Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקנטו 1.25 אוט' - שרשור מתגלגל


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 1941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בזמן שלא היה לי כוח לכתוב עדכון 10000 ק"מ הגענו כבר ל-11000:

 

IMG-20161023-WA0129.jpgIMG-20161023-WA0130.jpg

 

צריכת הדלק במשאבה עומדת על 12.3 ק"מ/ל'. כאמור, עיקר הנסיעה הנה בקו יקנעם-נשר בשעות הפקקים הלוך וחזור. בפעמים שאני לוקח את פוכסי היא מתחפשת לג'ולייטה, או לפחות כך טוענת רגל ימין שלי. ממש לא להיט, מצד שני צפוי. המחשב אופטימי יותר והממוצע שלו הוא בסביבות 13-13.5 ק"מ/ל' בהערכה גסה (אין באמת נתון כי אין מדידה מצטברת של המחשב). האוטו ממלא אחר יעודו ועושה בדיוק את מה שצפיתי שיעשה (כולל צריכת הדלק, שלא נפלה עלינו כרעם ביום בהיר, ועדיין עדיפה בשיעור ניכר מהליאנה שהייתה לפניה), אשתי מבסוטה, אני מבסוט שהיא מבסוטה.

 

עדכון הבא ב-15K, עם הגיע העת לטיפול הראשון.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמובטח, עדכון עם הגיע הטיפול הראשון, 14,766 ק"מ. הטיפול בוצע במוסך קיה צפון - אחים נחימוב. קביעת התור לטיפול בסדר גמור, גם העמידה בזמנים - קיבלו אותי באיחור קליל של 5 דקות. קיבלתי הצעת מחיר כתובה ומפורטת מיועץ השירות ומשום-מה השתכנעתי לעשות כרטיס מועדון של המוסך שעלותו (99 ש"ח) התקזזה עם ההנחות שהוא מקנה בטיפול הזה ואמורה לתת הנחות נוספות, מן הסתם, בעתיד (15% על עבודות וחלקים - משהו די סטנדרטי, אבל בהתחשב בסכום הקטן החלטתי "שיהיה"). העלות הכוללת - 564 ש"ח כולל מע"מ. בניכוי הכרטיס הסכום דומה כדי זהות לכל טיפול דומה בכל מוסך יבואן אחר. הטיפול היה זריז ביותר, תוך כ-45 דקות הרכב כבר היה מוכן.

 

בצד השלילי - מסגרות לוחית רישוי, שבהן כמובן הבחנתי אחרי שכבר חניתי ביעד הבא שלי ומן הסתם לא היה לי כוח לחזור אליהם.

 

צריכת הדלק עד היום - 12.36 ק"מ/ל', מדוד במשאבה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנתי לקרוא את חוות דעתך בפתיחת השרשור. קודם כל תתחדשו.

מעניין אותי שציינת את נושא שמירת הערך של הפיקנטו, כיוון שהשוק מוצף ביד ראשונה 0 ק"מ וכמו כן ברכבי ליסינג פרטי וליסינג רגיל (ידוע שהדגמים פחות מפוארים), איך שמירת הערך מגיעה לידי ביטוי?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכך שעדיין המכונית מאד מבוקשת ומחיר המחירון בשמיים. גם אם אפחית ממנו, הרפרנס עדיין גבוה. מה גם שכמו שציינת - הדגם הוא לא זה הנפוץ בליסינג ויש יתרונות אבזור לא קטנים.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמח לראות שאתה נהנה מהרכב

אצלנו בבית יש אחת כזאת דגם EX מאמצע שנת 2014

הרכב עבר כבר 45 אלף קילומטר.

חברה שלי מרוצה מהרכב, מלבד דלק, והחלפת צמיגים ( שמשום מה פשוט התמלאו בקרעים ) רק טיפולים שוטפים.

צריכת דלק נעה תמיד בין 14-12 ל 1-13.

מאז שאני התחדשתי בספיריט היא לוחצת לשדרג לפיקנטו עם סנרוף! ולהחליף את הצבע הלבן המת שלה.

בכל אופן אחלה של רכב, ללא ספק כלי תחבורה בין המומלצים בקטגוריה שלו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

האם אפשר לשפר פיקנטו? אפשר, אבל כנראה לא באופן הרגיל.

 

19469 ק"מ, הותקן מודול בקרת שיוט. החלק (מקורי, לא תחליפי ולא תואם) הוזמן מ-EBAY ברוח השרשור שרץ כאן בפורום על הריו. התקנה די פשוטה ממה שיצר לי לראות, והתוספת כפולה - גם שדרוג משמעותי למראה, וגם עצם בקרת השיוט, שמן הסתם תורמת לנוחות ולחיסכון בדלק בנסיעות ארוכות.

