Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גרסאות הקופרה של סיאט איביזה תמיד הציעו תמהיל אטרקטיבי מאוד של סוסים לשקל וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על צ'יפים, ניהולים וענייני תוכנה שיודעים להביא אותה למחוזות הספק גבוהים.

אממה, בכל מה שקשור לפניות וענייני התנהגות בכביש המפותל, היא לא הייתה העיפרון הכי חד בקלמר.

הדור הנוכחי של סיאט איביזה כבר לא צעיר, אבל חמושה במנוע 1.8 ליטר טורבו ו-192 כ"ס, אבזור נאה ובולמים אדפטיביים - תמורת 137 אלף שקלים, היא תנסה לפתות את חובבי ההגה שמחפשים קטנה חמה.

 

falou נצמד אליה ליומיים וחזר לדווח.

 

המבחן המלא כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על הסקירה, נהניתי לקרוא !

כיף לסגמנט הסופרסופרמיני'ס, יש שם אחלה אפשרויות, ואני סבור כי השונות בין הרכבים מספיק טובה בשביל שיהיה צידוק לכל אחת מהן בנפרד.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

כן. למרות שאני כותב מנקודת המבט שלי, מינוס לאחד הוא פלוס לאחר.

 

היו שנים שההיצע היה עלוב עד חסר לחלוטין, והמחירים בשמיים.

היו מפנקים אותנו...

 

ועדיין, קשה לי למוצא סיבה להעדיף את הקופרה על פני ה-208GTI.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אני אוהב ביקורות מנקודת מבט כזו (של נהג, לא של לוחש לפלסטיקים). אבל רק שאלת תם:

 

איך זה:

 

זאת לא מכונית למי שרוצה לנהוג ממש.

 

פירושו זה?

 

לגרום לזנב לפסוע אל תוך הסיבוב[...]סרבנית העברת משקל.

 

זה פשוט סגנון נהיגה מסוים. זה לא "לנהוג" בה"א הידיעה (בעצם, בלמ"ד שם הפועל...). אם מכונית, כל מכונית, לא "אוהבת" את זה (בגלל האלקטרוניקה או אפילו כיול השלדה עצמה), זה לא בהכרח הופך אותה למכונית לא טובה. עניין של טעם.

 

ה"דיפרנציאל", להבדיל, נשמע כמו בעיה כמעט בכל סגנון נהיגה שאני מכיר. השאלה רק כמה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
ועדיין, קשה לי למוצא סיבה להעדיף את ה-FR על פני ה-GTI.

O.O

אתה מתכוון שקשה לך למצוא סיבה להעדיף את הפולו GTI על פני הקופרה?

או שאתה מתכוון סיבה להעדיף את הקופרה על פני ה208GTI?

יש יותר מדי קיצורים.

 

אם בפג'ו עסקינן (זה הניחוש שלי):

הקופרה מגיעה יותר מאובזרת (קסנון, מתלים), ועם עיצוב פחות מצועצע מבפנים. נדמה לי גם, ותקן אותי אם אני טועה, שהקופרה מגיעה עם גג פנורמי כסטנדרט (בפג'ו זו תוספת).

כל הנ"ל הם אחושילינג מספיק יתרונות בשביל שפלוני ייתן לה תיעדוף ע"פ הצרפתית - ואני אומר את זה בתור מי שעדיין היה בוחר בצרפתית ...

 

(כאמור: אנשים שונים, העדפות שונות)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מאחר והוא לא הזכיר את הפולו(GTI) אפילו פעם אחת בכתבה, אפשר להניח שמדובר ב208(GTI)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מעניין! תודה על הכתיבה. האמת שתא הנוסעים לפי התמונה בכתבה, נראה פשוט בנאלי ומיושן ברמות. זה די מפתיע לרעה.

 

 

פורסם

זה פשוט סגנון נהיגה מסוים. זה לא "לנהוג" בה"א הידיעה (בעצם, בלמ"ד שם הפועל...). אם מכונית, כל מכונית, לא "אוהבת" את זה (בגלל האלקטרוניקה או אפילו כיול השלדה עצמה), זה לא בהכרח הופך אותה למכונית לא טובה. עניין של טעם.

 

ה"דיפרנציאל", להבדיל, נשמע כמו בעיה כמעט בכל סגנון נהיגה שאני מכיר. השאלה רק כמה.

 

הבעיה היא שמה שתופס את הזנב זו האלקטרוניקה. זו לא תכונה של השלדה. שלדות יש להן יותר או פחות נטייה להעביר משקל לאחור. האלקטרוניקה לא מאפשרת בכלל. כל התחושה היא שהרכב לא ממש מציית לחוקי הפיסיקה, ומתנהג באופן מלאכותי.

 

בנוסף, גם מי שאוהב לנהוג חלק, רוצה להרגיש את המכונית נשענת על שני הצירים בפנייה. כאן זה לא מתקבל אף פעם.

