Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

אבקש המלצה על שמן מנוע איכותי (מחליף פעם בשנה כי לא מגיע ל10000 ק"מ), 10W40.

 

וכך גם אשמח להמלצה לשמן גיר איכותי, לא יודע מה הקידוד שלו אמור להיות את האמת בגלל זה אני מתעניין.

 

אודה על עזרתכם.

חג שמח :)

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם
פורסם

זה שמן איכותי??!!

ולמה לי לשים שמן סינטטי מלא כאשר אני לא על רכב שעובד בעומסים גבוהים? ולא מושך טיפולים ל15000 ק"מ...

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

כן, אחלה שמן ובמחיר מגוחך.

 

במחיר הזה אין מה לחשוב פעמיים, שמים סינטטי מלא. תוכל להריץ חיפוש בפורום ולקרוא על כל היתרונות של הסינטטי.

 

אמ;לק - חיסכון בדלק, נקיון ושמירה על המנוע, צמיגות נמוכה יותר בהנעה קרה ועוד.

Stay Dirty

פורסם

אני לא מחפש זול - אני מחפש טוב!

היתרונות של הסינטטי אני מכיר, השאלה שחיסרונות גם ישנם...

למשל עומס על משאבת שמן

ושוב אני חוזר לשאלות של שמן איכותי למנוע, ושמן גיר

 

תודה רבה

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם
[ATTACH=CONFIG]457967[/ATTACH]

 

אסף אני לא בא להגיד שזה לא טוב, אבל אני לא מעוניין להתפשר על פחות משמן מצויין. תודה

<-- זה היעד :evil:

פורסם

אסף המליץ לך על שמנים מצויינים, שעומדים בתקנים ודרישות לרכב שלך. אין כל רע בשמן סינטטי למנוע שלך, אתה סתם מתווכח.

אפשר לעלות במותגים ובמחירים אם בא לך סתם לזרוק יותר כסף.

יום טוב גם לך

פורסם
אסף המליץ לך על שמנים מצויינים, שעומדים בתקנים ודרישות לרכב שלך. אין כל רע בשמן סינטטי למנוע שלך, אתה סתם מתווכח.

אפשר לעלות במותגים ובמחירים אם בא לך סתם לזרוק יותר כסף.

אני ממש לא מתווכח וממש לא חושב שאני זורק כסף על שמן איכותי ויקר זה באמת לזרוק כסף, מניסיון!!

<-- זה היעד :evil:

פורסם
אני ממש לא מתווכח וממש לא חושב שאני זורק כסף על שמן איכותי ויקר זה באמת לזרוק כסף, מניסיון!!

 

תחליט, או שאתה משקיע ושם סינטטי מלא (ומי ישמע, זה הפרש של כמה עשרות בודדים של שקלים בין חצי לסינטטי מלא) או שתמלא אמריקן יגאל.

לשמן סינטטי יש רק יתרונות על פני שמן חצי סינטטי או מינרלי, ואין לזה קשר אם אתה עובד בעומס גבוה או מניע את האוטו פעם בשבועיים.

 

שמן גיר מקורי יהיה ההימור הבטוח ביותר. אם אתה בקטע של לחסוך חפש שמן שעומד בתקן T-IV של טויוטה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ואני שוב אומר אני לא בקטע של לחסוך!

ביקשתי המלצה על שמן איכותי, הבנתי שמומלץ סינטטי מלא.

עכשיו אני מבקש המלצה לחברה ברמה גבוה ולא מדבר על לחסוך.

 

אודה על תשובתכם

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

היורול שאסף צירף לך טוב.

אני משתמש ב-ACDelco והרכב עדיין לא התפוצץ [240K ק"מ].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...