Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נניח שהמוזיקה שהצטברה אצלי הגיעה לנפחים שחורגים בהרבה מאוד מהנורמה ואני מעוניין שכולה תהיה נגישה לי ברכב.

אני מניח ש-CAR PC זו אפשרות אחת.

האם יש עוד אפשרויות ?

 

תודה

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אולי הרדיו דיסק קורא הארד דיסק חיצוני ואז זה לא בעיה.

תבדוק את זה ועדיף שתנסה אחד שהוא usb 2.0 מאמין שיהיה יותר סיכוי שיעבוד

פורסם

סביבת "מגורים" כמו הרכב, עם רעידות, תנודות G שונות וכל מיני פניות לא יועילו לדיסק הקשיח הזה אלה יכולים רק לגרום לקיצור אורך החיים או לכשל בשלב כזה או אחר.

ניתן לרכוש דיסקים קשיחים מותאמים לסביבות עבודה קשות, צריך להתאים אותו.

SSD כמובן זה הפתרון אם יש אפשרות אבל לא במחירים של הנפח המתבקש, לא כרגע.

פורסם

אני חושב שניתן להגן על דיסק קשיח גם בסביבה כמו רכב, אבל זה לא עיקר הדיון.

השאלה שלי היא האם טאבלט או HU יידעו לגשת לכזה נפח ויהיו מסוגלים לנגן ממנו. במידה ולא, מה הנפח המקסימלי שהם כן מסוגלים (נכון להיום) ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

בוקר טוב! :-D

 

קודם כל לגבי HDD ורכב - אין שום בעיה!

 

היה לי CARPC ברכב במשך שש שנים כמעט - 3 שנים בקורולה 2007 וקרוב ל3 שנים באוונסיס ללא שום בעיות, ללא אוורור כמעט בתוך שתי מחיצות בתא המטען באוונסיס ובתוך רצפה צפה (רצפה מדומה) בקורולה.

 

לאחר השש שנים האלו כאשר הCARPC שווק חיים זה היה בכלל בגלל ספק הכוח והמאווררים שלו - בתכלס אם אני מחליף לו את הספק (ויש לי אחד חדש מוכן כולל מאווררים) ומאווררים - הוא חוזר GOOD AS NEW לעבודה כמו גדול.

 

הפרוייקט כולו כרגע מאוכסן בארגז בחדר של הבן הצעיר (תינוק) - שוקל אם למסור את הפרוייקט כתרומה למדע (ללא הHDD אבל) למי שמעוניין דרך אגב.

 

לאחר מכן התקנתי טאבלט שמלווה אותי בעצם עד היום כולל סמארטפונים - שם נתקלתי בבעיה במערכות הפעלה אנדרואיד והוא שהן מוגבלות לקרוא נפח אחסון בודד עד 128GB

 

יש לי SSD 256GB אבל בזמן שהמחשב מסוגל לקרוא ממנו (ורק כשהוא מחובר ישירות) הטאבלט כבר לא וזה קרה קצת אחרי שעברתי 130GB של MP3

 

אני יכול בעזרת MORT PLAYER לקחת שני DOK בגודל 128GB וליצור נפח של 256GB וזה יעבוד חלק - אבל כאן מדובר על נפחים בגודל של 2-3 טרה!

 

ולכן הפתרונות היחידיים שיש לך כרגע שיעבדו הם -

 

1. פרוייקט CARPC.

2. טאבלט שרץ על WIN10

3. אולי אולי - אודיסון BIT PLAY

 

בתוך פרוייקט אופטימוס אם תחפש היטב אתה תראה שקניתי טאבלט של iRulu מדגם walknbook w3mini - ב60 דולר סה"כ

 

והוא עובד יפה מאוד! קצת קוסטומיזציה לכל נושא ניהול הכוח שלו - הוצאת הסוללה וחיבור ספקי כוח או רכישת טאבלט עם חיבור כוח נפרד ואתה מסודר סה"כ.

