Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן עובד קבוע, סוזוקי בלנו 97


k0sta
שימו לב! השרשור הזה בן 3020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב חברים

אתמול בבוקר כשרציתי לכבות את המזגן אז הוא לא נכבה, ממשיך להוציא רוח קרה גם כשכפתור A/C מכובה

חשבתי שהרילי נתפס בדקתי את זה והוא תקין לחלוטין וליתר ביטחון הוצאתי גם את הפיוז שלו(15A)

אך הוא המשיך לעבוד בכל מקרה.

לא משאיר לי ברירה אלה לחשוב שהקלאצ' המגנטי נתפס, או שהוא מקבל מתח ממקום אחר. (לא מצליח לחשוב על משהו אחר)

 

הבעיה הגדולה שכל הנעה עם מנוע קר נהיית קשה לרכב :(

אשמח להמלצות

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד לא בדקתי אבל אני תכף יבדוק,מאמין שיהיה קר כי המזגן מקפיא! אין בעיה שאני יוריד את הרצועה של המדחס וההגה כח עד שאני יחליף מדחס נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנחש שהמדחס יפסיק לעבוד. :shock:

 

לפותח האשכול, אולי רק המפוח ממשיך לעבוד ולא המדחס ? אחרי ניתוק המדחס עדיין קיים פרק זמן מסויים שאוויר קר יצא מפתחי האיוורור.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנחש שהמדחס יפסיק לעבוד. :shock:

 

גם אני וזה יבהיר לפותח השירשור שהבעיה לא במדחס (רשם שרוצה להחליף מדחס) אלא תקלה חשמלית בפיקוד שלו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. ייתכן שלא הוצאת את הפיוז הנכון. בדוק שוב פעם האם קיים פיוז נוסף.

2. ברוב המקרים הפיוז מחובר למגעי הממסר של סליל המדחס לכן אם הממסר לא תקין קרי נתפס במצב סגור המדחס ימשיך לעבוד.

 

תוציא את הממסר של המדחס אשר נמצא בדרך כלל בקופסא/פנל ממסרים נפרד וכתוב עליו A/C CLUTCH RELAY או משהו דומה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוצאתי את החוט של המדחס שמחובר עליו הוא עבד קצת זמן ואז הפסיק לעבוד לגמרי גם כאשר החזרתי את הפיוז. מחר אני יבדוק אם מגיע עליו מתח אם מגיע מתח וזה לא מקרר אז ישים שעונים לראות את הלחצים יש לי תחושה שהוא מת.. עשה רעש לא טוב

כמה אמור לעלות מדחס כזה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז ככה, אתמול שנסעתי מחיפה לדרום נסיעה של 130 קמ לכיוון,

המזגן(מדחס) עבד עד שהוא מת לגמרי והתחיל להרעיש נסעתי עם זה ככה כל הדרך עד שחזרתי לחיפה

העלתי את הרכב שמתי בוקים פירקתי את הרצועה של ההגה כח והמדחס

הקלצ' של המדחס דיי נתחן וצריך להחליף את כל המדחס והכל

כאשר אני בודק מתח על החוט שמגיע למדחס אני לא רואה שמגיע מתח

כשאני בודק התנגדות על מהחוט של המדחס לגוף אני רואה התנגדות תקינה כלומר הליפוף עדיין חיי לומרות שעשה לי ריחות של שרוף כל הדרך

אם יש שירטוט חשמלי זה יעזור לי מאוד

 

מאוד לא נוח לנהוג בלי הגה כח, מרגיש שאני נלחם עם ההגע האם יש רצועה קצרה יותר שאני ישים אותה בנתיים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...