Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום קצר לאחר שנה עם מיצובישי לנסר 1800 דגם "ספורט" שנת 2011


eliran769
שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מיצובישי לנסר, נקנתה לפני שנה מכלמוביל טרייד אין עם 49 אלף קילומטר יד 1 פרטית, הרכב היה בן 4 היום הקילומטרז' על 63,500 אלף סה"כ 14.5 אלף קילומטר לשנה, הרכב עם היסטוריית טיפולים מלאה ממוסך מורשה יבואן.

 

טיפולים- טיפול ראשון (80,000)

שקיבלתי את הרכב נעשה טיפול קטן של שמן, פילטר שמן, פילטר אוויר בעלות של 850 ש"ח יקר לכל הדעות אבל היה לי שובר של טיפול ראשון זיכוי 500 ש"ח.

טיפול שני (100,000) הוא טיפול גדול וצריך להתבצע בשבוע הבא העלות תהיה 1700 ש"ח מוסך מורשה או 2100 ש"ח למוסך מורשה – יבואן עוד לא החלטתי איפה אבצע הטיפול.

מה שיוחלף זה שמן, פילטר שמן, פילטר אוויר, טבעת אטימה, שמן גיר ופלאגים.

 

בזמן הזה יש לי תקלה 1 של חלון נהג לא נסגר כמו שצריך (מרים, נעצר, מרים, נעצר, מרים, נסגר) מעצבן, אבל לא קריטי ולמדתי לחיות עם זה.

חוץ מזה כלום.

 

נהיגה – יציאה מהמקום היא איטית לדעתי זאת הודות לגיר הרציף, איך בהאצות ביניים לא חסר כח. בשיוט בין עירוני הרכב מרגיש יציב, שומר על טורים נמוכים (120 קמ"ש נמצא על 2500 סל"ד), ומאוד נוח לשיוט.

בנהיגה עירונית הרכב שומר על נסיעה רגועה בזכות הגיר הרציף וסל"ד נמוך אבל הרכב לא מצטיין בשיכוך מהמורות, אתה לא תרגיש כל אבן קטנה אבל אתה כן תרגיש את הבורות בדרך.

החסרון העיקרי ברכב זה הרעש של הגיר בהאצה, אומנם לא דיל ברייקר אבל בהחלט מורגש שמאיצים.

 

המושבים נוחים אך לטעמי חסרי תמיכה צדדית לי זה מפריע אבל אחרים שישבו ברכב דווקא הביעו חוות דעת חיובית למושבים.

 

הרכב מבפנים מרווח וגדול תא מטען ממוצע למשפחתית לטעמי פתח הטענה מעט צר אבל מסתדרים

 

צריכת דלק – רוב הנסיעות שלי הם עירוניות כ-70/30 לטובת עירוני ויוצאת לי צריכה ממוצעת של 1-9/10 תלוי כמה אני ממהר באותו החודש.

 

סך הכל רכב אמין, מרווח עושה הכל בצורה ממוצעת, אומנם יש חלופות טובות יותר לרכב חדש, אבל בעקבות מחירון נמוך קניה של רכב כזה יד 2 יוצאת משתלמת ונותן תמורה טובה של VFM

עריכה אחרונה על ידי eliran769
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את דבריו של ידידי אלירן.

גם אני עם לנסר 2011 מנוע 1800

אוסיף כי הפלסטיקה ברכב זולה ולא נעימה, הרמקולים ברכב פחות טובים משל לפטופ ממוצע.

עיקר היתרונות של הרכב הם בשיוט נינוח על 120-140 , הסלד נמוך והרכב מרגיש יציב, הוא מרווח יחסית, תא תטען גדול, וניתן לרכוש אותו במחיר זול. הוא גם אמין מאוד.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוקי2, טוב להכיר עוד אנשים עם לנסר :)

לגבי הפלסטיקה נכון היא לא נעימה ויכלו להשקיע יותר, אבל לטובה אני אגיד שאיכות הרכבה טובה והפלסטיקה לא מקרקשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים. (לאנסר 1.8 שנת 2009)

שומעים בכלל לא רע, תבדוק, אולי אצלך יש תקלה במערכת שמע.

ונכון שהסלד נמוך מאוד ב 120 ולא שומעים רעש מנוע, אבל יש הרבה רעשי רוח וכביש, אז השיוט במהירות גבוה לא הכי נעים.

אבל כמו שנאמר , שורה תחתונה VFM מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים. (לאנסר 1.8 שנת 2009)

שומעים בכלל לא רע, תבדוק, אולי אצלך יש תקלה במערכת שמע.

ונכון שהסלד נמוך מאוד ב 120 ולא שומעים רעש מנוע, אבל יש הרבה רעשי רוח וכביש, אז השיוט במהירות גבוה לא הכי נעים.

