים שלו בדברים האלה. בנוסף אם דלק מוטורס מרוויח X על קוגה וX+Y על CX5 ברור שהוא ידחוף יותר את הCX5, אפילו לא יביא דגם מסויים רק כדי לא להשאיר הרבה ברירות ללקוח.

 

לעומת זאת יבואן אחר שאין לו דברים אחרים היה משקיע את המאמץ. היה מוכן להתפשר על רווח פחות גדול רק כדי לעבוד. אלו לא הצהרות מהספה זו לוגיקה פשוטה.

אפשר לראות גם שהלוגיקה הזו נכונה בקלות. יש חברות ייבוא אישי שמביאות לכאן את המוסטנג. הן עובדות בחינם? הן לא מרוויחות כסף? אני ממש בספק.

איילון מוטורס הביאו לכאן את הפיאסטה הספורטיבית. הן הפסידו כסף על כל פיאסטה שמכרו? אני בספק.

גם דלק מוטורס יכול להרוויח כסף מהרכבים האלה וכנראה גם מרכבים אחרים. הוא פשוט לא ילכלך את הידיים עבור סכומים שמבחינתו הם שוליים ודורשים יותר מדי מאמץ.

 

אני לא יודעת איפה היה חבר הפורום המכובד כדי לכתוב שאותם נציגי המכירות מוכרים גם מאזדה וגם פורד. לי אישית יצא לבקר בדיוק בשני אולמות תצוגה של פורד, אחד ברחוב המסגר והשני במפרץ חיפה. במקרה הראשון מדובר באולם שיושב בבניין נפרד לחלוטין מזה של מאזדה, בחיפה מדובר בשתי קומות נפרדות. הראשונה בכניסה עבור מאזדה והקומה השניה לפורד, כמובן שנציגי מכירות שונים, כל אחד יושב בקומה של המותג אליו הוא שייך. ככה שלהסיק על כוח אדם משותף מהודעה אחת לא מהלך חכם.

העולם לא מושלם ותחום הרכב בארץ בעייתי בפרט, אבל אם אתה חושב שלמישהו נראה הגיוני להעסיק אנשי מכירות ולשלם להם שכר מכובד ובמקביל לכך להתעצל לספק להם סחורה למכור רק כדי שהחברים מהקומה למטה ימכרו רכב אחד יותר, אשרייך.

 

לגבי יבוא מקביל ואישי, אני לא מכירה את כל הפרטים לעומק, אבל מהכרות קטנה עם התחום בארץ יש לי הרגשה שעלויות היבוא שונות. אולי פר יחידה היבוא המקביל משלם יותר עבור כל רכב, אבל אין לו מוסכים להשכיר, ספרי רכב לתרגם, מלאי חלפים שהחוק מחייב אותו להחזיק באופן שוטף. בוודאי יש עוד כמה פרמטרים שאני לא מכירה שדורשים מהיבואן השקעה לקראת היבוא.

אבל שוב, אני לא חושבת שיבוא של מוסטנג אינו ריווחי או לא נדרש, אבל משום מה היא אף פעם לא יובאה לארץ באופן סדיר והלוואי שזאת תהיה הצרה היחידה עם המותג הזה בארץ.

יבואן של מותג בודד? זה הימור. מצד אחד נכון שהוא ישקיע את כל מאמציו מול יצרן אחד, מצד שני לא יהיה לו גב כלכלי ממותגים נוספים כדי לשרוד תקופות קשות. ע"ע תרגיל שצ'מפיון עשו עם הגולף.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתאים לביקוש של השוק המקומי?

איביזות עם מנוע טורבו 1.0 נמכרות יופי. חוץ מזה יש לא מעט יבואנים בארץ עם היצע דגמים "גרוע" שעדיין מייבאים את אותם דגמים לארץ. לי זה מרגיש יותר כמו עצלנות, אי חשק ללכלך קצת את הידיים ולהתאמץ. אם זה לא דגם שמוכר את עצמו/יש לנו מחיר שמאפשר הנחות גדולות לליסינג אנחנו לא מביאים אותו.

כנראה שלא נידע מה היה קורה אם היצרן הזה היה בידיים של יבואן אחר.

