Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

יש ברשותי מאזדה 3 חדשה בת חודש והיום שמתי לב לחלק קטן בידית שנראה שקיבל מכה קטנה וכתוצאה מכך התקלף הצבע.

 

איך לדעתכם זה נגרם? אני משתדל לא לחנות צמוד לרכבים אחרים.

וכיצד ניתן לתקן את זה?

 

תודה רבה

 

IMG_0600.jpg

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם (נערך)

תודה liav12.

כיצד אפשר לדעת מהו קוד הצבע שלי? (לבן פנינה)

 

והאם אני יכול לעשות את זה לבד?

עריכה אחרונה על ידי shai82

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

בדלת רשום קוד הצבע או בתוך תא המנוע. (שאל במוסך במקרה שאתה לא מתמצא)

 

ממש לא בעיה לעשות לבד תיקון כזה פשוט. טבול קיסם שיניים בתוך הצבע תן לו להוריד שאריות

ובנגיעה אחת ישירה לתוך העיגול/מכה הצבע יכסה את המקום. לאחר מכן עשה פוליש מקומי ליישור אחרון. (כמובן אוטם צבע על כל הרכב בלי קשר)

 

בהצלחה.

פורסם

אוטם צבע לא אבל ציפוי ננו יש סיכוי שכן, זה מיועד למכות קטנות או מדלתות (להלן המקרה של dorsht עם הפיאט) או אבנים קטנות במהלך נסיעה.

Opel Adam S 2017

פורסם

הבנתי שגם אם אבצע תיקון עם מכחול הצבע לא יהיה זהה מכיוון ששכבת הלקה ירדה.

אבל נראה לי שזה פחות קריטי מכיוון שהנקודה קטנה ובטח לא אשים לב

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

אם מדובר בערכת טאצ' אפ של צבע מקורי לא יהיה הפרשי צבע.

בגדול אולי לאחד מחברי הפורום יש ערכה לגוון(לדעתי זה ה34K, יש לי ערכה כזאת לשימוש עצמי, אם אתה תהיא מתישהו באיזור טבריה אוכל לעזור לך)

פורסם (נערך)

תודה iliahrom - המחירים קצת יקרים עבור המעט שאני צריך.

אנסה להשיג את הצבע דרך מוסך מורשה.

עריכה אחרונה על ידי shai82

Mazda 3 2.0 SPIRIT

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון: הייתי במוסך מורשה בירושלים והבחור שם הציע לעזור ולצבוע את זה עם מכחול.

 

אני לא כ"כ מרוצה מהתוצאה, הגוון לא זהה ועכשיו הלבן בולט.

 

מה דעתכם? אפשר לשפר את זה איכשהו? והאם צבע של ערכת טאצ' אפ זהה לצבע שהוא שם לי?

 

 

IMG_0662 (Large).JPG

 

תודה רבה

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

לקבל תוצאה טובה מתיקוני טאצ' אפ זה לא דבר כ"כ מסובך אבל בטח לא עבודה של 5 שנ' כמו שעשו לך במוסך.

 

לפני המילוי בצבע כדאי להחליק את המכה עם נייר מים, למלא צבע במס' שכבות ע"פ הצורך, ליטוש עם נייר מים עדין ופוליש.

 

כפי שזה נראה, הבחור במוסך פשוט תקע לך צבע בתוך המכה ללא שאר השלבים. אישית השתמשתי בטאצ אפ הרבה פעמים ולא היו לי הבדלי צבע משמעותיים כמו אצלך(כנראה לא השתמשו בצבע הנכון).

×
×
  • תוכן חדש...