Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים כאלה מבינים רק ברע.

תתלונן לוטרינר שהכלב משוחרר.

בפעם הבאה גם תצלם את זה.

אני לא הייתי מוותר על התביעה והתלונה הנוספת. חשוב שיהיה תיעוד של הכל כדי שיהיו ראיות.

זה ברור שזה רק עניין של זמן עד שיגמר לבחורה המזל.

לצערך הרב גם אתם כנראה תפגעו אבל זה יגמור את הסיפור.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

יש לי נסיון של 18 שנה בעבודה מול אנשים וכבר למדתי לקרוא אותם.

מנסיוני, רוב רובם של האנשים שצועקים ועושים בלאגן בסופו של דבר הם רק רעש וצלצולים.

אתם מכירים אותי בהתנהגות רגועה ושקולה גם כאשר אני בסיטואציה מלחיצה אבל אזרח שעושה עלי אבו עלי מהר מאוד נרגע אחרי שאני מתהפך עליו בחזרה.

זו בדיוק השיטה עם אנשים מסוג זה.

אין לך מה להלחץ מההתנהגות שלה אלא רק להראות לה שאתה נובח חזק יותר. כנראה שאחרי זה היא תחזור למלונה שלה.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
פורסם

טוב, הוגשה תלונה במשטרה על איומים.

 

סגירת תיק בגלל חוסר עיניין לציבור בעוד 10..9...8... 7...

אם כי כולי תקווה שזה לא יקרה ושיזמינו אותה לשיחת הרגעה.

בנוסף, החוקר המליץ על צו הרחקה וכך אעשה.

 

אעדכן בהמשך.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

לפני כחודש נתקלתי בבעיה דומה.

בשכונה שבה אני גר מסתובב כלב די גדול מסוג בוקסר. הבעלים שלו אף פעם לא קושר אותו ברצועה או שם לו מחסום.

אחרי שהכלב ניסה לתקוף אותי הערתי לבעלים שהיה בסביבה. הוא התעלם כאילו שלא הבין מה אני רוצה ממנו. ואחרי זה אמר שהכלב שלו לא עושה כלום. בזמן שהוא בקושי מצליח להחזיק אותו והכלב עומד על הרגלים האחוריות ויוצא לו קצף מהפה...

היום נפגשתי עוד פעם עם הכלב והבעלים הבהרתי לבעלים שכבר הערתי לו בעבר ומה שהוא עושה מסוכן והוא עובר על החוק.

כתוצאה מזה הבעלים התחיל לאיים ולגרום לכלב שלו לתקוף אותי. מזל שהספקתי להכנס לרכב.

מיד התקשרתי לעירייה ולמשטרה שהודיעו לי שהם לא מצליחים לאתר אותו למרות שנתתי להם את המספר רכב שלו.

 

מה אפשר לעשות?

תודה.

פורסם
שלום,

לפני כחודש נתקלתי בבעיה דומה.

בשכונה שבה אני גר מסתובב כלב די גדול מסוג בוקסר. הבעלים שלו אף פעם לא קושר אותו ברצועה או שם לו מחסום.

אחרי שהכלב ניסה לתקוף אותי הערתי לבעלים שהיה בסביבה. הוא התעלם כאילו שלא הבין מה אני רוצה ממנו. ואחרי זה אמר שהכלב שלו לא עושה כלום. בזמן שהוא בקושי מצליח להחזיק אותו והכלב עומד על הרגלים האחוריות ויוצא לו קצף מהפה...

היום נפגשתי עוד פעם עם הכלב והבעלים הבהרתי לבעלים שכבר הערתי לו בעבר ומה שהוא עושה מסוכן והוא עובר על החוק.

כתוצאה מזה הבעלים התחיל לאיים ולגרום לכלב שלו לתקוף אותי. מזל שהספקתי להכנס לרכב.

מיד התקשרתי לעירייה ולמשטרה שהודיעו לי שהם לא מצליחים לאתר אותו למרות שנתתי להם את המספר רכב שלו.

 

מה אפשר לעשות?

תודה.

 

יש ביטוח מקיף לרכב?

פורסם
שלום,

לפני כחודש נתקלתי בבעיה דומה.

בשכונה שבה אני גר מסתובב כלב די גדול מסוג בוקסר. הבעלים שלו אף פעם לא קושר אותו ברצועה או שם לו מחסום.

אחרי שהכלב ניסה לתקוף אותי הערתי לבעלים שהיה בסביבה. הוא התעלם כאילו שלא הבין מה אני רוצה ממנו. ואחרי זה אמר שהכלב שלו לא עושה כלום. בזמן שהוא בקושי מצליח להחזיק אותו והכלב עומד על הרגלים האחוריות ויוצא לו קצף מהפה...

