Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברים שלום

אני עומד לפני רכישה של אחד מדגמי סקודה בעל תיבת DSG,

מכיון שנושא האמינות הטריד אותי ,חרשתי את הפורום בניסיון להבין אחת ולתמיד מה הסטאטוס הנוכחי בנושא אמינות תיבת DSG של קונצרן פולקסווגן.(DSG7)

אני גם משוחח עם כל בעל רכב עם התיבה הזו ונוכחתי לדעת כי לצד ביקורות לא מחמיאות ישנם גם בעלי רכבים שנהנים מאוד מהרכב ללא אף תקלה.

משהו יכול להסביר מדוע ?

האםן ההבדל נעוץ באופי הנהיגה השונה?

 

אודה למשיבים

 

יוסי

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

סטטיסטיקה.

כשאומרים "טויוטה אמינה" או "סיטרואן לא אמינה" הכוונה שיש יותר תקלות לק"מ בסיטרואן אבל בהחלט יהיו בעלי סיטרואן שלא יחוו תקלות

פורסם

גם אני בודק ומנסה להבין את נושא אמינות ה-DSG.

להלן תקציר הממצאים:

1. עיקר הבעיות בנושא אמינות הגיר היו בשנים 2010-2012. לאחר מכן התלונות על אמינות החלו לרדת.

2. בשנים האחרונות חל שיפור בנושא האמינות (עד כמה שהבנתי הגירים של 2016 עברו עדכון נוסף).

3. גם כיום, לאחר שיפורים, צריך לשים לב לאופן הנהיגה. אחד הדברים שהגיר "שונא" זה הזדחלות בפקקים.

4. הנאמר נכון לגירים רובוטיים ולא רק שלו VW. גם ליצרנים אחרים יש גירים דומים (קיה, יונדאי).

פורסם

בכללי בארץ בגלל כל הפקקים הגיר עובד המון בלהחליף הילוך ראשון שני ולהוריד כדי לחסוך בדלק מה שגורם שהקלאצ׳ פעיל מאוד וגורם לתקלות יותר מוגברות לכן עדיף במצב של פקק פשוט לעבור למצב ידני. ובכלל אני לא מבין מדוע לא מגיע לארץ גולף ידני יותר, כי לדעתי השילוב של המנועים tsi יחד עם תיבה ידנית יהיה קטלאני משהו וגם ש ידני הכי טוב למצב הפקקים בארץ, כמובן למי שלא מפריע לא להחליף הילוכים לבד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

בוקר אור.

אתחיל מזה שאני תמיד הייתי חובב רכבי VW , עד שלפני שנה וחצי שהייתי עובד בחברת ליסינג והייתי משנע רכבים של לקוחות לטיפולים ותקלות ומחזיר להם אותם. חייב לומר שפשוט כל אהבתי לרכבים אלו ירדה כלא הייתה. פשוט הזדעזעתי מכמת הרכבים שלקחתי מתקלות בגיר וגם רכבים שרק עברו בהם 10 אלף ק"מ. באותם ימים חשבתי עוד לקנות רכב חדש מהסוג הנ"ל ופשוט חד משמעית החלטתי לרדת מזה בעקבות המפח נפש שיכול להיגרם.

מי שיש לו כח ועצבים להתמודד עם זה שיקנה ויהנה, אבל זה ממש יכול לתסכל ושלא נדבר על רכב יד שנייה שיכול להביא להוצאות כספיות משמעותיות.

פורסם
בכללי בארץ בגלל כל הפקקים הגיר עובד המון בלהחליף הילוך ראשון שני ולהוריד כדי לחסוך בדלק מה שגורם שהקלאצ׳ פעיל מאוד וגורם לתקלות יותר מוגברות לכן עדיף במצב של פקק פשוט לעבור למצב ידני. ובכלל אני לא מבין מדוע לא מגיע לארץ גולף ידני יותר, כי לדעתי השילוב של המנועים tsi יחד עם תיבה ידנית יהיה קטלאני משהו וגם ש ידני הכי טוב למצב הפקקים בארץ, כמובן למי שלא מפריע לא להחליף הילוכים לבד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני לא מסכים עם המעבר למצב ידני - הגיר בכל מקרה עובד במצב זחילה עם חצי קלאצ' לחוץ אחוז גדול מהזמן ולכן אין הבדל משמעותי לבלאי.

