Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש - מיני / סופר מיני עד 105K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי רכב גרמני dsg היה לי גולף tsi טורבו, לא מעוניין לחזור לגיר הזה מציתי, מלא תקלות לא שווה את הכסף! לא ממש יודעים לתקן ולטפל בו בארץ, בכל מקרה אני מבין שעד 105 אלף המומלצות זה 208 וגאז.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש גם את הקליאו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לא מוכן לקבל שנת אחריות פחות, גם לא מוכן לקבל תיבה כמו ה DSG הזו שאני מכיר לא רע מאוקטבית ליסינג, זו שגם מבלי להתייחס לאמינותה ( והאמת ניתנת להאמר שכבר שנה ומחצה ו50K ק"מ באוקטביה דנן ועדיין כלום ) אופן פעולתה ההססני, האילם לעיתים מזומנות, המטלטל לפרקים, לא ממש מתאים למכונית מודרנית לטעמי, גרוע מכך מתסכל ואפילו מסכן בטיחות.

 

איזו שנה האוקטביה?

נושא הגיר אכן מעלה חששות לגבי תפקודו בעתיד, מצב אחד מסבירים כי הבעיה נפתרה ולא ידוע על תלונות מצד הלקוחות החל משנת 2013

מהצד השני קראתי מבחן השוואתי שנעשה ע"י עיתון מעריב , נכתב שם כי הפאביה היא בחירתם אך היא מפסידה למאזדה בגלל היסטורית גיר ולכן נתנו את המקום הראשון למאזדה . זו אימרה חזקה

פורסם (נערך)
איזו שנה האוקטביה?

נושא הגיר אכן מעלה חששות לגבי תפקודו בעתיד, מצב אחד מסבירים כי הבעיה נפתרה ולא ידוע על תלונות מצד הלקוחות החל משנת 2013

מהצד השני קראתי מבחן השוואתי שנעשה ע"י עיתון מעריב , נכתב שם כי הפאביה היא בחירתם אך היא מפסידה למאזדה בגלל היסטורית גיר ולכן נתנו את המקום הראשון למאזדה . זו אימרה חזקה

האוקטביה בת שנה וחצי, הדגם הנוכחי כמובן. וקרא שנית, לא התייחסתי כלל לאמינות של הגיר הזה, התייחסתי לאופן בו הוא מהווה נסיגה לאחור מבחינת התנהגות יחסית לגיר פלנטרי ארבע מהירויות עתיק שיש לי באוטו עם 200K ק״מ, שגם חגג לפני שלוש שנים בר מצווה. לא מתאים לי גיר שדווקא כשאני צריך תגובה מיידית ונמרצת ללחיצה בריאה על הדוושה הוא פתאום שובת לחלקיק שניה קריטי, עושה חושבים קטן ורק אז מתחיל לזוז, זה מבלי להתייחס להתנהלות המחפירה והמגומגמת בנסיעה איטית מתמשכת. ולא הייתי בונה על מבחנים שעושים בעיתונים, נתקלתי ביותר מדי כאלו שמסקנותיהם שונות עד הפוכות משלי. אז כשלא מכיר אפשר אולי להתייחס, כשהנסיון שלי שונה, העיתון מפסיק לענין. עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם
אם יותר חשוב לך מערכות בטיחות ומרווח ואמינות גבוהה מובטחת אז לך על הג'אז.

 

מתי אתה מעוניין לקבל את הרכב? לג׳אז יש בעיית מלאי והמתנה של כמה חודשים.

