Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אני מבין ממכם נכון? הצבע שהוא שם לא זהה לקוד הצבע שלי?

אם כך זאת חובבנות.

 

יש דרך לתקן את זה עכשיו? מכירים מישהו מקצועי שיוכל לעזור לי?

אם זה היה במקום אחר לא הייתי מתייחס, הבעיה שאני רואה את זה בכל פתיחה של הדלת.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

תזמין ערכה לפי הקוד צבע שלך, מה שהוא שם לך זה 34K ככל הנראה.

תסיר עכשיו עם מעט טינר או בעת הגעת הערכה עם נייר לטש+שלייף מים בכמה רמות

פורסם

יש מצב גם אם הקוד זהה לא שייפו את המשטח הצבוע ולאחר מכן רואים שהוא בכלל לא שם לכה...

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הייתי מנסה על חלק קטן מהשריטה עם נייר שיוף ואם זה יצליח לעשות על הכל..

תיקח נייר שיוף 2000 (חייבים להרטיב אותו ואת המשטח)

ואז נייר שיוף 2500-3000 (״. ״. ״. ״. ״. )

 

לאחר מכן עושים פוליש אגרסיבי ultimate compound לדוגמא.

 

אם זה לא עוזר השריטה עמוקה מידי וצריך תיקון טאץ אפ

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

קשה לעמוד את עומק השריטה מהתמונה הזו.

כשאתה מעביר ציפורן על הנזק, האם היא נתקעת בפנים? או שהאצבע ממשיכה?

בכל מקרה הייתי ממליץ תחילה לעבוד עם האולטימייט קומפאונד ופד ידני חותך, לפני שניגש לעבודות שיוף אגרסיביות יותר.

אם זה לא יעזור/יטשטש/יעלים, הכתום מעליי נתן אחלה אופציה.

"יאללה בירי".

פורסם

לא תמיד מחייב שזה נעשה בזדון. לעיתים מעבר לא זהיר ליד הרכב עם עגלה או תיק יכולים

לעשות שריטות כאלו. נכון מרגיז.

 

על פניו זה נראה לי שטחי. תמיד עדיף להתחיל עם פוליש, לא מסיר את זה? עוברים לכלים כבדים.

יכול להיות שבסוף תהליך יישארו כמה שריטות קטנות שיחייבו מעבר עם צבע.

פורסם

תודה רבה לכולם על המענה.

 

sciPoPo, הציפורן לא נתקעת, נראה שהשריטה לא עמוקה.

 

אתם מכירים מישהו שיכול לעזור לי עם זה? בתשלום כמובן, עדיפות לאזור ירושלים.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם (נערך)

כמו ששיערתי זה נראה שטחי.

 

אם אתה יכול להגיע ללוד? אעזור לך ללא תשלום. יש גם חבר פורום מירושלים

שאוהב לעזור לחברים כאן. (חכה אולי הוא יגיב)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
×
×
  • תוכן חדש...