Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - ב.מ.וו 125M


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה קודוד בחברה.לא משפיע על אחריות.לפחות ככה זה בעולם

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה קודוד בחברה.לא משפיע על אחריות.לפחות ככה זה בעולם

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

 

בחברה אפילו בבהירות של המסך לא יגעו לו.

אז לקודד פונקציות כאלו ואחרות?

ממש לא.

מבחינתם הרכב יצא מהחברה ״קדוש״ ואסור לשנות בו כלום.

מחר ״ישרף מחשב מנוע״ ובגרמניה יראו ששיחקו בקידוד במחשב, מישהו יצטרך לספק תשובות..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קודדתי 3 בימריות, אכן יחסית לא פשוט, אבל אם אתה נזהר ומגבה הכל, הסיכוי לבעיה מאוד נמוך. לגבי הספורט+, חובה לכל בעל בימר, מגביר את הכיף פי כמה.

 

אגב לאירופאים יש 114 או 116 היום, דגם עם 114 כ"ס כשעם צ'יפ וקידוד ניתן להגיע למכונת נהיגה כיפית עם 210-220 כס במדינות קרות או 200 במדינות חמות יחד עם ספורט+, יותר עם אינטרקולר של 135 בהשקעה מינימלית. זו מציאה שם. אני מניח שההבדל בין ה125 ל120 יהיה תוכנה בלבד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרי בהחלטת.השאלה אם יש מומחים לזה בארץ.בח''ל הקידוד תופס מאד חזק ולמעשה כל האופציות גיר שיש ל135 אפשר לפתוח גם ל116.116 עם צ'יפ חזקה עד 100 איך שהיא עוברת להילוך 4 האוטו סוס מת.ואין טעם להשוות ל135 בכלל וגם לא ל125.כי 3 הילוכים ראשנים בגיר הזה מאד קצרים וקרובים.125 עם תוכנה זה אוטו נהדר אין שום ספק.אבל יקררר.120 אולי עם אותו מנוע של 125 אבל אין לה קיט,הגה ומתלים של м.ובטח גם ברקסים יותר קטנים.כך ש 125 היא עסקה נהדרת

 

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואגב.

אם כבר מקודדים, אפשר לאקטב שורה נוספת ולפתוח את פונקציית הלאנצ' קונטרול היישר מx35m

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

 

 

ב 125M קיימת הפונקצית לאנצ' קונטרול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לספור על יד אחת את הפעמים בהן הפעלתי את הלאונץ׳ קונטרול אצלי.

באמת הרגשה שאי אפשר להסביר.

אבל זה גורם לבלאי מטורף למכלולים (שמחוזקים ב135) אז למכלולים של 120-125

בכלל יהיה בלאי גבוהה.

אם כל זה של125 ול120 יש פחות כח ומומנט

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלאי גדול, אין ספק

כמדומני שגם הרכב יודע להגן על עצמו ולא לשתף פעולה אם הגיר התחמם יותר מידי, ומצד שני לא להכנס לפעולה טרם נסיעה של לפחות 10 קמ כדי שהגיר יתחמם מספיק

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

135 זה אותה מכלולים של 116 וגם 125 וגם 120.במוו לא תייצר לכל תת דגם מכלולים שונים זה לא בנטלי.זה רק סדרה 1.אומנן חזקה.מעבר למנוע אחר,בלמים ומתלים הכל זהה.לאנץ' גומר ציריות וגיר זה ברור.135 מדהימה אבל היא שונה משאר אחיות לפטפורמה.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נכון שכל הסידרה חולקת את אותן המיכלולים. סתם דוגמא,

ציריות (Output shaft)

116 קוטר 25 מ"מ

118 קוטר 28 מ"מ

125 קוטר 30 מ"מ

135 קוטר 35 מ"מ

 

מוט מיצב אחורי

125 קוטר 13 מ"מ

135 קוטר 15 מ"מ

 

גם המנוע m20b20 לא זהה בכל הדגמים, יש לו תת דגמים עם גודל שסתומים שונה וכנראה דברים נוספים

עריכה אחרונה על ידי nimi13
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרי בהחלטת.השאלה אם יש מומחים לזה בארץ.בח''ל הקידוד תופס מאד חזק ולמעשה כל האופציות גיר שיש ל135 אפשר לפתוח גם ל116.116 עם צ'יפ חזקה עד 100 איך שהיא עוברת להילוך 4 האוטו סוס מת.ואין טעם להשוות ל135 בכלל וגם לא ל125.כי 3 הילוכים ראשנים בגיר הזה מאד קצרים וקרובים.125 עם תוכנה זה אוטו נהדר אין שום ספק.אבל יקררר.120 אולי עם אותו מנוע של 125 אבל אין לה קיט,הגה ומתלים של м.ובטח גם ברקסים יותר קטנים.כך ש 125 היא עסקה נהדרת

 

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

א. מקש הרווח הוא ידידך, אנא השתמש בו יותר, בבקשה. תודה.

 

ב. מה זה אופציות גיר? בכל הגרסאות של הZF8 יש אוטומט (D), אוטומט-ספורט (S) וידני (M). על איזה אופציות מדובר?

 

ג. אני צריך להבין משהו. שלושה הילוכים ראשונים מאוד קצרים וקרובים, ואיך שהגיר עובר להילוך רביעי הוא סוס מת. אז הגיר גרוע? או שההילוכים הקצרים זה טוב? אשמח להסבר.

 

ד. 125 עם תוכנה זה אוטו נהדר? האם אתה מתכוון לומר ש125 בלי תוכנה זה לא רכב טוב? אשמח אם תוכל להבהיר לי למה התכוונת.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאר לעצמך שזה כמו באופניים.אתה מתחיל בהילוך כוח הכי גבוה,נגיד 1,אתה מתחיל ברכיבה.מעביר ל2-3 ואז מעביר ישר ל 6.יהיה לך קשה ,נכון? אז מנוע 1.6 הקטן כבר לא יכול לספק תאוצה של הילוכים הנמוכים יותר כי רצועת כוח שלו מאד קצרה.לעומת זאת ל 135 רצועת כוח מאד רחבה ועם מומנט גבוה יותר זה פחות מורגש.לא אמרתי ש 125 עלובה,פשוט עם תוכנה היא ממש ממש מהירה.ויש לה רצועת מומנט מצויינת .אפשרויות גיר כמו לאנץ',ספורט פלוס מגיעות נעולות מהיצרן בדגמים פשוטים של סדרה 1

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מאוד מוזר מה שאתה מתאר פה, כי יש לי ניסיון של אלפי קילומטרים עם הרכב הזה, על שלל גרסאותיו ובמגוון מאוד רחב של תנאי דרך, ולעולם לא הרגשתי את מה שאתה מתאר. יתרה מכך, מעולם לא שמעתי את התלונה הזאת מאף אדם שנהג ברכב הזה. האם נהגת ברכב? אולי הייתה איזה תקלה ברכב שנהגת בו? מאוד מוזר.

 

לא חוכמה לדבר על רצועת הכוח של ה135, נפח המנוע כמעט כפול ויש לך 50% יותר צילינדרים (בהשוואה ל116 כמובן). גם הגיר ב135 הוא ZF8 ספורט בעוד שב118/120 זה הZF8 הרגיל.

 

אשמח אם תוכל לענות לי על סעיף ב' בתגובתי הקודמת, אני סקרן.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...