Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי מאזדה 3 2010, לאחרונה רועדת כל הזמן:

- בנסיעה רגילה במהירות 80-100

- בזמן בלימה , רעידה חזקה

- במהירות נמוכה , 20 קמ"ש מושכת שמאלה חזק. מרגיש כאילו עולה על אבן ויורד בתדירות קבועה

 

לפני כחודש, פתאום התחילה לשרוק מהצד הימני שלה, חניתי אותו טלמחרת בעלי התניע ורצה לקחת למוסך לבדוק, פתאום נעלמה השריקה. חשבנו שאיזה אבן נכנסה איפה שהוא ויצאה. הרעידות הורגשו מאז התקרית הזו.

 

מה יכול להיות?

חיפשתי באינטרנט ומצאתי הרבה מועמדים: תפוח, ציריות, רפידות ובלמים, איזון גלגלים וכיוון פרונט.

מוכרת למישהו הבעיה???

נשים עשויות גם להתעניין ולהבין ברכבים,

אז נא הפסיקו לפנות אלי בלשון זכר:roll:

פורסם

צריך לבדוק את כל הפרונט הקידמי ומערכת המיתלים כולל צמיגים. קשה כך לנחש איזה מהמיכלולים שציינת הור הבעייתי. האם הרעידות במהירות הגבוהה היא גם כאשר את עוזבת את הגז?

פורסם

בזמן בלימה , צלחות רוב הסיכויים

מהירות 100-80 אם זה נעלם שאת עוזבת את הגז זה ציריות , אם זה ממשיך איזון.

משיכה , כנראה יש מכה או משהו שגורם לאי איזון ממשי , כמו שמאור אמר לבדוק את כל חלקי המתלה

 

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
צריך לבדוק את כל הפרונט הקידמי ומערכת המיתלים כולל צמיגים. קשה כך לנחש איזה מהמיכלולים שציינת הור הבעייתי. האם הרעידות במהירות הגבוהה היא גם כאשר את עוזבת את הגז?

 

אכן כן, האוטו רועד גם כשאני עוזבת את הגז במהירות גבוהה.

ובמהירות נמוכה, כשעוזבת את הגז, רואים שההגה רועד וסוטה שמאלה. פחות מרגישים שהאוטו עצמו רועד.

נשים עשויות גם להתעניין ולהבין ברכבים,

אז נא הפסיקו לפנות אלי בלשון זכר:roll:

פורסם

האם ניתן לעשות איזון גלגלים במוסך רגיל?

לאוטו הקודם שלי זכור לי עשיתי כיוון פרונט במתחם של מכון הרישוי. או שזה לא קשור? איזון גלגלים וכיוון פרונט?

נשים עשויות גם להתעניין ולהבין ברכבים,

אז נא הפסיקו לפנות אלי בלשון זכר:roll:

×
×
  • תוכן חדש...