Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן סוף סוף התחיל הספורט שאני הכי אוהב בעולם,אני במעקב 3 ימים רצופים ובודק כל כמה שעות תוצאות מהאתר הנפלא rally-live,אני מקווה שזאת תהיה עונה מרתקת ותחרותית יותר.

 

בנתיים לואב(סיטרואן)מוביל. חבל שזאת עונה אחרונה של סיטרואן/פזו.למה הם חייבים לעשות את זה?

 

זאת תהיה מכה לא קלה לעולם הראלי,וחבל שספורט כזה שהתפתח בצורה מדהימה ב10 שנים האחרונות יהיה בירידה.

 

בהצלחה לפיטר סולברג וסובארו והלוואי שהם יקחו את האליפות היצרנים וגם הנהגים:-P

פורסם

אתם יודעים מה הכי מעצבן בפורומים?

 

(במקרה שלי) מתחברים למחשב אחרי יציאה,

פתאום רואים הודעה כזאת שמחה "עכשיו ביורוספורט - WRC 2005, מונטה קרלו ! "

 

ומחייכים :smile: 'איזה כיף יש משהו נורמלי לראות בטלויזיה בלילה חוץ משדורים חוזרים של מכבי ת"א כדורסל!'. קוראים בתוכן ההודעה שזה התחיל רק לפני שעה בערך(!), אז אולי בכל זאת אפשר להספיק לראות משהו... שמים יורוספורט ורואים שיש בכלל כדורגל :sad: .

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

תאמין לי שאתה לא מפסיד כלום,השידורים ביורוספורט מעצבנים,הם מראים שניה את הרכב באיזה עיקול וזהו,רוב התוכנית זה איזה נהג עם מבטא סקנדינבי כבד מתראיין "יס איי וואז פושין איט טו האארדד,אונד די קאר גו דוואן,באט איטס אוקיי וורי גוד ,איי אם האפי".

 

השידורים הכי טובים זה מהAXN ,זאת דעתי בכל אופן.

פורסם

בצד ימין למעלה מעל הכינוי ניתן לראות את תאריך כתיבת ההודעה.

 

או במילים אחרות: כן, זה היום ביום שבת (טכנית זה ביום ראשון, אבל לא נהיה קטנוניים).

 

 

תהנה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

סבבה גבר תודה :-P

חובה לצפות !

היום בבוקר ראיתי את התוכנית ב AXN עם ההוא ב MTV על הראלי בבריטניה , איזה כיף לו , זה העבודה הכי שווה בעולם להיות המנחה של התוכנית הוא עושה שם דברים שכל אחד היה מת לעשות ועוד מקבל על זה כסף , נראה לי ששם התוכנית היא shakedown ,לא יודע...

למכירה פיאט פונטו ספייס שנת 2002 ,מנוע 1300, גיר רגיל !

פורסם
אגב, אין צורך לפתוח שירשור נוסף, אבל גם היום בחצות (או כמה דקות אחרי) מתחיל סיקור ארועי ה-WRC של היום.

 

מונטה קרלו :yum:

 

הפעם אני אשתדל לראות בזמן........אני פותח מעכשיו (23:30) את הטלויזיה שאני לא אשכח. :lol:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

הפעם כן :)

 

לא היה כ"כ מה לראות.... באמת לא היה מה להפסיד.

 

העדפתי את הסיקור אתמול בחדשות על הראלי.

 

איזה מזל שלא קרא כלום לנהג ולנווט של סובארו, כמעט עפו לתהום.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

טוב, לראות יום אחד מתוך עונה שלמה זה לא ממש מרתק. אני לא מפספס פחות או יותר שום סטייג'...אותי זה מרתק.

 

ד"א, ראיתם אתמול את פניצי מתחרפן על ההתקן HANS שלו ?

זה גם עונה למוטי על השאלה שלו מאופ-טופיק (איה מוטי ?)

 

 

לילה טוב !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...