Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

סבא וסבתא של אשתי זקוקים למכשיר טלפון אלחוטי הכולל משיבון פנימי, שיהיה נח לתפעול, עם תמיכה בעברית ומקשים בגודל סביר. אין צורך בשלוחות נוספות אבל אין בעיה אם יהיו (תלוי בהשפעה על המחיר).

 

עשיתי כמה בדיקות ואלו המכשירים שאיתרתי:

 

1. Panasonic KXTG6821 : היקר שבחבורה, 300-350 ש"ח, אבל שמעתי דברים טובים.

2. VTech DS8121A : מעט זול יותר, סביב 250 ש"ח, המון אופציות כולל BT אבל מטריד ריבוי הכפתורים והמותג.

3. Philips CD2951W : גם עולה סביב 250 ש"ח. נראה בסדר, רק שאין חיווי למספר ההודעות.

 

אשמח לחו"ד של בעלי מי מאלו או להמלצות נוספות. כמו כן, אם למישהו יש מקור זול (אפשר גם חו"ל, אך עדיף בארץ) אשמח.

 

בצודה מראש,

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
Uniden DECT 1680

 

נראה טוב האמת - יש לי גם ניסיון טוב עם יונידן.

 

הוא עדיף במשהו על האחרים? כדאי לרכוש בחו״ל או בארץ?

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

במקומך הייתי קונה פנסוניק מפונטייפ עם 3 שנות אחריות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
במקומך הייתי קונה פנסוניק מפונטייפ עם 3 שנות אחריות.

 

למה דווקא פנסוניק - שמתי לב שכולם משווקים ע"י יורוקום והפנסוניק יותר יקרים.

 

מהארץ .

יונידן מכשירם מעולים, שירות של יורוקום, צג ומקשים גדולים ומוארים .

 

משום מה כולם משווקים ע"י ירוקום - יש לך חנות מומלצת (אני גם אבדוק כמה).

 

המון תודה,

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

ההפרש 40 שקלים לשנת אחריות נוספת - לא הייתי קורא לזה יותר יקר.

עברו אצלי כמה מכשירים של יונידן ועכשיו יש פנסוניק. אני מעדיף פנסוניק בגלל איכות ההרכבה - הוא מחזיק אצלי יותר זמן ( יותר נכון אצל הילדים שמפילים אותו ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ההפרש 40 שקלים לשנת אחריות נוספת - לא הייתי קורא לזה יותר יקר.

 

יש בזה משהו.

 

פונטייפ מומלצים? השירות לקוחות שלהם והמשלוח בסדר?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
בדוק בבקשה את ה- Uniden DECT 1680

יונידאן כבר מזמן הפסיקה לייצר טלפונים אלחוטיים. אם קיימים בשוק טלפונים תוצרת יונידאן כנראה זה מלאי יישן או זיוף.

איזה כייף לי :)

פורסם
שלום לכולם,

סבא וסבתא של אשתי זקוקים למכשיר טלפון אלחוטי הכולל משיבון פנימי, שיהיה נח לתפעול, עם תמיכה בעברית ומקשים בגודל סביר. אין צורך בשלוחות נוספות אבל אין בעיה אם יהיו (תלוי בהשפעה על המחיר).

 

עשיתי כמה בדיקות ואלו המכשירים שאיתרתי:

 

1. Panasonic KXTG6821 : היקר שבחבורה, 300-350 ש"ח, אבל שמעתי דברים טובים.

2. VTech DS8121A : מעט זול יותר, סביב 250 ש"ח, המון אופציות כולל BT אבל מטריד ריבוי הכפתורים והמותג.

3. Philips CD2951W : גם עולה סביב 250 ש"ח. נראה בסדר, רק שאין חיווי למספר ההודעות.

 

אשמח לחו"ד של בעלי מי מאלו או להמלצות נוספות. כמו כן, אם למישהו יש מקור זול (אפשר גם חו"ל, אך עדיף בארץ) אשמח.

 

בצודה מראש,

בן.

שים לב שלא לכול הטלפונים קיימת תמיכה בשפה העברית כלומר לא תוכל להכניס אנשי קשר לזיכרון בשפה העברית.

איזה כייף לי :)

פורסם

נכון, כשאבחר את הדגם הסופי אוודא את זה

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
יונידאן כבר מזמן הפסיקה לייצר טלפונים אלחוטיים. אם קיימים בשוק טלפונים תוצרת יונידאן כנראה זה מלאי יישן או זיוף.

או מוצר מדבקה של קבלן משנה, כמו עם הסמארטפונים שלהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתם בטוחים במה שאתם אומרים? חידשתם לי.

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...