 

עלות החלק - 111 ש"ח.

 

להמחשה תמונות ההגה לפני, המודול וההגה אחרי:

 

2017-03-10 09.41.29.jpg2017-03-10 09.42.41.jpg2017-03-10 10.07.10.jpg

 

לאחר ההתקנה לא היה כל צורך בכל עדכון שהוא של המחשב, החלק זוהה מיידית ועובד מעולה. גם התאורה של הכפתורים מאד מוסיפה למראה כאמור. מאד מרוצה, בוודאי ביחס להשקעה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שדרוג משמעותי למראה, שימושיות די נמוכה, אלא אם הכביש פנוי לגמרי.

שלא כמו לרגל שמאל, לרגל ימין אין מדרך, ואין כל כך מה לעשות איתה.

בסוניק וב 301 השתמשתי אולי פעמיים במערכת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה התקנת?

 

במוסך של חבר טוב, מורשה משרד התחבורה כמובן.

 

שדרוג משמעותי למראה, שימושיות די נמוכה, אלא אם הכביש פנוי לגמרי.

שלא כמו לרגל שמאל, לרגל ימין אין מדרך, ואין כל כך מה לעשות איתה.

בסוניק וב 301 השתמשתי אולי פעמיים במערכת.

 

שימושיות נמוכה לנסיעות של אשתי (בד"כ בשעות העומס), אך לא נמוכה בכלל כשאני לוקח את המפלצת הורודה, כי זה לרוב בשעות בהן הכבישים פנויים. ברכב שלי אני משתמש הרבה בבקרת השיוט, רוב הנסיעות שלי בינעירוניות.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי למה יש כ"כ הרבה מכוניות עם בקרת שיוט, אבל מעט (יחסית) עם מגביל מהירות. ברמה היישומית זה בדיוק אותו דבר, בתכלס זה פותר את בעיית 'מדרס רגל ימין' שהוזכרה ע"י חן.

 

בכ"א כן מגביל לא מגביל, לי יצא להשתמש לא מעט בבקרת שיוט, ואם היתה לי נסועה רבה בדרכים בינעירוניות ארוכות בקרת שיוט היתה לא רק אקסטרה אלא בגדר מאסט.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגביל מהירות בעיניי זה פאק בטיחותי. לא אוהב. בקרת שיוט מאידך זה פשוט אמצעי נוחות, ובהתחשב במחיר שבו המודול נרכש, יחד עם השיפור במראה, זה פשוט no brainer.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך זה אצל יצרנים אחרים, אבל בפיז'ו/סיטרואן מגביל מהירות מתבטל זמנית ומאפשר להאיץ מעל מהירות של ההגבלה אם נותנים "פול גז".

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שזה כך גם אצל יצרנים אחרים, אבל לא הייתי רוצה להיות תלוי בעד כמה המערכת הבינה את מידת הבהילות בלחיצה שלי, או עד כמה נהג פחות מיומן מרובנו ישכיל ללחוץ בדיוק עד לרגע שבו החיישן יקלוט. בקרת שיוט מתנתקת בקלות והרבה פחות בעייתית בהיבט הזה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוניק וב 301 השתמשתי אולי פעמיים במערכת.

 

ב301 צריך לעשות קורס במכללה לפני תחילת השימוש בCC, מדהים כמה אפשר לסבך כפתור פשוט.

 

בסנדרו אני משתמש בCC בכל דקה שאני לא נוסע בפקק, לא יודע איך חיי נראו לפני כן.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן אתה בד"כ מדבר מתוך ניסיון - ייתכן שהמערכת מגביל עליה נהגת בפעם האחרונה ישנה יחסית?

אני יכול לציין שאחרי שנהגתי בלא מעט רכבים עם מגביל ועם בקרה - המגביל *עבורי* היה הרבה הרבה יותר בטוח. הרגל שלי נחה על דוושת הגז ובכל פעם שרציתי להאיץ זה קרה באופן מיידי (לא הייתי צריך 'לחשוב' על זה, או לעשות פעולה בלתי רצונית).

לעומת בקרת שיוט, בה הרגל שלי 'מרחפת' מעל דוושת הברקס מה שגורם לאורך נסיעה ארוכה לעייפות.

 

לי זה נשמע כאילו הטרוניה על המגביל יותר קשורה לאיך שנדמה שהמערכת פועלת, מאשר איך שהיא פועלת בתכלס...

בנוסף, ה'פאק' הבטיחותי לכאורה במגביל הוא בהאצה פתאומית, בעוד שבבקרת שיוט היא בבלימה פתאומית (אם הרגל עייפה, אם שמת את הרגל בצד מרוב עייפות וכו') - עבורי עניין הבלימה מקבל יותר משנה תוקף.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...