Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

ברשותי ניסאן טראנו רציתי לעשות טיפול ענק כולל כל השמנים מנוע גיר ביצות שבסרנים..

רציתי לקבל המלצות טובות לשמנים איכותיים למנוע וגיר .

ואיזה שמנים ממלאים בביצות שבסרנים?

 

הרכב משמש אותי לעבודה יש מקרים רבים שה4*4 פועל גם בכביש .

 

תודה רבה לעוזרים

פורסם (נערך)

איזה שנה וכמה כ"ס? אתן לך את כל המידע מאוטודאטה.

 

בינתים ברירת המחדל היא 123 כ"ס

 

3.PNG2.jpg1.jpg

 

לגבי תיבת העברה: הם אומרים שם שהמפעל ממלא דקסרון, ואפשר למלא גם 75W90, העיקר לא לערבב ביניהם.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

הרכב משמש אותי לעבודה יש מקרים רבים שה4*4 פועל גם בכביש .

 

אסור ומיותר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אסור ומיותר.

מתוך רצון להבין, למה אסור? מה עם רכבים שהם בעלי הנעה כפולה קבועה? (מיצובישי אאוטלנדר הדור הראשון למשל). במידה והרכב גורר משקלים, לא עדיף הנעה כפולה?

 

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Golf MK3 1997 1.8

פורסם

רכב שמונע 4X4 קבוע יש לו דיפרנציאל שבנוי לזה.

 

עד כמה שזכור לי ברגע שאתה נועל ההנעה הכפולה אצלך אתה בעצם מבטל את העצמאות של הגלגלים ומכריח אותם להסתובב באותה מהירות כל הזמן, גם בפניות, אתה פשוט תגרום נזק לציריות שלך.

פורסם
רכב שמונע 4X4 קבוע יש לו דיפרנציאל שבנוי לזה.

 

עד כמה שזכור לי ברגע שאתה נועל ההנעה הכפולה אצלך אתה בעצם מבטל את העצמאות של הגלגלים ומכריח אותם להסתובב באותה מהירות כל הזמן, גם בפניות, אתה פשוט תגרום נזק לציריות שלך.

החכמתי, תודה!

 

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Golf MK3 1997 1.8

פורסם
איזה שנה וכמה כ"ס? אתן לך את כל המידע מאוטודאטה.

 

בינתים ברירת המחדל היא 123 כ"ס

 

[ATTACH=CONFIG]479398[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]479399[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]479400[/ATTACH]

 

לגבי תיבת העברה: הם אומרים שם שהמפעל ממלא דקסרון, ואפשר למלא גם 75W90, העיקר לא לערבב ביניהם.

ווהוו זה בידיוק כל המידע שאני צריך קלעת בוולל. תודה רבה.

 

וכנל לשאר שהגיבו תודה רבה על המידע החדש , ובקשר ל4*4 אז המליצו לי שאני עם נגרר שעמוס שישתמש ב4*4 אבל אם זה פוגע ואני מאמין שאתם כותבים מתוך ניסיון אז לא ישתמש בו לצרכים אלו.

 

שוב תודה רבה עזרתם לי:)

פורסם (נערך)
רכב שמונע 4X4 קבוע יש לו דיפרנציאל שבנוי לזה.

רק בשביל לחדד, ברכבי 4X4 קבוע (AWD) ישנו דיפרנציאל מרכזי, שמאפשר הפרשי מהירויות בין הסרן הקידמי לאחורי.

לרכבי 4X4 "קלאסי" אין דיפרנציאל מרכזי, אלא טרנספר (קופסת העברה) שמשלבת או מנתקת את הסרן הקידמי. ברגע שהסרן הקידמי משולב, החיבור הוא קשיח לשני הסרנים וברגע שישנו הפרש מהירויות בינהם נוצר עומס על מכלולי העברת הכח.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...