Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי כוח אליך.

 

גורו, תלך למשפט, נראה שישה הוא החכם באדם, אשמח לשמוע איך תצא מהמשפט הזה.

 

כולי תקווה שתצא טוב ולא תצטרך לשלם כלום.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעסיקים מחתימים על כל דבר אפשרי שיגן עליהם, גם אם לא חוקי לחלוטין, סוג של שיטת מצליח.

אבל, יש חוקים/זכויות שנקבעו ואתה לא רשאי לוותר עליהם גם אם תרצה. לכן זה לא משנה שחתמת על חוזה שהרי הוא לא חוקי.

 

המשפט הזה הוא החשוב בכל השירשור הנזה. זה הסוד הגדול של החברות והמעסיקים. לקח לי כמה שנים וכמה תקלים עד שלמדתי את זה.

תשננו אותו טוב טוב ואל תפחדו לתבוע.

פורסם
המשפט הזה הוא החשוב בכל השירשור הנזה. זה הסוד הגדול של החברות והמעסיקים. לקח לי כמה שנים וכמה תקלים עד שלמדתי את זה.

תשננו אותו טוב טוב ואל תפחדו לתבוע.

 

אני אדגיש עוד משהו קטן נוסף . כשהולכים למשפט יודעים איך נכנסים לא איך יוצאים.

צריך לקחת בחשבון שהעובדה שהעובד חתם על החוזה (גם אם לא חוקי) לא נעלמת מעיני השופט וגם לה יש משמעות.

אז אפשר לטעון שהעובד צריך עבודה והרי יחתום על כל דבר שיתנו לו, זה יעבוד כשיש שחור או לבן. כשיש מקום לשיקול דעת, צריך לקחת את זה בחשבון.

 

אותי לימדו, לא לחתום על כלום לפני שעברתי עליו בדקדוק ובשקט.

אם חתמת, תמיד תמיד תמיד שיהיה לך עותק אצלך.

פורסם

בהסכמים מסחריים רגילים יש משמעות למה שחתמת, וגם שם יש סייגים שבאים להגן על הקטן מול הגדול

 

ביחסי עובד מעביד ברור ידו של מי העליונה, לכן החקיקה בהרבה מקרים מבטלת תנאים שהם בניגוד לחוק, גם אם הצהרת עליהם שחתמת עליהם בשקיקה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...