Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמע התוכנה בבראבו מעלה לגג 150 סוסים, עכשיו לגבי מי שאמר שתקנה סטוק ותשפר זה שטויות זה כולה תוכנה שאתה יכול ללכת להוריד אותה אחרי הקניה.

לדעתי אם הרכב מתאים תקנה ואם כל כך מפריע תוריד את התוכנה.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

תודה לכולם

בעיקרון אני רוצה כוח ומניח שגם אם אקנה אחת סטוק תוכנת הגיר תגיע בוודאות וכך גם המנוע בשלב מסויים

הבעלים טוען שבוצע יישור קו כולל לאחרונה ושהרכב מטופל כל 15 אלף ק"מ,על פניו נשמע מעולה.

 

אני אדבר איתו ואבדוק איזו תוכנה הוא שם למנוע ולגיר כדי לראות אם באמת מדובר בתוכנה איכותית של חברה מוכרת ולא כמו שאמרו פה איזה קופסא מאיביי

 

 

לגבי זה שאותו המנוע מגיע גם באבראת' 500 ובאלפות בגרסאות יותר חזקות,אני מניח ששם השינוי כולל גם רכיבים במנוע ולא רק תוכנת ניהול (או שלא?)

עריכה אחרונה על ידי Fast N Loud
פורסם (נערך)

היי, אני אשפוך לך קצת מידע על המנוע, מנוע t-jet מגיע ב4 גרסאות ״סטוק״

הראשונה היא כמו בבראבו בארץ, 120 כס

השניה היא במיטו, 155 כס

השלישית היא בבראבו ספורט שלא קיימת בארץ שם המנוע מוציא 150 כס

רביעית באבארת 500 שמוציאה 135 (תקנו אם אני טועה)

הההדל בין המנועים הוא טורבו, 120 משתמש בvl37,

150 בvl36

135 ו155 ב vl38

כך שהמנוע עצמו תוכנן ויכול לעמוד באמינות בהספקים כאלה בלי מכלולים פנימיים שיפגעו, השמועה אומרת שב155 יש גם קאמשפט טיפה שונה, אין אינדיקציה לזה

בזמנו הייתה לי בראבו שהחלפתי לה טורבו לvl36, מה שמגיע בבראבו ספורט, אחרי בניה של צנרת נטולת ממיר, דלק 98 ועוד כמה חמוצים נגעתי בקו ה200 סוסים ולאורך זמן ללא שום בעית אמינות או בגידה מהמנוע, לא שרף שמן, לא נוצרו נזילות, אוסיף שכן טיפלתי כל 10 והשתמשתי השמנים איכותיים, כשמטופל היטב, המנוע הזה אמין מאוד!

אממה, רוב הבראבו טופלו כל 30,000 קמ לפי הוראות יצרן ולרוב הבראבו נוצרה בוצה בצינורות שימון של הטורבו מה שגורם לטורבו לחוסר שימון והרס של הטורבו, ציינת פה שהרכב טופל כל 15,000 אם אכן כך מיומו הראשון, אז חסכת לעצמך הרבה הוצאות בערבות ניקוי צינורות/טורבו שעתיד לנפוח נשמתו הגדושה.

אני אישית לא הייתי חושש מתוכנת ניהול שונה כי אחרי הכל המנוע הזה מחזיק הספקים כאלה וגבוהים יותר באמינות מוכחת, כל מה שהתוכנה עושה זה מאמצת יותר את הטורבו, ועם טיפול נכון בשמנים איכותיים לא הייתי חושש מהנושא, אלא אם כן כמו שאמרת התוכנה בוצעה עי ״קופסא מאיביי״

תבדוק שהתוכנה הותקנה בארץ על ידי טיונר מסודר, וורסט קייס בשביל הראש השקט, תוריד את התוכנה...

לסיכום לא הייתי פוסל רכב בגלל תוכנה, בהצלחה ואם יש לך עוד שאלות אשמח לענות לך בפרטי

עריכה אחרונה על ידי sjerby

עברתי לסקייטבורד

פורסם

אני עם בראבו משופרת מעל שנה וחצי ושיפרתי עוד. הבעלים הקודמים כבר הביא לי אותה חצי משופרת אז ככה שהאוטו נוסע מעל 50 אלף ק' עם שיפורים ללא כל בעיה של תקלות במנוע.

בכללי אין שום בעית אמינות במנוע הזה, ואני נוסע איתו דיילי וגם חזק מאוד בטיולים

לגבי האוטו ספציפית שאתה שואל במקרה אני מכיר את הבעלים,

ויש באוטו תוכנת ניהול מנוע וגיר שנעשתה ברמה הכי גבוהה שיש בארץ. אני המלצתי לו עליה ואני גם מצוייד בה.

וגם הרכב מאוד שמור אצל הבעלים.

בכל מקרה בהצלחה!