 

את ה-XDS לא אהבתי אף םעם. תמיד הרגיש כמו מערכת להפחתת כוח מנוע גרידא.

 

O.O

אם בפג'ו עסקינן (זה הניחוש שלי):

הקופרה מגיעה יותר מאובזרת (קסנון, מתלים), ועם עיצוב פחות מצועצע מבפנים. נדמה לי גם, ותקן אותי אם אני טועה, שהקופרה מגיעה עם גג פנורמי כסטנדרט (בפג'ו זו תוספת).

כל הנ"ל הם אחושילינג מספיק יתרונות בשביל שפלוני ייתן לה תיעדוף ע"פ הצרפתית - ואני אומר את זה בתור מי שעדיין היה בוחר בצרפתית ...

 

(כאמור: אנשים שונים, העדפות שונות)

 

1. מתלים - בפיז'ו הם טובים בכל מצב. היא לגמרי המכונית העדיפה.

2. קסנון. נחמד אבל... לא מהותי.

3. גג פנורמי, עוד פחות. מה טוב בזה?

4. אני לא יודע מה מצועצע בפיז'ו, אבל הקופרה מאוד מיושנת ועגמומית בפנים. פער הדורות מורגש. קשה לחשוב מי יעדיף דווקא אותה מבחינה זו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

1. כשאתה נוהג חזק, האם המצב הקשיח של הקופרה לא עדיף על הפג'ו, מבחינת מתלים?

2+3. בתור מי שמבצע הרבה ביקורות, הייתי מצפה ממך להיות קצת יותר מודע לסביבה ולקהל הלקוחות. קסנון וגג פנורמי (ודברים אחרים) הם אולי לא מהותיים *עבורך*, אבל לומר שהם לא מהותיים זו סתם הצהרה שאינה קשורה למציאות הצרכנית.

4. הפג'ו מאוד מצועצעת... זו ביקורת שדי חוזרת על עצמה. אני אישית מאוד התחברתי, גרם לי להרגיש כאילו אני משחק בפלייסטיישן, מגניב רצח. מבחינתי האינטריור של הפג'ו (הגה, מושבים, דש ועיצוב כללי) עדיף בהרבה על פני הקופרה/פולו, אבל אני לגמרי אבין את אלו שנכנסים אליה ומרגישים שהם בתוך צעצוע.

 

ואני מזכיר לך את ההעדפה שלי בין שני הרכבים, כך שאני לא מסנגר על ההעדפות שלי אלא על המציאות.

יש הרבה רוכשים שיפסלו רכב שמגיע בלי אבזור שמבחינתם הוא סטנדרטי (או אקוטי).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אחד המבחנים הטובים שקראתי לאחרונה.

(לגבי הפיג'ו, לפני המתיחה האחרונה לטעמי העיצוב הפנימי ילדותי עם כמויות האדום)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ה-208 עדיפה בעיניי אבל אני שואל האם היא נפטרה מבעיות האמינות בכלל ומבעיות מנוע ה-THP בפרט שאפיינו את הדגמים הראשונים?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
1. כשאתה נוהג חזק, האם המצב הקשיח של הקופרה לא עדיף על הפג'ו, מבחינת מתלים?

 

חש משמעית - לא.

הפיז'ו לא קרובה לאלו של פעם, אבל היא מכונית מהנה לנהיגה. הקופרה לא.

 

1.

2+3. בתור מי שמבצע הרבה ביקורות, הייתי מצפה ממך להיות קצת יותר מודע לסביבה ולקהל הלקוחות.

 

תמיד אמרתי:אני לא מתיימר לכתוב ביקורת מקיפה ואובייקטיבית.

אני לא מקצוען ואין לי ניסיון מספיק עם המתחרות ויידע.

אני כותב אך ורק מנקודת המבט שלי. כמו בלוג.

מי שרוצה מבחנים יותר מסודרים, אובייקטיבים ומקצועיים, יימצא אותם במגזינים השונים. אין לי מה להוסיף עליהם.

 

1. אבל אני לגמרי אבין את אלו שנכנסים אליה ומרגישים שהם בתוך צעצוע.

 

ואני מזכיר לך את ההעדפה שלי בין שני הרכבים, כך שאני לא מסנגר על ההעדפות שלי אלא על המציאות.

יש הרבה רוכשים שיפסלו רכב שמגיע בלי אבזור שמבחינתם הוא סטנדרטי (או אקוטי).

 

אני לא מצאתי את הפיז'ו מצועצעת, אבל מחפשי הפוזה יקבלו הרבה יותר בפיז'ו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הייתי אמור לבלות עם הקופרה כמה ימים, לא הסתייע, לא התאבדתי על ההזדמנות.

 

מבין שלא פיספסתי הרבה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...