Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר של GENESIS , PROFILE FOUR , ארבע יציאות של 55 וואט כ"א ,

שמגביר סאב פיוניר 305C ,

וסט קומפוננט של PHD CF5.1 , 60W RMS\120 MAX .

 

 

כבר פעם שניה קורה לי שאחד המידים פשוט נדפק ... זה מתחיל מזה שהוא מתחיל לחרוק , להשמיע צלילים כאילו הממברה נקרעה ( אבל היא שלמה ... ) ואח"כ פשוט שובק חיים .

למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

איזה נתונים אתה\אתם\אני צריכים לדעת כדי לכוון את המערכת נכון שלא יעופו לי אלמנטים כל שני וחמישי ?

 

האם המגבר לא חזק מדי עפ"י הנתונים הנ"ל בשביל הסט הזה ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

נתונים לא אומרים הרבה.

במיוחד כשמדובר בחברה כמו אודיסון, ובמיוחד בגלל שמדובר בגיין של מגבר.. וכו וכו...

צריך לשמוע את האלמנט, אין דרך קיצור פה ..

אם האלמנט נשמע "מתאמץ" הוא מקבל יותר מידי ......

אם הוא לא נשמע מתאמץ, ובכל זאת יש בעיה ...... אולי הבעיה בכלל בהגברה עצמה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אודיסון ? WTF ? :roll:

 

 

זהו , שהאלמנט לא משמיע אותות גסיסה לפני שהוא מתחיל לחרחר למוות ... לרוב אני מסוגל לשמוע אלמנט מתאמץ .

 

יש מישהו שמסוגל לכוון את זה כמו שצריך או לזהות כל מיני פאקים בכיוונים אצלי ? :|

 

אני מתחיל לחשוב שהסט הזה הוא חירטוט קטן ...

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

( גנסיס, אודיסון, איך לעזעל אני עושה את הבילבול הזה ? מה עובר עלי?! )

אם אתה מעוניין אני יכול לנסות לעזור לך, אין לי שום בעיה....

אבל אתה צריך לקחת בחשבון שזה לא מדע בדוק .. וכמו שאתה טועה גם אני לטעות ..

אז לקחת אחריות כל שהי, אני לפחות לא אוכל לקחת.

 

בכל אופן, זאת גם יכולה להיות האשמה של המוצרים כמובן, תחפש למצוא עליהם חוות דעת אצל אנשים עם ניסיון איתם .. אולי זאת מחלה נפוצה בכלל, ולא בעיה של כיוונון - הספק.

 

*** עכשיו שמתי לב שאתה בכלל מכפר סבא? :) לא ידעתי שיש אנשים מכפר סבא בפורום ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא מכפ"ס ... פשוט שם רסקתי את אחת המכוניות שלי ... :wink:

 

אני אשמח אם נוכל להפגש איזה פעם ותנסה לעזור לי לכוון את הקשקוש הזה ...

דרך אגב , איפה אני יכול למצוא ביקורת על הסט הזה של PHD ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

דבר ראשון, מהיכן אתה ?

דבר שני,על איזו בטונדה מדובר ? אם זה בפקר פלדה ... אל תשאל .. אתה לא הראשון :)

אם זה מכיוון צומת רעננה מרכז.... אז אתה באמת צריך להיות יצירתי :)

 

בנוגע לPHD אני היתי מתחיל בחיפוש כאן בפורום, ובחיפוש בGOOGLE, אתרים בחול, אם הבעיה נפוצה סביר להניח שתראה לקוחות לא מרוצים..(בתנאי שהיא אכן הבעיה).

 

בנוגע להיפגש, לי אישין אין שום בעיה, בכיף .. תפנה אלי באיסיקיו ונתאם.

(יש לי גם סקופ, נוכל לכוון את ההגברה בצורה קצת יותר מדוייקת, אבל כפי שאמרתי זה לא -ממש- יעזור לנו כי זה דיי תלוי באלמנט שאנו משתמשים, אבל להזיק זה לא יזיק כמובן..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מחולון סיטי , עיר האורות , הפשע והרשע ...