 

הוא דיבר על ג'יפונים של פורד מה הקשר מאזדה עכשיו?

אם את כבר מכניסה את מאזדה להשוואה (למרות שאין שום קשר והביקורת היא על ההזנחה של מותג פורד), אז אם המוסטנג היא נישה מה תגידי על המיאטה? הרבה יותר נישתי, ועדיין מיובאת לפה. במחיר מופרך אומנם אבל מיובאת.

אתה משווה מכונית מיני למכונית מנהלים?

תמונות להמחשה

יש הרבה קשר בין פורד למזדה, זה אותו יבואן.

אם הוא בקושי מוכר CX5 לליסינג אז הוא לא הולך להביא את הג'יפונים של פורד.

את המוסטאנג הוא לא הולך למכור לליסינג אז הוא לא הולך להביא .

 

Murzilka דלק רוצים למכור לליסינג, הם מביאים מה שנמכר לליסינג.

דגמים שלא מתאימים הם לא מביאים,פשוט.

 

חרא של יבואן אם לא הבנתם אותי אבל עושה הרבה כסף

 

Nuova-Seat-Ibiza-2017.jpg

2017-Ford-Mondeo-exterior-design.jpg

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיאטסו שרדו פה עם שני דגמים בארסנל ומכרו כאן יפה עד שלא היה להם אף דגם בארסנל.

יצרן כמו פורד רחוק שנות אור מיצרן כמו דיאטסו. כך גם היצע הדגמים של פורד, בכל קטגוריה יש דגם תחרותי ומוצלח. לא רואה סיבה שיבואן אחד לא יוכל להחזיק את עצמו עם יצרן כזה בלבד גם ב"תקופות קשות".

 

חבר הפורום המכובד אמר שהוא קיבל את התחושה שאנשי המכירות דוחפים אותו למאזדה. גם אם זה מקרה נקודתי (לא נראה לי) זה עדיין מראה על התנהלות בעייתית באותו המקום.

כן אני חושב שגוף עסקי יעשה מהלכים כדי לדאוג שמוצר X ימכר יותר ממוצר Y אם מוצר Y מניב לו יותר רווח והוא עם פחות כאבי ראש. זה בדיוק מה שגוף עסקי טוב יעשה. למה הוא מחזיק סוכניות ואנשי מכירות? קודם כל הוא כנראה מחוייב לכך בהסכמים שלו עם היצרן. דבר שני בטווח הארוך עדיף לו לשמור על הסוכנויות ואנשי המכירות בעצימות נמוכה, הוא יכול לשחק עם כוח האדם ולווסת אותו בין הסוכנויות השונות. זה יעלה לו פחות מלסגור מקומות ולפטר אנשים ואז לפתוח אותם מחדש.

 

בקשר ליבוא אישי. אולי היבואן נדרש לדברים שיבוא אישי לא נדרש אליו, אבל צריך לזכור שהוא קונה את הרכבים ישירות מהיצרן, ונהנה ממחירים עדיפים. UMI עם הקאמרו גם הוכיחו שלדגמים האלה כנראה יש מקום.

 

אני לא נכנס למכלול השיקולים של דלק מוטורס למה לא להביא דגם כזה או אחר. אני בטוח שיש להם את הסיבות שלהם. בעיקר עצלנות ורצון להביא לכאן רק רכבים שמוכרים את עצמם/עם מרווח מספיק גדול כדי לספק הנחות לליסינג.

מצד שני אני בטוח שאם פורד היה מותג בלעדי של יבואן כלשהו היינו רואים פה מגוון דגמים הרבה יותר גדול. אני חושב שזו טענה שקשה לא להסכים איתה.

 

אייל אני לא השוותי את המונדאו לאיביזה, ובבקשה ממך אל תתייחס אליי כמו מטומטם, אני יודע מה זה מה אתה לא צריך לצרף לי תמונות.

אם כבר מי שכתב כאן טענות לא נכונות זה אתה. מנוע ה1.0 הוא המנוע העיקרי של המונדאו? מי קבע?