פורסם

לגבי האוטו ספציפית שאתה שואל במקרה אני מכיר את הבעלים,

ויש באוטו תוכנת ניהול מנוע וגיר שנעשתה ברמה הכי גבוהה שיש בארץ. אני המלצתי לו עליה ואני גם מצוייד בה.

אם אתה מכיר את הרכב ומה נעשה בו, למה שלא תפרט איזה תוכנה (של איזה חברה) הוא שם במנוע ואיזה בגיר?

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

נראה לי אנשים פה הלכו קצת רחוק. טיפולים אצל טיונר שמכיר מה שופר, יצרנים שהיו יכולים להפיק את זה לבד... מה קורה? כולה קופסה, אפילו לא פילטר אוויר פתוח שאשכרה צריך לדעת לטפל בו. בטח ובטח שלא מה סיפורי הזוועות שחלק מהמגיבים פה מציירים. כל עוד הרכב טופל כמו שצריך (כל 15 או שנה) קופסה לא אמורה להיות פרמטר שאפילו נכנס לשיקולים בכלל. במיוחד לא כשאותה קופסה זה כל ה"שיפור" שנעשה.

 

הייתי עושה לרכב עם קופסה בדיוק את אותן בדיקות שהייתי עושה לרכב בלי קופסה. אם הוא עומד בסטנדרים שלי, אקנה. אם לא, לא. אם יש קופסה, אחלה, הרווחתי. אבל זה לא יעזור לי לשנות את דעתי לכאן או לכאן.

לך תראה את האוטו, תחשוב שהוא בלי קופסה, מתאים? תקנה.

 

*אני קניתי לפני שנה וחצי פונטו איבו טורבו עם קופסה, שטופלה כמו שצריך (כל 15K). היא ממשיכה להיות מטופלת כמו שצריך ועד היום, רגע לפני 99 אלף קילומטר, היא מפגינה אמינות מופתית. תעשה אם המידע הזה מה שאתה רואה לנכון.

 

שמניאק - יצרנים לא מפיקים את המקסימום שהמנועים שלהם יכולים להפיק מכמה סיבות. קודם כל, כוחות סוס ומומנטים כבר לא מוכרים מכוניות, נתוני צריכת דלק עושים את זה הרבה יותר טוב. קל מאוד לשפר מנועי טורבו בלי שינויים מכאניים דרסטיים, ואין לזה באמת סוף. היצרן צריך למצוא פשרה מסויימת בין נתוני הספק, צריכת דלק, זיהום ואמינות, ואז זה מה שהוא מפיק מהמנוע. כשהבארבו היתה חדשה, רוב המתחרות הסטנדרטיות הוציאו כ-110 כ"ס, אז בשביל To one up את המתחרות שלה, היא הפיקה 120. זה היה נמוך מספיק כדי להשיג צריכת טובה אבל מספיק גבוה כדי לבדל אותה מעליהן (כמו שאתה רואה היום עם הבאז שיש סביבה בפורום). ברגע שלמישהו פחות משנה צריכת הדלק, אין סיבה שלא לשנות את מיפוי המנוע בשביל להשיג יותר כוח על חשבון צריכת דלק גבוהה יותר. הספק זה בדיוק אותו דבר כמו לחץ אוויר "מומלץ" בצמיגים. מה זה מומלץ? זאת הפשרה הכי טובה בין נוחות, בלאי והתנהגות. ועדיין אתה רואה שאנשים ממליצים שבשביל התנהגות טובה יותר, עדיף להעלות קצת לחץ, ולספוג את הפגיעה בנוחות. אותו דבר עם המנוע, מעלים קצת לחץ - מקבלים יותר הספק וסופגים את צריכת הדלק.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אני מהמר על 140ּ+- בגלגל.

אם אתה באמת מהמר אז שלא תפסיד את הבית בסוף

(אתה מהמר על הפנים...)

 

לגבי כל החפירות פה.. זה סה"כ תוכנת מונע וגיר לא הורס שום דבר.

ואם זה כזה מפריע לך, לך תוריד את התוכנות.. הבעלים עשה אותן רק לפני כמה חודשים אם אני זוכר נכון...

לא מאמין שמשהו נהרס באוטו בכמה חודשים..

פורסם
כן כמו שכתבתי נמדד בנאבה.

לך תבדוק כמה יורד מתוך זה לכביש

 

אני לא מבין מה התגובה שלך אמורה להביע? שהוא צריך להחליף צמיגים?

פות"ש מוטרד משרידות המנוע והמכלולים אל מול השיפורים שנעשו ולא איך הצמיג מחזיק את האספלט

 

:roll:

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

כמו שאמרו לך תבדוק בדינו גלגלות. אם אין לך לפחות טורבו גארט 1447gt ההספקים שאתה חושב שיש לך .קצת דמיונים


×
×
  • תוכן חדש...