Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי יבוא יום שהחוק המוטורי יאפשר לנו להביא את המכוניות הללו למירוצים,אולי נחכה עד שהן יהיו בנות 30 ונוכל ליבא אותן כאספנות,אבל אפשר להתרשם מהמחירים שדורשים עליהן (30K-75K יורו).

 

הרשימה כוללת:רנו 5 טורבו 2 ומקסי, 205 t16 ,לנצ'יה דלתא אינטגרלה ,פיאט 124 ספורט אבארת',פורשה 911 ,מיני קופר S.

 

ד"א בראש מצעד המחירים עומדת ה205 t16 במחיר של 75 אלף יורו!!!

 

עוד משהו זוכרים את אסקורט rs2000 הישנה שהיתה פה לאחד מחברי הפורום ללא רשיונות,רוצים על אחת כזאת 27 אלף יורו!!

 

ללקק את האצבעות רבותיי.

 

http://www.lugo.pt/ingles/ing-oportunidades.htm

פורסם

הרשימה כוללת:רנו 5 טורבו 2 ומקסי, 205 t16 ,לנצ'יה דלתא אינטגרלה ,פיאט 124 ספורט אבארת',פורשה 911 ,מיני קופר S.

עוד משהו זוכרים את אסקורט rs2000 ...QUOTE]

1. רנו 5 טורבו- יש בארץ 3 פריטים. גם בחול הן יקרות ואחת במצב טוב תעלה לך איזה 10,000 יורו.

2 - מיני קופר Sאתה יכול לייבא כבר היום ואפילו בזול מאוד.!!!

3 - מה הפיאט עושה ברשימה המהוללת הזאת?

4- גם את האסקורט אתה כבר יכול לייבא היום (את ה MK 1), המחיר שנקבת הוא מופרך לחלוטין וכנראה מבטא איזה היסטוריה ספציפית (בעלות של איזה סלבריטי או היסטוריית מרוצים)לרכב עצמו. עפ"י המחירון שברשותי אחת במצב תצוגה (SHOW) לא אמורה לעלות יותר מ 4000 אירו.

בברכה

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

3 - מה הפיאט עושה ברשימה המהוללת הזאת?

4- גם את האסקורט אתה כבר יכול לייבא היום (את ה MK 1), המחיר שנקבת הוא מופרך לחלוטין וכנראה מבטא איזה היסטוריה ספציפית (בעלות של איזה סלבריטי או היסטוריית מרוצים)לרכב עצמו. עפ"י המחירון שברשותי אחת במצב תצוגה (SHOW) לא אמורה לעלות יותר מ 4000 אירו.

בברכה

יניב

תשובה פשוטה מאוד כולן מכוניות ראלי שלא זול לבנות אותן... :roll:

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

איזה רכבים! אני רוצה את כולם! :multi: (טוב, חוץ מיאריס :wink:). זה המקרה של "הלוואי היתי נסיך של ברונאי....)

Spirit In The Dark

פורסם
מדובר בפורד RS200 המההמת או ב RS2000 הפושרת?

מתכווניתם ל RS2000

 

למרות שאני מאמין שאף אחד לא היה מתנגד גם לאחת כזאת כי אומרים שהRS2000 היא אחת ממכונית הראלי הטובות בכל הזמנים....

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

Bagira,

 

הכוונה הייתה לכבי מירוץ.

מובן שקיימים הרכבים שציינת אבל הם לא רכבי ראלי.

זה כמו שתגיד שיש אימפרזה STI, זה עדיין לא הופך אותה לרכב ראלי של ממש.

פורסם
מתכווניתם ל RS2000

 

למרות שאני מאמין שאף אחד לא היה מתנגד גם לאחת כזאת כי אומרים שהRS2000 היא אחת ממכונית הראלי הטובות בכל הזמנים....

האסקורט קוזוורט נחתה לקראת הסוף המצער של קבוצה B שבה נהרג נהג של לנצ'יה באותה תקופה (שכחתי את שמו)

היא לא נחלה הצלחה מרובה לצערה של פורד

 

אבל לנצ'יה לעומת זאת ,אגדת ראלי עם קבלות שאף אחת לא השתווה לה בביצועים

זה היה תור הזהב של מרוצי הראלי ,ושל קבוצת לנצ'יה עם 6 זכיות ברצף עד 92

היום עם כל ההגבלים וההיתרים של קבוצה N ,איבדו פשוט את הקסם של התקופה ההיא .

ובקשר לאינטגרלה

והייתה לי היכרות קרובה איתה ומאוד מצערת עם הולומוגטו שלה שנגדעה בעודה באיבה :-(

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

לנהג של לנצ'יה באותה תקופה קראו הנרי; הנרי טויבונן.

 

חבל שלא מופיעה שם אפילו RS1800 אחת...רכב הראלי המוצלח ביותר שפורד יצרו אי-פעם ומשהו שמאוד הייתי רוצה למצוא בחניה יום אחד.

(לא שהייתי מסוגל להרשות אותה לעצמי גם אם הייתי מוצא אותה, מתוך ה-52 שיוצרו רק 30 עדיין מסתובבות,כך שהן נסחרות באיזור הנושק ל-המון כסף)

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

לא מדובר ב-Focus WRC או אפילו רפליקה שלה,ומאחר שהיא שייכת לסוכנות רכב כרגע,יתכן והם פשוט מנסים להיפטר ממנה.

 

עריכה:או שפשוט זהו המחיר הגיוני לרכב שכזה(בלאי של 400 ק"מ כתוצאה מנהיגת ראלי מאומצת בהחלט יכול לפגום במכלולים ולגרום להורדת הערך, כידוע לך).

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

×
×
  • תוכן חדש...