היום נפגשתי עוד פעם עם הכלב והבעלים הבהרתי לבעלים שכבר הערתי לו בעבר ומה שהוא עושה מסוכן והוא עובר על החוק.

כתוצאה מזה הבעלים התחיל לאיים ולגרום לכלב שלו לתקוף אותי. מזל שהספקתי להכנס לרכב.

מיד התקשרתי לעירייה ולמשטרה שהודיעו לי שהם לא מצליחים לאתר אותו למרות שנתתי להם את המספר רכב שלו.

 

מה אפשר לעשות?

תודה.

 

תסריט עם הסלולרי את הכלב מסתובב חפשי, תסריט את הבעלים משדל את הכלב לתקיפה, ותגיש תלונה עם הסרטים לוטרינר העירוני.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אז מעדכן ומסכם,

 

לאחר התקיפה הוגשה תלונה במשטרה - נסגרה, חוסר עיניין.

 

לאחר מכן הוגשה תביעה על הוצאות טיפול וטרינרי.

לאחר שנודע לנתבעת, בעלת הכלב, על התביעה, התחילה לאיים שתפגע בי, בו, בה וכו'

הוגשה תלונה - נסגרה, חוסר עיניין

הוגש צו הרחקה - נדחתה, השופטת קבעה כי מדובר בשיחה בין שכנים(" אשים את הראש של הכלב שלך במעלית"), יש לציין כי במהלך הדיון קראו לביטחון כדי להרגיע את הגברת

 

התביעה עצמה - דחתה

התובעת הביאה עד, שכן חבר, שהעיד כי לא ראה מעולם את הכלב בחוץ, לעיתים נדירות. העיד כי אופי הכלב נהדר וחברותי מאוד.

לא היה נוכח באירוע. אשתי טענה שזיהתה את הכלב מיידית והצגנו תמונות שהכלב תמיד לבד בחוץ. כמו כן גם עדות מוקלטת של שכן אחר שהכלב תמיד בחוץ וכבר תקף כלב אחר. לא קיבלה את זה.

 

הזוי..

פורסם

עצוב ומכעיס מאוד :mm_mad:.

גם לי קרה אותו הדבר עם הכלב שלי (ז"ל), הוא ננשך ע"י אמסטף מעורב שחי בראש הרחוב שאני גר בו וכבר הספיק להרוג לפני כן כבר 4 כלבים בישוב שאני גר בו. הבעלים (משפחה של עבריינים) משחררת את הכלב כשבא להם (בשאר היום הוא קשור עם חבל באורך מטר וחצי) ומהפחד אף אחד לא ממש פוצה פה. כשקרה לי המקרה הבאתי משטרה ודרשתי שיקחו את הכלב להסגר והתשובה שלהם הייתה שאם הכלב לא תקף בן אדם אין להם הרבה מה לעשות (באלו המילים). אני מאז הספקתי לעבור דירה אבל המצב שם נשאר על כנו.

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם
אז מעדכן ומסכם,

 

לאחר התקיפה הוגשה תלונה במשטרה - נסגרה, חוסר עיניין.

 

לאחר מכן הוגשה תביעה על הוצאות טיפול וטרינרי.

לאחר שנודע לנתבעת, בעלת הכלב, על התביעה, התחילה לאיים שתפגע בי, בו, בה וכו'

הוגשה תלונה - נסגרה, חוסר עיניין

הוגש צו הרחקה - נדחתה, השופטת קבעה כי מדובר בשיחה בין שכנים(" אשים את הראש של הכלב שלך במעלית"), יש לציין כי במהלך הדיון קראו לביטחון כדי להרגיע את הגברת

 

התביעה עצמה - דחתה

התובעת הביאה עד, שכן חבר, שהעיד כי לא ראה מעולם את הכלב בחוץ, לעיתים נדירות. העיד כי אופי הכלב נהדר וחברותי מאוד.

לא היה נוכח באירוע. אשתי טענה שזיהתה את הכלב מיידית והצגנו תמונות שהכלב תמיד לבד בחוץ. כמו כן גם עדות מוקלטת של שכן אחר שהכלב תמיד בחוץ וכבר תקף כלב אחר. לא קיבלה את זה.

 

הזוי..

 

אם זאת ערכאה שניתן להגיש ערעור:

תוכל לרכוש סורק שבבים (150 ש"ח) ולסרוק את השבב של הכלב. זאת הוכחה יותר מוצקה. אבל כבר הבאת הוכחות מספיק מוצקות, אז אני לא יודע מה להציע.

 

יש פסק דין (מטושטש פרטים כמובן)?

פורסם
ופניה לוטרינר העירוני. הים זה כלב, מחר זה ילד.

 

צודק, לך תדע מה יקרה כשילד ינשך את הפמרניין שלך...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...