Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סתם שאלה, כל מי שאומר פה שיונדאי עדיף מהסוזוקי, זה בכללי כחברה? או ספציפית בין I10 לבין סלריו ?

צריך להתייחס לדגם מול דגם וכך גם פה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה השטויות האלה ממתי יונדאי עדיפה על סוזוקי

סוזוקי היא אחת החברות המובילות ברכב והיא המוכרת הכי מוצלחת פה בישראל

אל תפול בפח סוזוקי יש לה שוק והיא אמינה

אל תסיק מסקנות לבד

פורסם

סוזוקי חברה מצויינת, אבל שתשווה את הסלריו לI10 ותשב בתא הנוסעים של שניהם אתה תבין למה.

שלא נדבר על העיצוב החיצוני שמזכיר גג של טרקטור בסלריו.

 

 

פורסם
מה השטויות האלה ממתי יונדאי עדיפה על סוזוקי

סוזוקי היא אחת החברות המובילות ברכב והיא המוכרת הכי מוצלחת פה בישראל

אל תפול בפח סוזוקי יש לה שוק והיא אמינה

אל תסיק מסקנות לבד

אני מנסה להבין מה רשמת פה , ואני לא מבין. אתה משווה חברות? מה אתה משווה בהן? דוחות רבעוניים? רווחים והפסדים? כמות מכירות? מה?

באיזה סגמנט סוזוקי עולה על יונדאי במכירות אם אתה מתעקש שהם ככ יותר טובים מיונדאי?

ולמה שלא יסיק מסקנות בעצמו, הוא בסופו זה שצריך לבחור רכב ולשלם עליו.

פורסם

maor1987

סוזוקי ממש לא הכי נמכרת בארץ,תתעדכן במכירות.

יונדאי עוקפת אותה בהרבה במכירות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

בואו לא נסחף. ישבתי גם בI10 (ובעוד מתחרות), וגם בסלריו. אין הבדלים גדולים באיכות אם בכלל. זה לא שהאחת ריקשא והשניה פאר הטופ העולמי. אתם נסחפים.

לגבי הגיר, אכן הרובוטי לא מרגיש רובוטי שהתרגלנו אליו עד היום, וזה יתרון מעולה (הוא כן נותן ביצועים טובים לקטגוריה וחסכון משמעותי בדלק).

הסלריו מאוד מרווחת, די מאובזרת (6 כריות אויר, 4 חלונות חשמל, USB ובלוטות, מובילאיי, חישוקים קלים), ועם תג מחיר מעולה.

 

יוליאן, אם סוזוקי הייתה נכנסת לשוק הליסינג ברמה שיונדאי בפנים, היא הייתה מוכרת הרבה יותר רכבים ממה שהיא כיום.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מעניין,

 

בחברה שאני עובד בה 60% לפחות מרכבי הליסינג הם סוזוקי קרוסאובר ובאופן כללי הוא רכב שמככב יפה בשוק הליסינג.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אם..

אבל כרגע היא עם רמת מכירות לא כול כך גבוהה כמו שמאור רשם.

למעשה רק היונדאי I10 מכרה חצי מכול מכירות הסוזוקי.

 

לדעתי הבעיה הגדולה של הסוזוקי זה מהמראה,כי נכון יש לה תמטען גדול למרות שגם ליונדאי יש גדול,מרווחת יחסית מאחור,איכות פלסטיק כמו אצל המתחרות אבל המושבים חסרי תמיכה לעומת יונדאי.

 

מכול המבחנים שקראתי אכן נדמה שהגיר שלה יחסית נעים,אבל לא ברמה של פלנטרי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סוזוקי בירידה קשה במכירות בחודשים האחרונים, קרוב לודאי בשל היציאה מפלח הקטנטנות עם הפסקת אספקת האלטו והספלאש בצרוף ההפסקה הזמנית במסירות הקרוסאובר בפברואר-מרץ בגלל סיפור כריות האויר. בכל מקרה מדובר ביצרן שעומד במקום השמיני (+\-) במכירות בישראל, ממש לא המוביל או סגנו.

 

לגבי הסלריו - כיון שמדובר בדגם חדש לגמרי (בבקור האחרון שלי באולם התצוגה, לפני כ-2.5 חודשים, היא עדיין לא הוצגה, כמו גם הבאלנו) עדיין מעטים מדי התנסו בנהיגה בה, לא כל שכן שחקו אותה עד כדי יכולת לדבר על אמינות (למרות שסוזוקי נחשב יצרן שמרני ואמין צריך לבחון כל דגם לגופו). בחן את הדגמים בעצמך וקבל החלטה לפי ההתרשמות האישית שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בנוסף למה שכתב שומאכר והוא נראה לי אחד אובייקטיבי...

 

אוסיף רק שאין מה להשוות בין מנוע שיש בסוזוקי למנוע שיש ביונדאי . כשתרצה לעלות עליות עם יונדאי I10 אשמח לדעת איך הייתה העליה

מציע לזה שרוצה לקנות לכנס ולקרוא הרבה על צריכת דלק שערורייתית של יונדאי לפני שלוקח החלטה

 

שים לב הזכרתי שתי תכונות שליליות מנוע חלש וצריכת דלק גבוהה.

פורסם (נערך)

אפשר לחשוב שהסוזוקי בעלת מנוע TSI.

הסוזוקי לפי המבחנים אכן חיסכונית אך מרווח ותא מטען לא משחקים תפקיד לדעתי עדיף לקחת את הסיטרואן גם מרגישה די זריזה אבל מושבים שלא רואים את המושבים של סוזוקי והסלון הרבה יותר מודרני עם איבזור טוב יותר.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין מה להשוות.. ה-i10 הרבה יותר איכותית וגם יותר מאובזרת ומרגישה יותר רכב. הסלריו זה פשוט פח. איכות חומרים גרועה בתא הנוסעים ומושבים שרק מלהסתכל עליהם רואים שהם לא נוחים, וכך גם בפועל.

פורסם (נערך)
מעניין,

 

בחברה שאני עובד בה 60% לפחות מרכבי הליסינג הם סוזוקי קרוסאובר ובאופן כללי הוא רכב שמככב יפה בשוק הליסינג.

 

אם אתה כלכך מתעקש אני מוכן להוכיח לך את זה.

 

יוליאן, תא מטען הכי גדול בקטגוריה ומרווח פנים לדעתי גם הכי גדול (הייתי בהשקה וככה יצא לי להרגיש, לא יודע לפי נתונים אם באמת).

 

למגיב מעליי, אם לכתוב בכנות לדעתי כל הרכבים בקטגוריה האלו די פח. וכיום אין פערים כמו שאתה כותב בין רכבים. ויצא לי לשבת ביום השקה בסלריו, I10, פיקנטו, סיטיגו ואייגו.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יתרונה העיקרי של הסלריו על יתר המיני האוטומטיות הוא במרווח הפנימי ובצריכת הדלק.

הגרסה הידנית מאבדת את קלף החסכון, ולמעט מרווח פנימי אין לה שום יתרון על היונדאי, שמרגישה הרבה יותר מכונית ממנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...