 

אחזק ואומר שהגיר ממש שונא פקקים - יוצא לי ליסוע בכאלה ואני חייב לומר שאחרי כמה דקות בפקק הגיר אצלי פשוט מתחיל לחבוט בין הילוך שני לשלישי(הקלאצ' מתחמם כנראה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

נכון, הכוונה שלי שאולי בגלל שזה מצב ידני והגיר לא ׳מחפש׳ לקפוץ לבד להילוך הבא אלא מחכה להוראה מהנהג אז זה יותר יקל עליו

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
בכללי בארץ בגלל כל הפקקים הגיר עובד המון בלהחליף הילוך ראשון שני ולהוריד כדי לחסוך בדלק מה שגורם שהקלאצ׳ פעיל מאוד וגורם לתקלות יותר מוגברות לכן עדיף במצב של פקק פשוט לעבור למצב ידני. ובכלל אני לא מבין מדוע לא מגיע לארץ גולף ידני יותר, כי לדעתי השילוב של המנועים tsi יחד עם תיבה ידנית יהיה קטלאני משהו וגם ש ידני הכי טוב למצב הפקקים בארץ, כמובן למי שלא מפריע לא להחליף הילוכים לבד.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

למה ידני הכי טוב לפקקים ? לא יותר נוח אוט' רגיל או רציף ?

היום בכל מקום יש פקקים גם בכבישים מהירים ולא רק בעיר. בעיה קשה שרק תגדל.

פורסם

ברור שאוטומט יותר נוח וגם ציינתי את בדברי אבל מבחינת תקלות ובלאי אני הייתי מעדיף ידני

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
משוחדים/מיוחדים שאומרים שאוטו שלהם מושלם.

 

נשלח ממקום סודי.

מה הקשר?

גם לי יש DSG בכמה וריאציות וניסיון עם הגיר הזה בהרבה מכוניות בקונצרן- הוא לא חייב להתקלקל, ובהחלט יכול להיות מצב שאתה נוסע איתו כמה עשרות אלפי קילומטרים בלי תקלה. תלוי על איזה אקזמפלר אתה נופל.

פורסם

אני מכתוון לכל רכבי VAG המחזיקים בגיר זה.... פולקסווגן, סקודה,סיאט.

הגיר איום ונורא, זה שיש כאלה שאולי פחות עשה להם צרות זה יכול להיות אבל כרגע הגיר עדיין לא אמין.

פורסם

ואתה אומר את זה על סמך סטטיסטיקה מדויקת שיש לך על ה-DSG7 החדש?

וגם אומר שכל האנשים שקנו בשמונת החודשים שעברו עלינו לטובה את ה-DQ200 (לא ספרתי כמה, אבל בחישוב מהיר יוצא מעל 20,000 רכבים כאלו) אידיוטים וקנו רכב שמתפגר אחרי כמה חודשים או כמה אלפי קילומטרים. נו באמת...

פורסם (נערך)

לדעתי לאור שרשורים שהיו לאחרונה ( עם אותה בעיית החלפת מצמדים במודל 2016 )הייתי מסכם :

אם אתה גר או עובד בגוש דן עדיף להמנע מהגיר הזה. בעיקר בקיץ. הפקקים רק יחמירו ( כי אין תחבורה ציבורית נאותה). הגיר מתחממם ורוב הנהגים מתייחסים אליו כמו פלנטרי ומכאן הדרך להחלפת מצמדים מתקצרת לכמה עשרות אלפי ק"מ בודדים.

אנשים קונים סטיגמה ולא ממש בודקים עובדות. אבל ככה זה לא רק ברכבים.

עריכה אחרונה על ידי save

×
×
  • תוכן חדש...