Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה הקשר?

גם לי יש DSG בכמה וריאציות וניסיון עם הגיר הזה בהרבה מכוניות בקונצרן- הוא לא חייב להתקלקל, ובהחלט יכול להיות מצב שאתה נוסע איתו כמה עשרות אלפי קילומטרים בלי תקלה. תלוי על איזה אקזמפלר אתה נופל.

קנית אוטו שאתה מודע לבעיות שיש לו ועדיין אומר עליו דברים טובים כי הוא גרמני וזה "מצוין".

 

נשלח ממקום סודי.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
קנית אוטו שאתה מודע לבעיות שיש לו ועדיין אומר עליו דברים טובים כי הוא גרמני וזה "מצוין".

 

נשלח ממקום סודי.

מודע. מה הקשר שוב?

לטעמי הרכב שקניתי נתן תמורה טובה וחבילה עדיפה מכל מתחזרות הקטגוריה אז.

ולך לא הפריע מנוע ה-1.6 THP הידוע לשמצה בפורום? הוא לא היה בעייתי? כל איש הישר בעיניו יעשה.

פורסם

אני מודע לבעיות שיש אבל עדיין לא אמרתי "תראו קניתי רכב ללא תקלות או בעיות איכות". אני מסכים שפי'גו זה ח** לא אמרתי משהו אחר.

 

נשלח ממקום סודי.

פורסם

אין פה שום דבר ש***..

יש רכיבים מסויימים שרגישים יותר - צריך להיות מודע אליהם אין צורך להגיד שיצרן א' הוא *** ביחס ליצרן ב'.

 

אז פה ידוע שיש מנוע רגיש שצריך יותר תצומת לב ופה תיבת הילוכים רגישה יותר - כל עוד אתה קונה רכב עם אותו הרכיב ואתה מודע לרגישות הנ"ל הכל בסדר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
ואתה אומר את זה על סמך סטטיסטיקה מדויקת שיש לך על ה-DSG7 החדש?

וגם אומר שכל האנשים שקנו בשמונת החודשים שעברו עלינו לטובה את ה-DQ200 (לא ספרתי כמה, אבל בחישוב מהיר יוצא מעל 20,000 רכבים כאלו) אידיוטים וקנו רכב שמתפגר אחרי כמה חודשים או כמה אלפי קילומטרים. נו באמת...

אני אומר לך זאת אחרי שראיתי במו עיני את כמות הרכבים שנכנסו למוסך בעקבות הגיר הזה.

ולא רק מה שראיתי אלא גם מה שאחרים מספרים ואומרים(יש פה אשכול מיוחד בפורום שגם מדברים על זה).

האם זה הופך אותו לגיר אמין לדעתך?

אידיוטים זה אתה אמרת, אני אומר שכל אחד יקנה מה שהוא רוצה ואוהב אבל זה לא אומר לגבי אמינות הרכב שום דבר אחר.

פורסם

DSG פחות מומלץ לנוסעים בעיקר נסיעות עירוניות. בנוסף על מנת לשמור על הגיר יש להחליף נוזל כל 60000 ק"מ/4 שנים. מדובר בטיפול לא זול שבמוסכים שאינם מתמחים במותגים הרלוונטיים נוטים לוותר עליו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל אם הייתי צריך לבחור למשל בין גולף לקורולה ברור שהייתי בוחר בגולף, אפילו אם היה תקלה כל שנתיים.

בכל זאת הנהיגה בגולף ברמה אחת מעל.

 

מה שאני מנסה להגיד זה שלא בוחרים רכב על סמך התקלות שלו, מה אתם מעדיפים לקנות רכב יפני אמין רק בשביל שלא יתקלקל אבל תסבלו בכל הנסיעות בו?! עדיף רכב טוב יותר אפילו שהוא פחות אמין.

פורסם

אין 100%,לא תקלות,ולא לקוחות מרוצים,אבל יש הרבה מאד אנשים שמתלוננים על תקלות חוזרות ונשנות בגירים האלה,אני לא הייתי רוכש רכב עם DSG,גם אם הוא 6,7,או 10.

פורסם
מודע. מה הקשר שוב?

לטעמי הרכב שקניתי נתן תמורה טובה וחבילה עדיפה מכל מתחזרות הקטגוריה אז.

ולך לא הפריע מנוע ה-1.6 THP הידוע לשמצה בפורום? הוא לא היה בעייתי? כל איש הישר בעיניו יעשה.

 

ההבדל בין הדוגמא של הTHP לבין זאת של ה DSG,זה שפיגו השכילו להבין שצריך להחליף את כל החלקים שגרמו לתקלות חוזרות ונשנות{שב.מ.וו תיכננו ברישול},ובאמת הדגם המחודש של הTHP אמין מאד.

VAG,לא השכילו,או שבחרו לא להחליף משיקולי עלות את החלקים הבעייתיים בגיר,ולכן על פרק זמן של מספר שנים לא מבוטלות שהDSG משווק הוא ממשיך עם אותן תקלות חוזרות ונשנות באופן קבוע,וזה חבל,כי למעט הגיר המחורבן הזה אני אוהב את הרכבים של VAG.

פורסם
ZVIT, האם הטיפול גם מתבצע ב-DSG7? (יודע שצריך בגרסת המצמדים הרטובים)

 

התשובה חיובית - גם בגיר עם מצמדים יבשים יש שגרת תחזוקה המחייבת טיפול כל 60000 ק"מ.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ההבדל בין הדוגמא של הTHP לבין זאת של ה DSG,זה שפיגו השכילו להבין שצריך להחליף את כל החלקים שגרמו לתקלות חוזרות ונשנות{שב.מ.וו תיכננו ברישול},ובאמת הדגם המחודש של הTHP אמין מאד.

VAG,לא השכילו,או שבחרו לא להחליף משיקולי עלות את החלקים הבעייתיים בגיר,ולכן על פרק זמן של מספר שנים לא מבוטלות שהDSG משווק הוא ממשיך עם אותן תקלות חוזרות ונשנות באופן קבוע,וזה חבל,כי למעט הגיר המחורבן הזה אני אוהב את הרכבים של VAG.

 

לא נכון, הגרסה הנוכחית של ה-DSG7 עברה שינויי תכנון והיא שונה מהגרסה שבתחילת העשור.

 

בכבישים נעות מעל 100K מכוניות עם הגיר הזה (רק מתחילת השנה נמכרו יותר מ-20K מכוניות הקבוצה, שרובן מצויינות בגיר הזה) - אם הגיר היה בעייתי, זה היה פוגע במכירות (כפי שקרה לפורד). בפועל המכירות חזקות מאד ובמגמת עלייה מתמדת, לכן צריך לקחת את כל ה״רעש״ בפרופורציה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

ממש לא נכון ויש שפע של דוגמאות מהעבר. אין מכונית בעייתית שהמכירות שלה לא יפגעו.

במקרה של VAG היא לא משגשגת רק בארץ, היא עברה להיות היצרנית הגדולה בעולם.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...