Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ליונדאי גם תא מטען גדול ביחס לקטגוריה.

רק 2 ליטר פחות מהסלריו.

אבל אם מדובר על ידני אז אפשר לקחת את הסנדרו עם תא טען של 320 ליטר.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל תודה רבה לכל העונים, עזרתם לי מאוד, רק רציתי לספר לכם שאחרי נסיעות מבחן בכל אחד מהרכבים האילו החלטתי ללכת על היונדאי ואני אסביר למה.

אני נסעתי נסיעות דיי ארוכות, בדקתי את הרכבים בתוך העיר, מחוץ לעיר (במהירויות של מעל 120 קמ"ש) ובעליות ואילו המסקנות שלי:

- הסלריו קצת זריזה יותר מהיונדאי אבל היא מאוד רועשת ומאוד ולא נוסעת חלק

- לסלריו תמיד הייתה תחושה של חוסר יציבות, ובמהירות גבוה הייתה בכלל תחושה שכאילו שהיא הולך להתנתק והכביש (אפילו קצת מפחיד)

-הסלריו עשוייה מחומרים זולים בהגזמה והכל בפנים חורק ואפילו הדש בורד נבלע פנימה כשלוחצים עליו.

-היונדאי מרגישה כמו רכב גדול ואיכותי שפשוט כיווצו לגודל קטן.

-המושבים של היונאי בהרבה יותר נוחים מאלה של סלריו ואין הרגשה של פלסטיקה זולה וחריקות

- היונדאי אוחזת מצויין בכביש, גם במהירויות גבוהות מחוץ לעיר

-לי אישית זה לא כזה חשוב אבל ליונדאי יש שליטה מלאה על המולטימדיה מההגה וגם הציעו לי מערכת מולטימדיה עם מערכת הפעלה אנדרואיד ו וויז מובנה ובלוטוט' ללא תוספת תשלום.

- הסלריו אוכלת פחות דלק, ואת זה אפילו ביונדאי לא מסתירים.

 

לסיכום:

אז זה נכון שהסלריו חסכונית יותר אבל חשבתי גם על עיניין הנוחות והבטיחות, והיונדאי מרגישה הרבה יותר בטוחה והרבה יותר נוחה מהסלריו, נסיעה חלקה מאוד, לא רועשת כמו סלריו, אומנת היה נידמה לי שהסלריו קצת יותר זריזה אבל גם עם יונדאי אני לא נישארתי מאחור ובקלות עמדתי בקצב של התנועה, אז היא מספיקה בהחלט.

אז אני החלטתי קצת להתפשר על חסכון בדלק ולקחת רכב בהרבה יותר נוח, שקט , בטיחותי ואיכותי לכן בחרתי ביונדאי .

אגב למי שזה מעניין אותו, יצא לי 61000 שקל לגירסא הידנית כולל אגרה + מערכת מולטימדיה שהזכרתי ליפני כן

פורסם

בחירה הגיונית,תתחדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בכול מבחנים ציינו שהיא רועשת בעיקר מהמנוע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...