Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,הגיע הזמן להחליף את הפיג'ו (405 קרבורטור) למשהו חסכוני יותר...

דיברתי עם המשפחה והחלטנו שאונו זה האוטו בשבילנו..

אבל לפי מה שהבנתי קיימים הרבה דגמים,אני מחפש דגם שלא יהיה עגלתי ושיסחוב טוב..

האם ה1100 הוא בעצם עגלה ביחס למנוע ה1400?

איזה מהם מועדף?

ועוד שאלה האם קיימת פיאט אונו מנוע 1600?ואם כן האם הן נדירות בארצנו?

 

תודה מראש לעונים

 

נב-ערכתי חיפוש ולא מצאתי תשובות מספקות לשאלות שלי !

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

דגמי האונו:

 

999 סמ"ק 45 כ"ס FIRE מאוד חסכוני

1108 סמ"ק 57 כ"ס מבוסס על מנוע ה-FIRE לא רע.

1372 סמ"ק 72 כ"ס הזרקה - מנוע בעיתי אני הייתי מוותר

 

לא היו מנוע 1600 סמ"ק באונו ( אבל היה טורבו 1372 סמ"ק/120 כ"ס )

 

אישית אם רצונך בחסכון ובפיאט אונו לך דווקא על המנוע הקטן. אני לעומתך הייתי בוחר בפורד פיאסטה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה על התשובה,אבל אם הרצון שלי זה חיסכון,אבל גם כשצריך לעלות נגיד עליות של ים המלח האוטו ידע לסחוב יפה,משום מה מנוע 1100 לא נראה לי כאחד שמסוגל לבצע את העבודה?או שאני טועה?

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

היה לי פעם אונו 1.4 ליטר משנת 95 שקניתי מהשכרה עם 70000 ק"מ, בשנת 97 (כלומר בן שנתיים):

 

סוסון, חסכוני ובעיה יחידה שהייתה לי היא באמפר גומי (??) בגלגל ימני קדמי. מאד נהנתי מהאוטו, זול לאחזקה וזריז. היה אצלי 3 שנים עד שנגנב.

פורסם

אין שום בעיה בסחיבה של אונו 60S, וזה מנסיון של כמה וכמה שנים.

 

אני אישית מעדיף אותו בהרבה על דגם האונו 70, גם מבחינת אמינות וגם בזריזות.

לנו לא היה מזגן, אז אני לא יודע איך הרכב "סוחב" עם מזגן, בלעדיו הוא נחמד מאד.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

גם המנוע הקטן של האונו יטפס את העליות של סדום, הוא פשוט יעשה את זה לאט יותר מהמנועים הגדולים יותר, אם אתה עושה נסיעות כאלה מס' פעמים לא גדול בשנה - אפשר ל"סבול" זאת.

 

 

חוץ מהעליות האלה - קשה לי לחשוב על עליות בהן הרכב עלול להתקשות בנסיעה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מנסיון של 4 שנים עם פיאט אונו 60S שנת 1992 המנוע נפלא,חסכוני וזמינות הכוח ממש מפתיעה.

חפש פיאט שמורה ותאמין לי תהנה ותופתע.

פורסם
דגמי האונו:

1372 סמ"ק 72 כ"ס הזרקה - מנוע בעיתי אני הייתי מוותר

היה גם מנוע 1.4 ליטר עם קרבורטור (על המכונית כתוב 70S ולא ie בסוף), שנמכר במקביל לדגם המוזרק ברוב בשנותיו. יכול להיות שהוא אמין יותר?

 

בכל מקרה שים לב שאתה בוחר בדגם שלאחר מתיחת הפנים ב-1990, אפשר לזהות לפי הגריל הפחות זקוף שבנוי מפסי מתכת עבים בצבע הגוף ולא ממשטח פסים דקים שחורים. לדגם הזה דשבורד מאסיבי יותר, מודרני יותר, ושביר פחות.

 

לגבי איזה מנוע לבחור, קיבלתי לפני שנה אונו פייר כרכב חליפי מהמוסך. האוטו היה מוזנח נורא, לא היה לו הרבה כוח, אבל צריכת הדלק שלו הדהימה אותי לטובה - כ-16-17 ק"מ לליטר הוא עשה

ב-200 הק"מ שנסעתי בו, למרות שיותר ממחציתם היו בעיר.

 

מבחינת ביצועים ה-1.1 ליטר (הדגם שמסומן כ-60S) אמור להיות בסדר גמור, תזכור שמדובר בסופר-מיני מלפני עשור, שאינה כבדה כמו אלה של היום - משהו בסביבות 800 ק"ג.

×
×
  • תוכן חדש...