 

אני היום שוקל לרכוש פאבלט כמו xiaomi mi max שיכול להגיע עם 128GB נפח אכסון ואז להוסיף לו עוד SD בנפח 128GB

 

או "להשתגע" ולהביא את הxiaomi mi mix שמגיע גם עם נפח אחסון של 256GB ואז יש עוד מקום לSD בנפח עד 128GB

 

פתרון נוסף עבורי יהיה האודיסון BIT PLAY שיכול לרוץ על כונן SSD פנימי משלו בנפח 256GB - הייתי פונה לאודיו סיסטם במקומך ושואל אותם אם היו יכול לתמוך בSSD בכל נפח אחד גם כמו 1 או 2 TB

ואז אל תשכח שאתה יכול גם לחבר לו עוד כוננים חיצוניים בUSB!

 

סה"כ עולם המחשוב היום הולך ומתפתח בקצב מטורף ואפשר לרתום את הכל ברכב - הייתי מברר אולי גם פתרון CLOUD הוא יעיל עבורך במידה ויש לך חבילת אינטרנט טובה ולא איכפת לך לשלם על זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בקשר לHU לא יכול להגיד לך, אני עם NEXUS 7 עם KERNEL של TIMUR

 

הוא תומך ב 4דיסקים עד 2TB בוזמנית.

 

Auto-mounting of up to 4 drives (with up to 2TB each)

 

8 TB צריך להספיק לך אני חושב :-)

 

גם הקרנל של טימור יהיה חינם לחודש. מי שרוצה לקבל אותו זה הזמן!

 

+++ I will make the current release v4.0-Final for Android 6.0.1 MOB30X available as free download from 21 Dec 2016 to 21 Jan 2017. Please come back here to find out more.

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

פורסם

סרגיי הקרנל הזה הוא לאיזה גרסא של נקסוס ה2012 או ה2013?

 

נ.ב אתה יכול להעלות לינק לדף שממנו הבאת את התוכן הזה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לינק? בכל זאת - יהיה נחמד להוריד את הקרנל

 

עריכה - אמממ

 

https://timur.mobi/timurs-kernel-v4/

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

תודה על התשובות. כנראה ש-CAR PC זה הכיוון בשבילי.

בכל מקרה קיבלתי שיעורי בית לקרוא שרשור של 37 עמודים :), נראה אחריו...

 

באתר של AUDISON נכתב לגבי BITPLAY HD שהוא תומך עד 2TB.

עריכה אחרונה על ידי amir74

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם (נערך)

לינק? בכל זאת - יהיה נחמד להוריד את הקרנל

הייתי כמעט בטוח שמי שמחליט להתקין ברכב טאבלט ולהתקין עליו קרנל של צד שלישי יודע למצאו ברשת אתר של טימור :-)

עריכה אחרונה על ידי _boo

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

פורסם

תקרא אחורה :-D (הלינק שם)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

באתר של AUDISON נכתב לגבי BITPLAY HD שהוא תומך עד 2TB

המוצר הזה רעיון מאוד מענין. יותר ויותר רכבים מגיעם עם מערכת שמאוד קשה להחליף לHU אחר

אבל הוא מוצר מאוד טרי (יש קצת באגים), למרות שהוא יצא לשוק לפני כמה שנים, AUDISON לא טורחים לפתור את הבעיות שיש למוצר הזה. וזה חבל.

לפני שאתה מחליט לשים את הכסף שלך עליו תחפש בפורומים בחו''ל ביקירית ותבין אם זה מה שאתה מחפש.

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

פורסם

לדעתי האישית טימור עם ההתנהגות הבזויה שלו לאנשים והשירות החמדני שלו, לא מגיע לו שישלמו לו על הקרנל.

חבל שאין אלטרנטיבות נורמליות, אלמנטלX די גרוע ביחס לקרנל של טימור.

×
×
  • תוכן חדש...