 

הריסוק והבטונדה המדוברת היא ביציאה מכפ"ס , בעיקול הגדול שמתחת לאמדוקס ... אם תסע שם לאט , תסתכל על הבטונדה משמאלך , לקראת הסוף תראה כתובת גרפיטי ( 106 XSI RIP ... QUICKSILVER) ... תסתכל ותעדכן אותי אם זה עדיין קיים .

 

סקופ זה חיוני ? כי איפה שאני עובד יש המון סקופים ... ועוד כל מיני מכשירי מדידה ... זה באמת יכול לעזור ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אם תסע שם לאט , תסתכל על הבטונדה משמאלך , לקראת הסוף תראה כתובת גרפיטי ( 106 XSI RIP ... QUICKSILVER) ... תסתכל ותעדכן אותי אם זה עדיין קיים .

תן לי לנחש, לא נסעת שם לאט ? :)

בכל אופן פעם הבאה שאני עובר שמה אני איידע אותך ..

לגבי נושא הסקופ, כפי שאמרתי יש ברשותי אחד(דרך הנייד), לפי דעתי זה לא יתן לנו אינדקציה ממשית, כי השאלה שלנו יותר תלוייה באלמנט, האם האלמנט מתאמץ, ולא ההיפך .. קשה לי להאמין שאתה מכניס את הגנסיס שלך לקליפינג מיוחד ..אך זה בכל זאת יכול לתת אינדקציה כל שהי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

סקופ לא רק שלא חיוני אלא גם לא יתן לך כלום. אם הקליפינג "מיוחד" אפשר לשמוע אותו ולא צריך סקופ בשביל זה.

 

לי זה נשמע כמו בעיה ברורה ברמקול. אם זה קורה רק בצד אחד אתה יכול להפוך את ערוצי ההגברה (לחבר ימין לשמאל ושמאל לימין) רק כדי להיות בטוח שזה אכן הרמקול. אם במקרה הרמקול חוזר לחיים (מה שלא נראה לי שיקרה) אז מדובר במגבר, אם לא, אז הרמקול גמור.

פורסם
סקופ לא רק שלא חיוני אלא גם לא יתן לך כלום. אם הקליפינג "מיוחד" אפשר לשמוע אותו ולא צריך סקופ בשביל זה.

 

לי זה נשמע כמו בעיה ברורה ברמקול. אם זה קורה רק בצד אחד אתה יכול להפוך את ערוצי ההגברה (לחבר ימין לשמאל ושמאל לימין) רק כדי להיות בטוח שזה אכן הרמקול. אם במקרה הרמקול חוזר לחיים (מה שלא נראה לי שיקרה) אז מדובר במגבר, אם לא, אז הרמקול גמור.

זהו ... שזה קרה בהתחלה בצד אחד ... עכשיו המיד בצד השני התחיל לחרחר עד ששבק ...

אני מתחיל לחשוב אולי לאטום את הפתחים הקטנים בתחתית הדלת עם סיליקון ... נראה לי שנכנסים משם מים .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

תחבר פעם אחת את הערוץ הימני של הרמקולים לסאב ופעם את השמאלי ותראה אם שומעים בסאב משהו. אם כן, אז הרמקולים גמורים אלא אם כן קיים איזה נתק בחוטים (לא חושב שאיטום יעזור להם עכשיו) אם לא שומעים אז יש בעיה במגבר.

התקנת לבד? אם לא אז אולי כדאי שתלך למי שהתקנת אצלו שלא תגרום בטעות נזק.

פורסם

אינני בטוח אם מים יכולים לגרום להם להיפגם בצורה שכזו .. בכל אופן הם אמורים לקבל רטיבות כל שהי והם אמורים לעמוד בה ..

(איטום החורים של הדלתות יגרום לדלת שלך להיות מוצפת)

בכל אופן, אני שוב ממליץ לגבי חיפוש ביקורות בחול, בשביל לקבל רושם משאר הלקוחות ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...