Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכב שעבר 25K צמיגי קונטי פרמיום קונטאק. צמיג קדמי קיבל מכה שהתנפחה והצמיג פסול.

 

האם להחליף רק את הצמיג התקול יגרום לבעיות כלשהם - שני צמיגים על אותו סרן עם שחיקה לא שווה ?

ההחלפה תהיה לאותו צמיג ואותו דגם רק חדש.

במידה ו"מותר" האם הנ"ל עדיף שיהיה בסרן קדמי או אחורי?

 

תודה

פורסם

אין איסור. מצד שני אם הצמיג השני גם לקראת סוף חייו אז הייתי מחליף כבר את שניהם.

 

Sent from my 2014811 using Tapatalk

פורסם

הצמיגים בני שנה (הרכב בכלל בן שנה), ועברו 25K שזה לא מעט לדעתי.

 

האם אין סיכון בהחלפת הצמיג הפסול בלבד?

והאם עדיף שהסדר החדש ( חדש מול ישן על אותו סרן) יהיה מאחורה?

 

תודה

פורסם

יש לך צמיג ספייר? בגודל מלא?

עצה נוספת היא לקנות צמיג בודד, לקחת מהספייר את החדש ולהתקין 2

את הזה שנסע 25אלף ולא נהרס תשים על הרזרבי

כל זה כמובן אם הרזרבי בגודל מלא ומאותו סוג כמו כל השאר

פורסם

לפני כמה שבועות הייתה לי את אותה הבעיה: מכה מהצד יצרה נפיחות בצמיג קידמי חדש יחסית, כמו כל הרביעיה, בערך חצי שנה על הכביש.

באתי כבר מוכן להחליף צמד אבל המוכר אמר שזה מיותר, כל מה שצריך לדאוג זה שצמד צמיגים זהה יהיה מקדימה, את החדש ואחד המשומשים מרכיבים מאחור.

פורסם

אתה יכול להחליף 1 מאוחרה אבל זה כעקרון נגד ההנחיה לפאנ'צריות

בפועל אף אחד לא אוכף את זה ולאף אחד לא אכפת (חוץ ממי שמוכר לך את זה שרוצה עוד רווח)

 

אם הרכב ישאר אצלך לעתיד הרחוק אתה תמצא את עצמך כל הזמן בשאלה של מי חדש וטרי יותר

הייתי הולך על זוג וסוגר את הפינה וכל פעם מחליף בזוגות במקום רביעיות כמו התכנון שכולנו היינו רוצים

פורסם (נערך)

^^^ בסופו של דבר זה מה שעשיתי, הוחלף צמיג בודד והאחורי מאותו צד הועבר קדימה.

 

הצמיגים שהוזמנו לפנצרייה היו משבוע 38/15

כשהצמיגים שעל הרכב משבוע 44/15 כלומר יותר חדשים.

 

לכן החלטתי להחליף אחד בלבד. וכשיהיה צורך להחליף את השלושה אחליף כבר את ארבעתם.

הצמיג עלה 450ש"ח.

 

לא הבחנתי בשינוי כזה או אחר מלב אולי טיפה יותר רעשי צמיגים. כנראה שיעבור עם הזמן

עריכה אחרונה על ידי Ameer.86
×
×
  • תוכן חדש...