Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתמול ניסיתי את החומר החדש שהבאתי מארה"ב שמומלץ מאוד למושבי עור (או כל דבר אחר מעור) - נקרא Lether Honey.

ממליצים להשאיר את החומר ללילה לפני הניגוב הסופי כך שרק היום אדע אם יש שינוי.

 

שאלתי היא - ישנו שילוב עור עם חלק נוסף, מה זה?

זה מה שנקרא עור הפוך?

איך מנקים?

האם יש לו גם חומר הגנה?uploadfromtaptalk1467089828725.jpg

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי syaron24
פורסם

אם החומר מתאים כמו שאתה רושם לכול דבר מעור, אז מה זה משנה אם הפוך?

 

ולמה החומר צריך לשבת לילה שלם? הוא לא משנה מרקם? משאיר כתמים?

פורסם

הבעיה שאני לא בטוח אם זה עור הפוך, לכן אני שואל.

לחומר לוקח זמן להיספג בעור ולכן יש להשאיר לילה.

החומר הנ"ל מאוד מומלץ - מספיק לעשות חיפוש באמזון ולקרוא חוות דעת כדי להבין (הוא הנמכר ביותר).

הבעיה היא שהוא לא ממש זול... (בהשוואה לחומרים מחברות מוכרות אחרות)

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

פורסם

אני מניח שאתה מתייחס לחלק הבהיר יותר, וכן הוא לחלוטין נראה כמו עור הפוך.

מרבית חומרי הטיפוח הטובים לפנים הרכב, הם לא זולים, תתרגל. :)

פורסם

זה נראה עור הפוך (זאמש) .

קח בחשבון שזאמש לא מנקים כמו עור רגיל ויכולים להישאר עליו כתמים

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

×
×
  • תוכן חדש...