Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הברגת יתר


Actus Reus
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או. קיי. אז אני יודע שאני מטומטם שלא השתמשתי במד מומנט. ניסיתי לחזק בורג (מס 20 באיור) בגלל נזילה קטנה... עכשיו ישנן שתי אפשרויות -

1. הלכה ההברגה 2. נשבר הבורג

החלק עדיין בפנים, לא רציתי להחמיר את המצב ולשחק איתו עוד.

מה ההשלכות בכל אחד מהמקרים? איך ומי יכול לטפל בזה?

תודה.

sss.JPG

JoyRider בתפוז... :turn-l:

פורסם
מחדד: לא סתם הברזה אלא הלי-כויל.

ד"ר ביצוע הרכבת הלי-כויל, במקום כמו חיבורי הגג"ש האחורי לג'אנט, מסובך?

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם
ד"ר ביצוע הרכבת הלי-כויל, במקום כמו חיבורי הגג"ש האחורי לג'אנט, מסובך?

'צטער, לא הבנתי...

 

תסביר לי שוב, הפעם לאט...

פורסם

אפשר לחלוץ את החתיכה השבורה ע''י קדיחה במרכזה, וחילוץ עם מברז הפוך.

 

ואז להשתמש בהלי כוייל, או לחילופין בבוקסה הברגה, שמיובאת ומופצת ע''י א.א(אבי דמעות תנין).

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
'צטער, לא הבנתי...

 

תסביר לי שוב, הפעם לאט...

בקאג'יבה, הגג"ש האחורי מתחבר לג'אנט בעזרת 6 ברגים.

כבר קרה בעבר שהברגים עיבדו מחוזקם מהויברציות, נחלשו, ונשברו (בתוך הג'אנט)

כתיקון הושמו 6 הלי-כוילים, ועכשיו שוב, אני קולט שחלק שוב הלכו פייפן.

לדעתי צריך לעשות שוב הלי-כויל בחלק מן ההברגות.

 

עכשיו 2 שאלות:

1. זה סיפור פשוט/מסובך?

2. הברגים האלו היו צריכים להיות "רכים" או "קשים"?

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם
בקאג'יבה, הגג"ש האחורי מתחבר לג'אנט בעזרת 6 ברגים.

כבר קרה בעבר שהברגים עיבדו מחוזקם מהויברציות, נחלשו, ונשברו (בתוך הג'אנט)

כתיקון הושמו 6 הלי-כוילים, ועכשיו שוב, אני קולט שחלק שוב הלכו פייפן.

לדעתי צריך לעשות שוב הלי-כויל בחלק מן ההברגות.

 

עכשיו 2 שאלות:

1. זה סיפור פשוט/מסובך?

2. הברגים האלו היו צריכים להיות "רכים" או "קשים"?

מומו

הייתי מדרג את הסיפור איפו שהוא באמצע בין פשוט למסובך. הבעיה היא שצריך כלים יעודיים.

סט הליכוילים למידה ספציפית שכולל מברז מתאים, מחדיר של ההליכויל, הליכוילים ועוד כלי או שניים הכרחיים יעלה בסביבות ה400-500 ש"ח.

 

יותר עדיף להגיע לבעל מקצוע שמחזיק את הכלים האלה על המדף ויקח כמה עשרות בודדות של שקלים עבור החדרה של כל הליכויל.

אלא עם כן את צורך הליכוילים בכמויות (מאותה מידה) ואז אולי יותר משתלם להשקיע ברכישת סט.

 

בהצלחה

פורסם

מומו

הייתי מדרג את הסיפור איפו שהוא באמצע בין פשוט למסובך. הבעיה היא שצריך כלים יעודיים.



סט הליכוילים למידה ספציפית שכולל מברז מתאים, מחדיר של ההליכויל, הליכוילים ועוד כלי או שניים הכרחיים יעלה בסביבות ה400-500 ש"ח.

 

יותר עדיף להגיע לבעל מקצוע שמחזיק את הכלים האלה על המדף ויקח כמה עשרות בודדות של שקלים עבור החדרה של כל הליכויל.

אלא עם כן את צורך הליכוילים בכמויות (מאותה מידה) ואז אולי יותר משתלם להשקיע ברכישת סט.

 

בהצלחה

או לחילופין כמובן, להחליף אופנוע כבר :wink:

×
×
  • תוכן חדש...