Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמו שאמרו לך תבדוק בדינו גלגלות. אם אין לך לפחות טורבו גארט 1447gt ההספקים שאתה חושב שיש לך .קצת דמיונים

 

יש לך דיינו נאבה מצולם של הבחור. לא מבין למה אתה מתעקש להיות צודק.

אז יודע מה אתה צודק. טעות שלך

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם
יש לך דיינו נאבה מצולם של הבחור. לא מבין למה אתה מתעקש להיות צודק.

אז יודע מה אתה צודק. טעות שלך

מי דיבר על הצמיגים?

את מי דיינו נאבה מעניין חוץ מטיונר שיכול לכוון את הרכב, דיינו נאבה יצא לי שהרכב שלי 180 כוח סוס (כן בטח) ודיינו שמשקף את המציאות (מודד הספק שאשכרה עובר מהרכב לכביש) יצא לי 125 לכביש ו160 מנוע.

פורסם

shandor

דיינו מודד הספק בוואט כי מה לעשות אתה מסובב דינמו גדול. מתוך זה הוא ממיר לקג"מ ומזה מחשב כוחות סוס זה דבר ראשון.

דבר שני, לכל דיינו יש סטייה כזו או אחרת, לדוגמא אם האוורור של גזי הפליטה לא יעיל המנוע שלך ממחזר אותם ובמקום לשרוף חמצן שורף גזי פליטה מה שאומר שיש פחות "בום" במנוע ופחות כוח. כל מה שמעניין אותך בדיינו זה הכוח במנוע.

איך הכוח יורד לקרקע מושפע מיותר מדי גורמים שביניהם צמיגים מערכת הנעה יחסי העברה בגיר ועוד ועוד עד רמת הבושינג שלך במשולש.

כל דיינו משקף מציאות (גם אלה בקומפיוטסט שבודקים לך את הרכב בבדיקת קניה) אבל למדוד ב 35 מעלות חום (כי אני במקרה כמעט והגעתי לאירוע הזה) זה מטופש ולא מקצועי כי מציאות של 35 מעלות חום היא ממש ממש לא המציאות של 20 מעלות חום. וכן עד כדי 20 כוחות סוס הבדל יקירי.

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

מאינדיקציה שנעשתה בין לאון FR DSG דור קודם (210 כס במנוע לפי המוצהר מהיצרן) אל מול בראבו משופרת (טורבו VL36, דאונפייפ, תוכנה, תוכנה לגיר שנמדדה סביב 170+- בנאבה), ההפרש בכביש היה משמעותי, והורגש פער גדול יותר מסך הכל 30 סוסים (200 בלאון בנאבה במקרה הטוב...). ככה שכנראה מה שסנדור כתב נכון.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גם גולף 6 1.4 DSG עם ה 122 כוחות סוס מאיצה הרבה יותר מהר מבראבו עם הרובוטי או ידני

כי הDSG מעביר הילוכים הרבה יותר מהר וזה בתור התחלה.

מה שסנדור כותב על הדיינו שגוי מהשורש. והפרש של 30 כוחות סוס זה לחלוטין לא מבוטל. ולא רק זה אני שוב אומר, כוחות סוס הם פונקציה של מומנט וסלד. לשני הרכבים שציינת יש נתון מומנט של סביבות 28-30 קג"מ.

בצורה הגיונית אם הרכב מפתח את אותו מומנט אבל יש לו יותר כוחות סוס הוא תמיד יהיה מהיר יותר (מה שגם הגיוני אינטואיטיבית).

 

אז שוב אם מדברים על מי נותן לי "רכבת" בפתיחה זה משהו אחד וזה בסדר.