כתבתי שהאיביזה מוכרת יופי עם מנוע 1.0 כדי להבהיר שהשוק כבר לא נבהל מהנפחים האלה. תחזור 3 שנים אחורה אם תגיד לאנשים שאיביזה נמכרת עם מנוע 1.0 הם יחשבו שאתה משוגע.

אולי לא הייתי מביא מונדאו ידנית עם מנוע 1.0 כרגע, לא כי אני חושב שזה שילוב הזוי פשוט אני יודע איך יקבלו את זה בארץ (אולי בעוד 3 שנים זה יראה נורמאלי לגמרי), אבל פיאסטה? פוקוס ידנית עם המנוע הנ"ל במחיר הנכון? למה לא בעצם?

למונדאו יש מנועים אחרים עם תיבות אוטומטיות שאפשר להביא.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השנה צפויים להשיק פיאסטה, קוגה וF350.

בנוסף גם cx5 במאזדה

 

חוזר שוב על ההודעה.

היבואן מתכוון להביא גייפונים לכל החברות שיש לו.

 

דבר נוסף בקרוב נפתח אולם תצוגה גדול עם כל החברות שהיבואן משווק (במוו, מיני, מאזדה ופורד)

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה משווה מכונית מיני למכונית מנהלים?

תמונות להמחשה

יש הרבה קשר בין פורד למזדה, זה אותו יבואן.

אם הוא בקושי מוכר CX5 לליסינג אז הוא לא הולך להביא את הג'יפונים של פורד.

את המוסטאנג הוא לא הולך למכור לליסינג אז הוא לא הולך להביא .

 

Murzilka דלק רוצים למכור לליסינג, הם מביאים מה שנמכר לליסינג.

דגמים שלא מתאימים הם לא מביאים,פשוט.

 

חרא של יבואן אם לא הבנתם אותי אבל עושה הרבה כסף

 

 

האוקטביה החדשה(שכבדה משמעותית מהאיביזה) מגיעה עם המנוע 1.0T, גם רכב גדול יחסית - לא חושב שהיום הנפח מהווה בעיה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המונדאו כבדה רק ב300 קילו מהאיביזה המדוברת,ועם 15 כ"ס יותר,לא רואה פה שום בעיה.

הבעיה עם השוק בארץ שלאנשים יש דעות קדומות מפגרות ביחד עם חוסר הבנה בסיסי ברכבים ולכן השוק פה מאוד בעייתי.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד פיאסטה אקובוסט היא הסופר-מיני שזכתה לביקורות מאוד גבוהות באירופה והיא אחת המכוניות הכי נמכרות שם. שלא נדבר על הפיאסטה ST שבקטגוריה שלה (זו שלא דורשת קריעת ארנק), היא הכי טובה על פי דעת רבים - ומה היבואן פה עושה בנידון? כלום. מייבא פיאסטות עם מנוע דור קודם. שוק רכב עלוב יש בארץ, היבואני רכב הם פח אשפה אמיתי, הם וכל הרגולציה והפוליטקאים העלובים ששומרים עליהם.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המונדאו כבדה רק ב300 קילו מהאיביזה המדוברת,ועם 15 כ"ס יותר,לא רואה פה שום בעיה.

הבעיה עם השוק בארץ שלאנשים יש דעות קדומות מפגרות ביחד עם חוסר הבנה בסיסי ברכבים ולכן השוק פה מאוד בעייתי.

אין הרבה קשר לדעות קדומות.

שוק מכוניות המנהלים נפגע מאד מהמעבר לקרוס אוברים, ומכוניות במפרט הרבה (מאד) יותר שמרני כמעט נעלמו מהשוק.

איזה סיכוי יש למכונית מנהלים ידנית עם מנוע 1.0 להצליח ?!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי רק על המונדאו,על השוק בכללי.

ולדעתי הרכב הזה בכלל יוצר למכירה לחברות השכרה.

בכל מקרה הוא מקבל ביקורות לא רעות בכלל.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מפתיע. לחבר טוב הייתה את הקודמתת טיטניום המפואר עם המנוע טורבו החזק ודלקן : ).

רכב מדהים, אם החדשה טובה אף יותר פשוט פספוס.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2480 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...