פורסם

אין לחץ של זמן! מבחינתי יכול להמתין חצי שנה! זה מזכיר לי את התקופה של לפני 5 שנים שרציתי פיקנטו ואמרו זמן המתנה 9 חודשים. כנראה שהגאז מבוקשת...גם אני חושב אולי לחכות לאיזה פרסומת של מבצעים, להודנה ובכלל לחברות הרכב פעמיים/ שלוש בשנה יש פרסומת של הטבות וכל מיני השאלה אם שווה או שזה חארטה כל המבצעים והפרסומות

פורסם

דרך אגב למישהו יש המלצה לסוכנות או סוכן טוב שיושב איתך מראה לך מדבר איתך על הכל, היום הייתי בוולוו הונדה מאיר בראשון והיה שקט כמו הבית עלמין שם! גם הבחור שם היה אדיש דיבר איתי בכזאת אדישות לא אכפת לו אם ימכרו לי או לא...אני רגיל לאנשים שרוצים שתקנה רכב ! הרגשתי כאילו אני מתלהב לבד פה...שבדרך כלל זה ההפך! יצאתי החלטתי לא לחזור לשם!

פורסם

הזמן המתנה בגאז' נובע חלק ביקוש וחלק ממשלוחים קטנים של הרכב לארץ.

חבר חיכה מנובמבר עד מרץ ובמרץ אמרו לו שבסוף תגיע במאי ולאחר מכן רק ביולי בגלל הצבע. כמובן שהוא לא היה מוכן לחכות יותר והחודש , ביטל את ההזמנה לגאז הזמין וקיבל לאחר שבועיים פאביה.

פורסם
דרך אגב למישהו יש המלצה לסוכנות או סוכן טוב שיושב איתך מראה לך מדבר איתך על הכל, היום הייתי בוולוו הונדה מאיר בראשון והיה שקט כמו הבית עלמין שם! גם הבחור שם היה אדיש דיבר איתי בכזאת אדישות לא אכפת לו אם ימכרו לי או לא...אני רגיל לאנשים שרוצים שתקנה רכב ! הרגשתי כאילו אני מתלהב לבד פה...שבדרך כלל זה ההפך! יצאתי החלטתי לא לחזור לשם!

 

מאוד מפתיע אותי מה שכתבת. אני אשמח אם תעביר לי את הפרטים שלך בהודעה פרטית, כדי שנבדוק את הנושא וגם אדאג שתקבל שירות טוב וראוי.

פורסם

היום חזרתי מסבב סוכניות בחיפה,במחיר הזה הטיפו הכי מרשימה,המראה המרווח העדיף,תא מטען נוחות מושבים באמת הפתיעה,מציע לבדוק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
האוקטביה בת שנה וחצי, הדגם הנוכחי כמובן. וקרא שנית, לא התייחסתי כלל לאמינות של הגיר הזה, התייחסתי לאופן בו הוא מהווה נסיגה לאחור מבחינת התנהגות יחסית לגיר פלנטרי ארבע מהירויות עתיק שיש לי באוטו עם 200K ק״מ, שגם חגג לפני שלוש שנים בר מצווה. לא מתאים לי גיר שדווקא כשאני צריך תגובה מיידית ונמרצת ללחיצה בריאה על הדוושה הוא פתאום שובת לחלקיק שניה קריטי, עושה חושבים קטן ורק אז מתחיל לזוז, זה מבלי להתייחס להתנהלות המחפירה והמגומגמת בנסיעה איטית מתמשכת. ולא הייתי בונה על מבחנים שעושים בעיתונים, נתקלתי ביותר מדי כאלו שמסקנותיהם שונות עד הפוכות משלי. אז כשלא מכיר אפשר אולי להתייחס, כשהנסיון שלי שונה, העיתון מפסיק לענין.

 

נסיגה בהתנהגות הגיר לאחר שנה וחצי אינו מעיד על אמינות גבוה

והתופעות שאתה מתאר הן חמורות מאוד, האם יתכן והבעיה היא ברכב שלך ?

אנחנו כבר ביצענו את ההזמנה לפאביה מאחר והיא הייתה המהנה ביותר לנסיעה באופן כל כך משמעותי שהבחירה הייתה ברורה

נותר לי רק לקוות שלא נתאכזב


×
×
  • תוכן חדש...