דבר שני זה לספר סיפורים על סוגיי דיינו מבלי להבין מה זה מה

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

כאן אתה טועה. 2 אינדיקציות, מ60 קמ"ש, פער לא מבוטל עם הרגשה שההבדל בין הרכבים הוא לא רק 30 כ"ס.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני דיברתי על כוח במנוע לא בגלגל, פתחתם פה דיון, בכל מקרה הבראבו המשופרת כבר לא אצלי, אבל לפי מדידות שביצעתי דרך צילום\אפליקציות טורק למיניהם, הרכב האיץ ל100 בפחות מ8 שניות ו80-120 ב4, שזה מכובד לדעתי, כמה יורד לכביש? למי איכפת? העיקר הרכב היה מהנה והשינויים הורגשו, הרכב גדש גבוה וחזק באמינות שזה מה שחשוב כרגע לפות"ש השרשור לדעת

עברתי לסקייטבורד

פורסם
אני דיברתי על כוח במנוע לא בגלגל, פתחתם פה דיון, בכל מקרה הבראבו המשופרת כבר לא אצלי, אבל לפי מדידות שביצעתי דרך צילום\אפליקציות טורק למיניהם, הרכב האיץ ל100 בפחות מ8 שניות ו80-120 ב4, שזה מכובד לדעתי, כמה יורד לכביש? למי איכפת? העיקר הרכב היה מהנה והשינויים הורגשו, הרכב גדש גבוה וחזק באמינות שזה מה שחשוב כרגע לפות"ש השרשור לדעת

 

בדיוק מה שניסיתי להגיד.. בתוספת קצת עובדות אולי מישהו היה לומד משהו.. אבל נו מילא :|

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם
אני דיברתי על כוח במנוע לא בגלגל, פתחתם פה דיון, בכל מקרה הבראבו המשופרת כבר לא אצלי, אבל לפי מדידות שביצעתי דרך צילום\אפליקציות טורק למיניהם, הרכב האיץ ל100 בפחות מ8 שניות ו80-120 ב4, שזה מכובד לדעתי, כמה יורד לכביש? למי איכפת? העיקר הרכב היה מהנה והשינויים הורגשו, הרכב גדש גבוה וחזק באמינות שזה מה שחשוב כרגע לפות"ש השרשור לדעת

 

אז לפי מה שאתה כותב הלאון עושה 0 ל100 ב5 שניות ו80 ל120 ב2. אוקיי...

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

וזה ממש מדד אמיתי למהירות האמיתית :roll:

בראבו מהירה יותר מM2 מ80 ל120. צודק.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
shandor

דיינו מודד הספק בוואט כי מה לעשות אתה מסובב דינמו גדול. מתוך זה הוא ממיר לקג"מ ומזה מחשב כוחות סוס זה דבר ראשון.

דבר שני, לכל דיינו יש סטייה כזו או אחרת, לדוגמא אם האוורור של גזי הפליטה לא יעיל המנוע שלך ממחזר אותם ובמקום לשרוף חמצן שורף גזי פליטה מה שאומר שיש פחות "בום" במנוע ופחות כוח. כל מה שמעניין אותך בדיינו זה הכוח במנוע.

איך הכוח יורד לקרקע מושפע מיותר מדי גורמים שביניהם צמיגים מערכת הנעה יחסי העברה בגיר ועוד ועוד עד רמת הבושינג שלך במשולש.

כל דיינו משקף מציאות (גם אלה בקומפיוטסט שבודקים לך את הרכב בבדיקת קניה) אבל למדוד ב 35 מעלות חום (כי אני במקרה כמעט והגעתי לאירוע הזה) זה מטופש ולא מקצועי כי מציאות של 35 מעלות חום היא ממש ממש לא המציאות של 20 מעלות חום. וכן עד כדי 20 כוחות סוס הבדל יקירי.

מוזר מאוד... דבר ראשון הרכב שלי נמדד על אותו דיינו לפני כמה חודשים באזור ה23 מעלות והוציא את אותם הנתונים בידיוק, מאיפה הבאת את ה35 מעלות?

דבר שאני שכל אחד ישקר לעצמו איך שהוא רוצה לגבי כמה סוסים הרכב שלו מוציא העיקר תהנו מהרכב.


×
×
  • תוכן חדש...