Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש המלצה למורה נהיגה באיזור נתניה/הרצליה.

יש לי רשיון מעל 3 שנים, אני מעוניין לקחת כמה שיעורים לפני מבחן השליטה. (אין לי שום נסיון ברכיבה)

כרגע אני לא רוצה אותו בתור כלי תחבורה, אבל רוצה שהאופציה הזו תהייה קיימת וזמינה עבורי.

 

http://rishuy.mot.gov.il/he/driving/licence/categories/3088-cat-a2

פורסם

מה הכוונה להמלצה למורה נהיגה על אופנוע?

איך תוך כדי רכיבה על אופנוע, מורה יכול ללמד אותך?

הוא יושב מאחוריך, שכל מה שעובר לו בראש, זה לשמור על איזון האופנוע כדי שלא תמרחו על האספלט.

אני מניח שכבר רכבת על אופניים. A2 זה אופניים טיפה יותר כבדים וקצת יותר כוח. לא משהו שאדם מהשורה לא יכול להתמודד אתו. תוך שניים שלושה שעורים כבר תשלוט על הכלי, גם אם תיקח מורה עיוור-חרש-אילם.

טכניקות תיאורטיות, אפשר לראות ביוטיוב. פרקטיקה, תרכוש תוך כדי תנועה.

יאללה, סע לשלום,

בהצלחה

ארז רונן

פורסם

אכן רכבתי על אופניים וזה היה אפילו גם תחביב.

אני לא מתמצא בנושא הזה, לכן שאלתי...

הייתי בטוח, שמורה כן יוכל לתרום לי.

פורסם (נערך)

להבדיל מלימוד נהיגה על רכב, כשלומדים על אופנוע הרוב המוחלט של השיעור זה אתה והאופנוע מתרגל את מה שצריך כדי לעבור טסט במגרש כשהמורה יושב בצד. זה נכון גם למורים שנחשבים טובים.

 

בחיפה דרור קליין נחשב מהמורים היותר מוצלחים אם זה רלוונטי

 

תיזהר ממורים שמבטיחים הרים וגבעות ואז מגלגלים עיניים כשאתה נכשל בטסט, כי אתה אשם.

 

לא שאלת, אבל המלצה שלי היא לעשות ישר רישיון ,A1

 

אחרי שיש רישיון תיקח קורס ״מתקדם״ כדי ללמוד לנהוג

עריכה אחרונה על ידי armagedon
×
×
  • תוכן חדש...