Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש צמיגים עבור וואן של סאניונג רודיוס, רכב גדול ...

 

המידות ברשיון שלו:

215/65R16 102T

 

בינתיים אלו הצמיגים שמצאתי באינטרנט, מדובר ברכב של המשפחה, נוסע כ 20000 בשנה.

 

על איזה צמיג הייתם ממליצים ? האם הסיני מספיק או שללכת על הכי יקר ?

 

תודה !

1. [TABLE=class: resultDataTable]

[TR]

[TD=class: tireData]Suntek 215/65R16 102T XL STK SUV

 

ארץ ייצור מקור: סין

 

 

[/TD]

[TD=class: prices]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

2.

Maxxis 215/65R16 MAAS 102H RF

 

ארץ ייצור מקור: טיוואן

3.

Hankook 215/65R16 4X4 RA23 102T TL XL

 

ארץ ייצור מקור: קוריאה

פורסם

הצמיג הסיני הוא של חברה אזוטרית והייתי נמנע ממנו, ובפרט ברכב גדול וכבד.

 

Maxxis היא חברה מכובדת, והעובדה שהצמיג עצמו מיוצר בטייוואן (מדינה סינית מבחינה אתנית) אינה מעלה או מורידה. כנ"ל ה-Hankook הקוריאני.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

הסאנטק, כמרבית הצמיגים הסינים, אין ממש כדי לדעת את טיבו. ואישית הייתי נמנע ממנו.

המקסיס הינו צמיג כל העונות/חורף ואינו מתאים במיוחד לאקלים השכיח בארץ.

מה שמשאיר אותנו עם ההנקוק. חברה טובה וצמיג שמתאים לתפקוד הנדרש.

 

מה המחירים שהוצעו לך?

אפשר לבדוק אם יש במקרה זמינות לצמיגים אחרים או כאלו שאפשר לייבא במיוחד, ראה למשל אפשרויות נוספות כאן:

http://www.hazamig.co.il/index.php?cPath=63&products_attributes%5B1%5D=&products_attributes%5B2%5D=16&products_attributes%5B3%5D=65&products_attributes%5B4%5D=215&products_attributes%5B5%5D=102&products_attributes%5B6%5D=&products_attributes%5B7%5D=&products_attributes%5B8%5D=&products_attributes%5B9%5D=&x=85&y=21

פורסם (נערך)

זה המחיר שהוא מופיע פחות או יותר באתר של טיירקלאב.

יכול להיות שבצמיגיות שונות תוכל להשיג אותו מעט זול יותר.

 

יש גם אופציות יקרות עוד יותר, כמו קונטיננטל קונטקט 4X4 ומישלין לטיטיוד קרוס.

(אם כי לא בטוח שיהיו עדיפים על ההנקוק ובהתאם יצדיקו את תוספת המחיר)

 

אגב, איזה צמיגים יש עכשיו?

מה חוות דעתך עליהם?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
זה המחיר שהוא מופיע פחות או יותר באתר של טיירקלאב.

יכול להיות שבצמיגיות שונות תוכל להשיג אותו מעט זול יותר.

 

יש גם אופציות יקרות עוד יותר, כמו קונטיננטל קונטקט 4X4 ומישלין לטיטיוד קרוס.

(אם כי לא בטוח שיהיו עדיפים על ההנקוק ובהתאם יצדיקו את תוספת המחיר)

 

אגב, איזה צמיגים יש עכשיו?

מה חוות דעתך עליהם?

 

 

קניתי אותם עם 4 צמיגים סיניים עם עומס 98 ... !

 

אני נוטה להזמין את המקסיס מאשר את ההנקוק, למרות שידוע לי, כי האחרון אמור להיות טוב יותר.

 

אבל היות והרכב הזה, הוא חתיכת עגלה ואני לא מגיע איתו לקצה אף פעם, אני חושב שאולי המקסיס יספיקו ?

 

מה אתם אומרים ?

פורסם

מדובר על הפרש של כ-600 ש"ח לכל הצמיגים.

השקעה שנפרסת על פני זמן השירות שלהם.

 

המקסיס כאמור פשוט לא ממש מתאים מבחינת הייעוד שלו (יותר לכיוון החורפי).

ראה למשל את המבחן הזה: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2011-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm

נכון, מדובר במבחן בודד לפני כמה שנים טובות, אבל שים לב שבעוד שהוא הצטיין על שלג, ברטוב והתנהגות כללית הוא קיבל ציון גרוע.

 

גם ההנקוק בבדיקה יותר מעמיקה הינו צמיג "כל העונות".

אבל המדרס שלו והייעוד שלו לפי הצהרת היצרן קצת יותר מתאימים לדעתי.

 

ואין קשר ללהגיע לקצה בנסיעה יומיומית.

גם בנסיעה מנהלתית לחלוטין יש עדיפות לצמיג שיתפקד טוב יותר אם תזדקק חלילה לתמרון התחמקות או בלימה איתנה.

×
×
  • תוכן חדש...