Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - במוו i3


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חייב להודות שאני לא יכול לענות לך. במהלך עמידה ברמזורים היה זניח ברמה שלא שמתי לב. בעמידות ארוכות יותר כיבינו מנוע ואת כל מערכות החשמל, לצורך העניין במקום האור הפנימי השתמשנו בפנס של טלפון

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא רואה שום הצדקה לרכב כזה ללא מנוע הבנזין מאריך הטווח גם כרכב שני.

 

רכב שעושה נסיעות של פחות מ 100 קילומטר ביום וגם זה לא כל יום זה לא רכב שצריכת הדלק בו היא מרכיב משמעותי ומנגד גם כשאני מחזיק רכב שני אני רוצה שיוכל לשמש כרכב גיבוי שאפשר לנסוע איתו בעת הצורך גם 250 קילומטר.

 

כל הטווחים נמדדים כשהסוללה חדשה. מה יהיה הטווח אחרי 3 שנים כשקיבול הסוללה יורד?

 

אני לא רואה הבדל משמעותי בינה לבין הפלואנס ZE פרט לטווחח יותר גדול אבל עדיין לא מספיק גדול. ברמות המחירים היום אם הייתי שוקל ברצינות את הI3 הייתי לוקח פלואנס חשמלית ושם עוד כמה אלפים (ואני יודע שזה הרבה אלפים) בסוללה חדשה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתנצל, אבל אני נאלץ להיות מאוד ביקורתי הפעם (ואני לא נוטה לעשות זאת).

הכתבה הייתה גרועה ומיותרת לטעמי, מה שעוד יותר מצער זה שכנראה שגם לטעמך (הכותב)

"בסרגל הציונים של... אה, מה זה משנה? זה לא כאילו זה ישפיע על מישהו הפעם" אז לשם מה עשית את זה בעצם? סתם כדי למצוא דרך לקחת ליבואן עוד רכב לסיבוב?

 

 

למעשה לא פירטת על שום נתון מעניין ברכב, בדקת רכב מאוד ייחודי וחדשני, ושמת דגשים על נתונים מיותרים כאילו בחנת שברולט ספארק, לראייה שים לב לשאלות ששאלו אותך פה בשרשור, כדוגמת זמן טעינה, ועמדות הטעינה והשירות של חברת ג'ינרג'י.

שאלות שלא אמורות לעלות כבדיעבד, צריכה להיות עליהן תשובה כבר בכתבה, הריי אלו שאלות בסיסיות.

אתה מדבר איתי על נפח תא מטען? זה משהו שיכלתי למצוא לבד בברושור המכירה.

 

מצטער אבל אם הייתי אדם ששוקל לרכוש אחת ובודק על סמך מבחני רכב של בוחני רכב מקצועיים בעצם לא נתת לי שום דבר.

 

היה הרבה יותר מקום לגעת באופי הייצור הייחודי של הרכב, להעמיק הרבה יותר בעניין הטווח, שאגב לגמרי מספיק גם לרכב יחיד לאדם שלא נוסע יותר מ40 קילומטר לעבודה (בנינו, רוב האנשים), יכלתם לנסות באמת להתנהל עם הרכב ולספר את זה, לנסוע למקום העבודה, ולצאת בערב לבית קפה (וכן זה היה מספיק עם קצת יותר מ200 קילומטר)

 

ובכל מקרה אומר תודה, כי עמלת.

 

 

קודם כל תודה על הביקורת. מכל תגובה אני לומד, ומכל קטילה - כל עוד היא מנומקת היטב - אני מבין עוד ועוד דברים.

השורה התחתונה, כשמה כן היא, שורה תחתונה, והיא עולה בסיום המבחן. בדיוק בשביל זה אנחנו עושים את המבחן. כדי לראות האם יש לרכב איזשהו אס בשרוול, או שאולי יש לו כל כך הרבה "פאולים" שאפילו לא שווה לשקול אותו. וכן, לפעמים אנחנו יוצאים ממבחן בדיוק אם אותה דעה שנכנסו אליו. הפעם הדעה הזו הייתה שה-i3 לא יוצאת מגדרה לטובה או לרעה, ושככל הנראה המגרעות שלה לא יגרמו למי שחושק בה לא לקנות אותה, או למי שחושב שהיא מיותרת כן לקנות אותה.

"סיבות לקחת מכוניות לסיבוב" אנחנו לא צריכים. מה גם, שאם הייתי מחפש משהו לעשות עליו סיבובים הייתי הולך על משהו *קצת* יותר לטעמי.

 

חלק מהפרטים המעניינים על הרכב דווקא כן פורטו - כמו למשל שהעור על המושבים מעובד בעלי זית, או שתא הנוסעים מדופן בסיבי חובזה. אבל בדיוק אלו הדברים שקראתי בברושור.

 

מה שמביא אותי לנקודה הבאה - נפח תא המטען. יש בכתבה עוד 1215 מילים שמתייחסות לדברים שהם לא תא המטען. יכול להיות שפספסת אותן.

