Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פולו קלאסיק שזה אוטו שהבגאז' שלו בחוץ ולא בתוך איפה שיושבים

האוטו הזה גם אטום מאד

עכשיו השאלה שלי היא כזאת

באיזה סאב ישמעו בצורה הטובה ביותר?

פיוניר 305C או מאגנאט ריפלקס 440 וואט....

ההגברה היא מגבר של אודיו גודס 860 וואט

אני שוקל ללכת על הפיוניר בגלל שאני פוחד שלא ישמעו את המאגנאט כי האוטו אטום מאד

אז תעזרו לי בקשה להחליט למה אני רוצה להביא בשבוע הבא את הסאב

פורסם

לך אם אני לא טועה היה את השילוב הזה של מאגנאט ואודיו גודס נכון???

היה לך אוטו עם בגאז' מבחוץ??

ודרך אגב לשכן שלי יש פיוניר עם אודיו גודס והוא פועל יפה

פורסם

שמע זה יחסי ועניין של טעם...

 

לי באמת היה את השילוב הזה וזה עבד טוב, אבל עכשיו עם לוג'יק זה עובד טוב יותר..

אז ניתן להסיק שהאודיו גודס לא ניצל עד הסוף או לא ניצל מספיק את הסאב שלי (MAGNAT) שהוא 220W RMS!

אז מה יקרה אם במקום סאב 220W RMS שלא היה מנוצל עד תום, תשים 400W RMS..???

 

אני חושב שהתוצאה לא תהיה טובה...כלומר זה יעבוד, אבל עם MAGNAT זה יכול להיות טוב יותר...

דווקא אני דיי בטוח שזה יהיה טוב יותר

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

לא חייב שיהיה קשר.

כדי לדחוף סאב כמו שצריך אתה ממש לא חייב לספק לו את מלוא ההספק שהוא יכול לספוג לפני נזק.

בד"כ, כדי לנצל סאב כמו שצריך או במלואו בד"כ ניתן להסתפק ברבה פחות. הרבה מאוד תלוי בתיבה.

פורסם

אברי הוא נתן מוצרים מסויימים, שיש לכולנו ניסיון איתם.

כמובן שאף אחד לא ימליץ על 305 עם הגברה כזאתי, לטעמי המאגנט יעבוד טוב יותר, ואף זול יותר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

זה מה שנכתב.

אז מה יקרה אם במקום סאב 220W RMS שלא היה מנוצל עד תום, תשים 400W RMS..???

ואני תקנתי בכדי שלא יוצר הרושם המוטעה אצל השואל.

פורסם

אברי,

 

לא התכוונתי שחייבים לנצל עד תום ואפילו לא המלצתי על כך,

אני פשוט מדבר מנסיון, יש לי את אותו סאב עם אותה תיבה כמובן.

הוא היה מחובר לאודיו גודס ועכשיו ללוג'יק. ושומעים בלוג'יק טוב בהרבה...

לכן ניתן להסיק שהאודיו גודס לא ניצל את הסאב כמו שהלוג'יק מנצל אם עד הסוף או לא עד הסוף זו לא השאלה, אני רק מציין עובדה, ולכן הבדל זה יהיה הרבה יותר מוחשי בפיונייר שחזק מהMAGNAT

ולכן עדיף לו לדעתי MAGNAT.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

המאגנאט ישמע טוב, כי היה לי את השילוב הזה עם המגבר הזה...

 

איך הוא ישמע בתוך הרכב/בגאז' שלך? אני חושב שאף אחד לא יוכל לענות לך על כך...

הדרך הכי טובה שפשוט תנסה לפני הקניה...

סע לS.G בת"א....יש שם חדר תצוגה ענק, תבקש מהם את הסאב לשניה, תכניס אותו לבגאז' תחבר ותשמע!

 

 

ותהנה:)

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

בגאז חיצוני ?

בכול מקרה אתה צריך להבין שמבחינת העוצמה אתה תשמע אותו דבר בדיוק בין המאגנט לבין הפיונר

( כמובן שבמידה וזה המגבר שאתה מחבר )

אז במקרה שלך לך על המגנאט בשביל לחסוך כסף

אם אתה רואה את עצמך משדרג בעתיד לך על הפיונר

פורסם

מתן למה נראה לך שהוא ישמע אותו דבר עם המאגנט מול הפיונייר..?

 

אני חושב שאת המאגנט הוא ינצל יותר טוב, ולכן ישמע בו יותר טוב..

אתה חושב ששניהם יהיה זהים מבחינת נצילותם ומבחינת מה שהם יתנו?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אתם ממשיכים לחיות בסרט הזה

הנצילות בינהם לא כזאת גדולה שאתם תוכלו לזהות מה 89 ומה 90+

אולי הסאב ישמע שונה כי כול רמקול נשמע שונה

אבל שים לב מה רשמתי

שמבחינת העוצמה אתה תשמע אותו דבר
בכול מקרה דעתי במקרה הזה שהאוזן שלנו לא תשמע הבדל בעוצמה בגלל הנצילות ( הספציפית הזאת )

ואם אני לא טועה אייל בעבר הסכים איתי

פורסם

מתן סרטים יש בקולנוע לא פה

 

אם יש הבדל של 3 BD בין המאגנט לפיוניר אז העוצמה לא תשמע אותו דבר המגנט ישמע יותר חזק

לכל הדעות

×
×
  • תוכן חדש...