Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

נשברה לי הזכוכית של הפנס הקדמי בצד ימין,

מדובר בגולף מודל 2000, הפנסים הם לא סטנדרטיים ועד כמה שהבנתי אלה פנסים של GOLF R,

הכיסוי הוא מזכוכית ולא מפלסטיק.

ממה שאני רואה באיביי: http://www.ebay.com/bhp/vw-golf-mk4-headlight-glass זה דיי יקר, מישהו יכול לכוון אותי לעמוד ספציפי של מכירה של זכוכית אחת שתואמת לפנסים שיש לי (תמונה בהמשך), אני יוצא מנקודת הנחה שיהיה לי קשה למצוא זכוכית כזו בארץ.

אני רואה בכל המודעות שרשום headlight glass גם במחירים הזולים, אולי זה בעצם הכיסוי מפלסטיק?

 

והאם זה פשוט להרכבה?

 

תמונה של הפנס השבור (רק הזכוכית נשברה, הפנס עובד):

9UHOj.jpg

 

תודה רבה, חיים

פורסם

לפני שאני אזמין, מישהו מכיר מקום בארץ שבו אני יכול לקנות זכוכית כזו?

בשביל לא לחכות חודש עד שזה יגיע..

פורסם

סתם שאלה בנושא. איך ההרכבה של הזכוכית הזו? זה פשוט מתלבש או שיש צורך באיטום כלשהו ?

פורסם
סתם שאלה בנושא. איך ההרכבה של הזכוכית הזו? זה פשוט מתלבש או שיש צורך באיטום כלשהו ?

ראיתי סרטון בקצרה, הזכוכית מורכבת באמצעות דבק (סיליקון אני מניח), ואני מניח שגם הסיליקון הזה אוטם טוב כאשר העבודה מבוצעת באופן טוב.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הזכוכית הגיעה מחו"ל שבורה, המוכר מעדיף לשלוח לי החזר כספי ולא לשלוח מחדש,

מישהו מכיר מקום בארץ שבו אני יכול לרכוש את זה? אני מניח שהיא תמיד תשבר בגלל המשלוח הארוך הזה.. או שאולי כדאי לי לנסות להזמין שוב פעם?

פורסם
הזכוכית הגיעה מחו"ל שבורה, המוכר מעדיף לשלוח לי החזר כספי ולא לשלוח מחדש,

מישהו מכיר מקום בארץ שבו אני יכול לרכוש את זה? אני מניח שהיא תמיד תשבר בגלל המשלוח הארוך הזה.. או שאולי כדאי לי לנסות להזמין שוב פעם?

נסה לבקש מהמוכר שיארוז את זה בקופסת קלקר וישים הרבה שקיות אוויר/פצפצים.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אני אבקש ממנו לארוז טוב,

במגרש גרוטאות, גם אם אני אמצא פנס עם זכוכית, ההפרדה בעייתית ואני בספק שמישהו ימכור לי את הזכוכית בלבד

פורסם
אני אבקש ממנו לארוז טוב,

במגרש גרוטאות, גם אם אני אמצא פנס עם זכוכית, ההפרדה בעייתית ואני בספק שמישהו ימכור לי את הזכוכית בלבד

אם זו זכוכית אז ההפרדה לא אמורה להיות קשה מדי. אני עשיתי את זה כבר פעמים, אומנם בגולף MK3 אבל לא נראה שזה כל כך שונה. תחפש בגוגל Joey Mod. יש שם הסבר להפרדת הזכוכית מהפנס.

 

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Golf MK3 1997 1.8

×
×
  • תוכן חדש...