 

לגבי שאלות - אין מה לעשות. תמיד יעלו שאלות, ולעולם לא נוכל (אנחנו או אף אחד אחר) לגעת בכל הדברים ברכב כזה או אחר - לאו דווקא אחד ייחודי כמו ה-i3. כלומר זה אפשרי, אבל זה ידרוש "לעשות סיבוב על הרכב" למשך כחודש בערך, ויגרור אחריו כתבה מתישה ומייאשת של 5000 מילים. כתבה שאני לא ארצה לכתוב ואתה (או אף אדם שפוי אחר) לא ירצה לקרוא. לכן אנחנו פה, מדברים על זה, שואלים שאלות ועונים כמיטב יכולתנו. לכן אנחנו גם משתפים חברי פורום במבחנים והם כותבים את הרשמים שלהם. דוגמה מצוינת היא בדיוק השרשור הזה, גם RK וגם In Flames התייחסו לבורר ההילוכים, שלא נכתבה עליו ולו מילה אחת במבחן ה"רשמי".

 

אני שוב מצטער אם לא נתתי לך שום דבר שעל בסיסו תוכל לרכוש או לא לרכוש את הרכב, אבל אנחנו לא חיים בוואקום - יש עוד 5,812 אתרי רכב בעולם שאנחנו לא מתכחשים לקיומם. חלקם יתנו לך מבחנים מדוקדקים עם מכשירים מתקדמים ויסדרו הכל בטבלה, חלקם ינסו לכסות כל דבר אפשרי ברכב וחלקם יתחייסו למה שלדעתם חשוב. אנחנו מנסים להעביר - לפחות למיטב יכולתנו - את ה"קטע" של הרכב. לפעמים אנחנו קולעים בול, ולפעמים פחות. לפעמים זה מוצא חן בעיני אנשים, ותמיד זה ירגיש מפוספס/מיותר/דבילי/מגוחך בעיניי לפחות 3.1 אנשים. זה הטבע האנושי ואין לנו ברירה אלא לקבל אותו ולשמוח שהכתבות שלנו מעניינות לפחות חלק מהאנשים.

 

לנסוע למקום העבודה נסענו, אחר כך נסענו לחבר פורום נוסף ונסענו גם למקום העבודה שלו. האמת היא שלגמרי במקרה, גם קינחנו בבית קפה.

 

ובכל מקרה, תודה על התודה.

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתנצל, אבל אני נאלץ להיות מאוד ביקורתי הפעם (ואני לא נוטה לעשות זאת).

הכתבה הייתה גרועה ומיותרת לטעמי, מה שעוד יותר מצער זה שכנראה שגם לטעמך (הכותב)

"בסרגל הציונים של... אה, מה זה משנה? זה לא כאילו זה ישפיע על מישהו הפעם" אז לשם מה עשית את זה בעצם? סתם כדי למצוא דרך לקחת ליבואן עוד רכב לסיבוב?

 

למעשה לא פירטת על שום נתון מעניין ברכב, בדקת רכב מאוד ייחודי וחדשני, ושמת דגשים על נתונים מיותרים כאילו בחנת שברולט ספארק, לראייה שים לב לשאלות ששאלו אותך פה בשרשור, כדוגמת זמן טעינה, ועמדות הטעינה והשירות של חברת ג'ינרג'י.

שאלות שלא אמורות לעלות כבדיעבד, צריכה להיות עליהן תשובה כבר בכתבה, הריי אלו שאלות בסיסיות.

אתה מדבר איתי על נפח תא מטען? זה משהו שיכלתי למצוא לבד בברושור המכירה.

 

מצטער אבל אם הייתי אדם ששוקל לרכוש אחת ובודק על סמך מבחני רכב של בוחני רכב מקצועיים בעצם לא נתת לי שום דבר.

 

היה הרבה יותר מקום לגעת באופי הייצור הייחודי של הרכב, להעמיק הרבה יותר בעניין הטווח, שאגב לגמרי מספיק גם לרכב יחיד לאדם שלא נוסע יותר מ40 קילומטר לעבודה (בנינו, רוב האנשים), יכלתם לנסות באמת להתנהל עם הרכב ולספר את זה, לנסוע למקום העבודה, ולצאת בערב לבית קפה (וכן זה היה מספיק עם קצת יותר מ200 קילומטר)

 

ובכל מקרה אומר תודה, כי עמלת.

התלבטתי אם להגיב או שתגובת המערכת מספקת.

אני קצת לא מבין את הביקורת שלך. למעט קצב פריקה בעמידה, באיזה נושאים לא נגענו?

הביקורת של RK כולה מדברת על טווח.

 

לגבי משפט הסיכום "

בסרגל הציונים של... אה, מה זה משנה? זה לא כאילו זה ישפיע על מישהו הפעם

", מדובר ברכב נישה עם מתחרה וחצי וגם הן עקיפות מאוד (רנו זואי וניסאן ליף, תמחור ומיקוד שונים). אדם בעל אמצעים שמחפש את הנישה לא יחשוב רציונלית ולכן סיכום רציוני שלי חיוני כמו ויכוח על משחק כדורגל

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...