אבל כמו שנאמר , שורה תחתונה VFM מעולה.

קודם כל מערכת שמע תמיד אפשר להחליף אבל שים לב שיש ללנסר גם את גרסת ה-limited המאובזרת יותר כמו סאן רוף ומערכת שמע איכותית יותר (של רוקפורד אם אני לא טועה) אז גם זה יכול להיות.

לגבי הרעשי רוח לי זה פחות מורגש אבל זה בטוח הרבה פחות מתגמד לעומת הרעש של הגיר בהאצה.

בכל אופן לא משהו שקצת מוזיקה לא תעביר :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש ספורטבק גרסת הלימיטד.

 

 

שנת 2010 יד ראשונה נקנתה לפני שלושה חודשים עם 17000 קילומטר בלבד במחיר מצחיק.

 

 

הגיר אכן מסרס את הרכב אך מדובר במשפחתית ולא ברכב מירוצים.

 

 

אין ספק שאני מאוד שמח שבחרתי בגרסת הלימיטד ולא הספורט שנותנת ערך מוסף רב ובעיקר מערכת איכותית של רוקפורד עם שישה רמקולים וסאב שמשדרגת את הנסיעה ברכב.

 

 

יש עוד כל מיני פיצפקסים כמו מושבי עור מחוממים, דיבורית מקורית, סאן רוף, צמיגים בחתך נמוך ועוד.

 

 

 

 

מבחינת הפלסטיקים אכן ישנה תחושה של פלסטיקיות יתר בסביבת הנהג וגם אני בתחושה שהמושבים פחות נוחים וחסרי תמיכה צידית בהשוואה לקורולה 2008 שמשמשת אותנו כרכב שני בבית.

 

כל עוד לא לוחצים את הרכב המנוע שקט אך ברגע שנותנים קיק או לוחצים יותר על הגז סיבובי המנוע עולים והמנוע מרעיש מאוד.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, איך רעשי הצמיגים במהירות שיוט אצלך?

אצל הבוס שלי (אותו האיבזור, תצורת סדאן) השיוט מתבצע בלי רעשי מנוע או רוח, אך מהצמיגים יש רעשים חזקים יחסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לדעת שיש כאן עוד אנשים עם הרכב הזה :-)

 

אולי אעלה בקרוב סיכום שנתיים איתה, אבל אני אסכם בתגובה הזאת בקצרה : כמו שאמרו מעלי, לדעתי המשפחתית עם התמורה הכי טובה למחיר שלה בשנתונים האלה.

 

תודה על הסקירה ומקווים שתהנה מהרכב :-)

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, איך רעשי הצמיגים במהירות שיוט אצלך?

אצל הבוס שלי (אותו האיבזור, תצורת סדאן) השיוט מתבצע בלי רעשי מנוע או רוח, אך מהצמיגים יש רעשים חזקים יחסית.

 

 

 

לא שמתי לב לרעשים מיוחדים מאזור הצמיגים גם לא ביחס לקורולה.

 

לפני חודש החלפתי את הצמיגים המקוריים של דנלופ בפאלקן וגם לא הרגשתי שינוי כלשהו ברעש.

 

מצד שני, כשיש לך מערכת מעולה כמו של רוקפורד אתה נוסע מוקף בצלילים מעולים של מוזיקה ולא של הצמיגים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם עוד מישהו סובל מבעיית גומיות החלון שמתייבשות ומתפוררות? ראיתי מספר לנסרים עם אותה בעיה. מכירים ?

6291360_3Full.jpg

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

, נקנתה לפני שנה מכלמוביל טרייד אין עם 49 אלף קילומטר יד 1 פרטית,

 

הרכב היה בן 4 היום הקילומטרז' על 63,500 אלף סה"כ 14.5 אלף קילומטר לשנה,

הרכב עם היסטוריית טיפולים מלאה ממוסך מורשה יבואן.

 

טיפולים- טיפול ראשון (80,000)

שקיבלתי את הרכב נעשה טיפול קטן של שמן, פילטר שמן, פילטר אוויר בעלות של 850 ש"ח יקר לכל הדעות אבל היה לי שובר של טיפול ראשון זיכוי 500 ש"ח.

טיפול שני (100,000) הוא טיפול גדול וצריך להתבצע בשבוע הבא העלות תהיה 1700 ש"ח מוסך מורשה או 2100 ש"ח למוסך מורשה – יבואן עוד לא החלטתי איפה אבצע הטיפול.

מה שיוחלף זה שמן, פילטר שמן, פילטר אוויר, טבעת אטימה, שמן גיר ופלאגים.

 

---------------------------------------------------------------

לא הבנתי

קנית את האוטו 49K קילומטר

עשית 14.5 K בשנה

עכשיו האוטו 63.5K קילומטר...

 

למה עשית טיפול 80000???? עוד לא הגעת ל 80K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...