Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלכתי לקנות לי דאציה, שכחתי שזה קרסו...


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 2621 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה נשמע שאתה מאוד רוצה לרכוש רכב שממש לא רוצים למכור לך..

אני אישית הייתי חותך מהיבואן שמתנהג אלי כאחרון הבסטיונרים ושם את כספי במקום אחר.

זה לא שהדצ׳יה איזה רכב מדהים שאין שני לו, ממש לא.

בתקציב שלך אולי כבר עדיף לקנות רכב משומש וזהו?

מה שבטוח זו תהיה פחות התעסקות (כבר עכשיו בזבזת לא מעט זמן בסוכנויות ועדיין לא התקרבת לעסקה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מבין שהתלונות שהיו לי על המחירון חלפים של סמלת הן טיפה בים לעומת מה שהולך בשוק...

מסתבר שהשאר גם יקרים וגם לא שירותיים, לפחות סמלת נותנים שירות מעולה (אם כי שודדים מבחינת מחירים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחמקת מכדור!

כאחד שהתרוצץ למוסך מלא פעמים סתם כי לא יודעים לטפל באוטו כמו שצריך במוסך המורשה בב"ש תברח ואל תסתכל אחורה!

 

כל האמירות בעלמא האלו, בלי פירוט, לא תורמות כלום לדיון.

אם אתה לא מתכוון לספר משהו עובדתי ומועיל, או לקשר לשרשור שבו סיפרת, חבל להקפיץ את השרשור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל האמירות בעלמא האלו, בלי פירוט, לא תורמות כלום לדיון.

אם אתה לא מתכוון לספר משהו עובדתי ומועיל, או לקשר לשרשור שבו סיפרת, חבל להקפיץ את השרשור.

 

חיפוש קטן יתן לך את אותה תוצאה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?535958-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-3-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%90%D7%9F-%D7%92-%D7%95%D7%A7&p=4428525#post4428525

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, קראתי בעיון את הפוסט שפרסמת ואני מצר מאוד על האירוע.

בבקשה שלח לי בהודעה פרטית את מספר הטלפון שלך כאן או בדף הפייסבוק של דאצ'יה ואטפל באופן אישי.

 

בברכה,

רועי שחורי, מנהל דאצ'יה בישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, קראתי בעיון את הפוסט שפרסמת ואני מצר מאוד על האירוע.

בבקשה שלח לי בהודעה פרטית את מספר הטלפון שלך כאן או בדף הפייסבוק של דאצ'יה ואטפל באופן אישי.

 

בברכה,

רועי שחורי, מנהל דאצ'יה בישראל

 

עכשיו הוא יקבל יחס VIP (או יחס ראוי, במדינות מתוקנות) - אז השאלה היא למה מלכתחילה? למה לא לתת שירות נורמלי מהתחלה? אף אחד לא ביקש חשפניות שירקדו עלי תוך כדי שאני מסתובב באולם התצוגה ובוחן את הפלסטיקים החלולים של רכבי הפאר שלכם.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק אבל קורות טעויות לצערי ואנו מסיקים מהן מסקנות ומטפלים. אלפי לקוחות רכשו דאצ'יה בשביעות רצון גבוהה מאוד ושירות מעולה. זה חשוב לנו יותר מכל. אם קרתה טעות היא תתוחקר ותטופל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמח שהנציג הגיב פה

 

כפי שכתבתי קודם, האוטו הזה נשקל מאוד ברצינות אצלי

 

אשמח לדעת על ההתפתחויות

 

כולם טועים טעו ויטעו

השאלה איך מנהלים את זה הלאה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו הוא יקבל יחס VIP (או יחס ראוי, במדינות מתוקנות) - אז השאלה היא למה מלכתחילה? למה לא לתת שירות נורמלי מהתחלה? אף אחד לא ביקש חשפניות שירקדו עלי תוך כדי שאני מסתובב באולם התצוגה ובוחן את הפלסטיקים החלולים של רכבי הפאר שלכם.

 

במציאות אחרת כל העובדים היו באותה רמה של מקצועיות, מחויבות ושקיפות.

רשמתי כבר בהודעה הראשונה שלי ששמתי לב שיש חוסר אחידות בטיפול שאנשים מקבלים. כמובן שזה טבעי שלא כולם יצאו מרוצים, השאלה היא למה לא יצאו מרוצים. יש לא יצאו מרוצים כי הנציג לא חייך, ויש לא יצאו מרוצים כי קבעו נסיעת מבחן ובסופו של דבר לא היה בכלל רכב בסוכנות או לא היה בכלל רכב כזה למכירה.

 

אם יש מי שרוצה לשמוע ולתקן מצויין. הדרך היחידה שבה יגיעו למציאות שכל העובדים מתנהלים בצורה תקינה היא זו.

נ.ב ה"נציג" שפנה כאן בפורום הזדהה כלא פחות ממנכ"ל דאצ'יה ישראל. אם זה אכן המצב זו התייחסות רצינית מאוד לטעמי, ואני הייתי משתף פעולה כדי לשפר את המצב בשביל כולם.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כמנכ''ל מנסה למנף את הסיפור הזה למהפכה בתודעת השירות של דאצ'יה.

שזה אומר, לכנס את כל העובדים בכל המחלקות, להכין מצגת עם חלקים מהפוסט הזה, להציב יעדים לשיפור ולהציג כמה צעדים פנים - ארגוניים שכל העובדים צריכים להיות מודעים אליהם ולפעול לפיהם.

 

כמובן שלא פשוט להרים כזה אירוע, אבל דוקא בגלל שזה לא פשוט האימפקט יכול להיות חזק.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן בעיה יחסית עמוקה.

כאשר מנסים לתגמל איש מכירות פר מכירות שביצע - אזי הוא יהיה מוכן לשקר ולרמות - העיקר לבצע מכירה.

 

להזכירכם, לפני מספר חודשים עלתה כאן טענה דומה ממישהו שרצה לקנות סובארו BRZ, הזמינו אותו לאירוע מכירות תוך כדי הבטחה מפורשת שהדגם הנ"ל יהיה - ובסופו של דבר, ניסו לדחוף לו דגמים אחרים (כאשר בדיעבד מסתבר שה-BRZ בכלל לא היה צפוי להיות באירוע).

לצערי, זאת התנהגות יחסית נפוצה בקרב אנשי מכירות, ובד"כ אנשים נופלים בכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2621 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...