Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש מספר 6


Aדי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה בטוח שזה יעזור לך?

 

הרי אתה יכול מחר לקבל חשבון מכביש 6 בלי שנסעת בו, ואז תצטרך לשלם (אחרת יעכבו לך את חידוש רשיון הרכב) ואם תרצה פירוט, תצטרך לשלם עוד, ורק אחרי ויכוחים שלא שווים את הכסף, החברה תודיע לך שהיתה טעות, ואכן זה לא היית אתה שנסעת, ותחזיר לך את ה-12 ש"ח העלובים שהיא גבתה ממך.

 

איזה כיף!

 

אה, ואחרי זה תגלה שהם שכחו להוריד את ההתראה על אי תשלום, ולא תוכל בכל מקרה לחדש את רשיון הרכב :D

 

מצד שני, זו חברה פרטית, שאמורה ורוצה להרויח, ובשביל זה היא צריכה לרכוש את אמון הציבור, אז תשכח מכל מה שכתבתי למעלה.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
אתה בטוח שזה יעזור לך?

 

הרי אתה יכול מחר לקבל חשבון מכביש 6 בלי שנסעת בו, ואז תצטרך לשלם (אחרת יעכבו לך את חידוש רשיון הרכב) ואם תרצה פירוט, תצטרך לשלם עוד, ורק אחרי ויכוחים שלא שווים את הכסף, החברה תודיע לך שהיתה טעות, ואכן זה לא היית אתה שנסעת, ותחזיר לך את ה-12 ש"ח העלובים שהיא גבתה ממך.

 

איזה כיף!

 

אה, ואחרי זה תגלה שהם שכחו להוריד את ההתראה על אי תשלום, ולא תוכל בכל מקרה לחדש את רשיון הרכב :D

 

מצד שני, זו חברה פרטית, שאמורה ורוצה להרויח, ובשביל זה היא צריכה לרכוש את אמון הציבור, אז תשכח מכל מה שכתבתי למעלה.

 

 

ואל תשכח את "המדינה בתוך מדינה" אם לא נראה להם משהו (כגון לוחית זיהוי מלוכלכת "פגיעה" בכביש ובסביבתו), הפקחים שלהם לוקחים את החוק לידיהם (הרי זה "רכוש פרטי"), ויקחו לך את האוטו ישימו אותו ב"חניון מיוחד" לרכבים עבריינים עד שתשלם להם קנס סימלי של 3000ש"ח... :shock:

Finger's gonna kill me.

פורסם

לדעתי צריך לפנות לבג"ץ בעניין חברת "דרך ארץ" - לא הגיוני שהמדינה שמחזיקה בפרטים המלאים של כל נהג ובעל רכב יאפשרו לחברה פרטית שימוש במאגר המידע הממשלתי !!! אינני יודע מי יושב שם בחברה הזאת וממש לא רוצה שיצלמו אותי מכל הכיוונים, עם ידיעתי ובלעדיה. יש כאן פגיעה בפרטיות חד-וחלק! מסתבר שלאח הגדול שצופה בך יש גם אח קטן ... מזל שאני גר באילת ואין לי מה לחפש בכביש הזה. מעניין מה הלאה, יעשו עיכוב יציאה מהארץ למי שלא שילם ? יחרימו לו את הרכב ? שיעשו כמו בכל מדינה נורמלית (חוץ מקנדה), ישימו תאי גביה (BOOT) שיגבה את התשלום בכניסה לכביש ולא יהיו טענות לאף אחד. ידעתי שכביש אגרה בישראל לא יתפוס, הרי אנחנו הכי שונאים לצאת פראיירים ...

 

ניר.

If u have to go - go with a smile

lancia.jpg

פורסם

כולנו משלמים על נסיעה בכביש 6, ללא קשר לנסיעה או אי-נסיעה בו.

 

הממשלה עשתה הסכם מבריק למדי עם החברה, ובמקרה שהחברה לא זוכה להכנסות

של X שקלים בשנה מהכביש, המדינה משלמת לה את ההפרש.

 

זה עסק מאוד משתלם, הביטוח המושלם.

הם לא יכולים להפסיד, ואנחנו נממן להם את זה.

 

לו רק בעלי העסקים הקטנים היו זוכים לתנאים דומים.

פורסם

הממשלה העבירה חוק שמרשה לדרך ארץ להשתמש במאגר הנתונים של משרד הרישוי

תהרוג אותי אני לא מבין איך עבר כזה חוק אבל הוא עבר

והחברה הזאת לא נותנת אפילו לעובדים שלה נסיעות חינם על כביש איזה מין דבר זה ?

רק מי שיש לו רכב של החברה מקבל נסיעות חינם

×
×
  • תוכן חדש...