Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקנטו 1.25 אוט' - שרשור מתגלגל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מי שישב מאחור קטוע רגליים, לא תהיה לו בעיה. אחרת יצטרך למצוא תחבורה אלטרנטיבית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 132
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם מי שישב מאחור קטוע רגליים, לא תהיה לו בעיה. אחרת יצטרך למצוא תחבורה אלטרנטיבית.

זה פשוט לא נכון. אני נוסע בפיקאנטו 1.25 כבר חצי שנה. כבר הסעתי לא פעם מבוגרים מאחור בלי שהיה צורך לנסר להם את הרגליים. עכשיו ברצינות. אי אפשר להושיב שלושה בוגרים מאחור זה ברור אבל שלושה ילדים כן ואצלי ספציפית אני מסיע ילדה ואת הבן שלי בן ה 19 שהוא 178 ס"מ והוא יושב מאחור מאחורי הנוסע בנוח ובלי תלונות.

 

תאום ציפיות זה דבר חשוב אבל לא צריך "ללכלך" סתם.

פורסם

מה הגובה שלך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הצלחתי לשבת בפיקנטו "מאחורי עצמי". כלומר כשמושב נהג מכוון עבורי.

 

אני גובה 180, משקל 115...

 

לא נסיתי לנסוע ככה, אבל טכנית אפשרי לשבת [emoji3]

 

 

רומן תתחדש!

 

 

פורסם
זה פשוט לא נכון. אני נוסע בפיקאנטו 1.25 כבר חצי שנה. כבר הסעתי לא פעם מבוגרים מאחור בלי שהיה צורך לנסר להם את הרגליים. עכשיו ברצינות. אי אפשר להושיב שלושה בוגרים מאחור זה ברור אבל שלושה ילדים כן ואצלי ספציפית אני מסיע ילדה ואת הבן שלי בן ה 19 שהוא 178 ס"מ והוא יושב מאחור מאחורי הנוסע בנוח ובלי תלונות.

 

תאום ציפיות זה דבר חשוב אבל לא צריך "ללכלך" סתם.

 

אני מציע לך, בכנות, לשתות כוס מים, לדפדף כמה פוסטים לאחור ולראות שדובר על לשבת מאחורי מישהו בגובה 2.01 מטר. אם תצליח להכניס מבוגר מאחורי נהג בגובה 2 מטר, כנראה שהפיקנטו שלך היא stretched.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אתה תמיד יכול לקרוא לה פוכשי במבטא מרוקאי...

 

תתחדשו ותהנו. אחלה קנייה, אפילו בצ'בע פוכשיה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

החיסרון הכי גדול ברכב הזה, שרומן שכח לציין אותו, זה שהמושבים הקדמיים מיועדים לאנשים רזים / צרים. כי אם אתה רחב/שמן הכיסא מציק מאוד בגב.

חוץ מזה הרכב באמת אחלה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
אם מי שישב מאחור קטוע רגליים, לא תהיה לו בעיה. אחרת יצטרך למצוא תחבורה אלטרנטיבית.

כמובן!

גם ילד לא יוכל לשבת מאחוריו נראה לי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אתה תמיד יכול לקרוא לה פוכשי במבטא מרוקאי...

 

תתחדשו ותהנו. אחלה קנייה, אפילו בצ'בע פוכשיה.

 

תודה רבה! צחקתי לגבי הפוכשי :lol:

 

החיסרון הכי גדול ברכב הזה, שרומן שכח לציין אותו, זה שהמושבים הקדמיים מיועדים לאנשים רזים / צרים. כי אם אתה רחב/שמן הכיסא מציק מאוד בגב.

חוץ מזה הרכב באמת אחלה.

 

לא שכחתי, זה צוין בסקירה של ה-1.0 שקישרתי אליה בתחילת הפוסט. אני גבולי בכסא הזה. לא סובל, אבל גם לא נהנה. אשתי מבסוטה, מתאים לה מאד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
Lez כתבת בעבר אם אני זוכר נכון שההגה נתקע גם לא?

כמו שרשמתי בעבר אולי יש לך בעיה ברכב.

 

האוטו היה מושכר נהגתי עליו במסגרת העבודה חודש כיום אני נוהג על אוטו שלי שברולט קרוז, וכן ההגה היה נתקע במהירויות גבוהות, ולגבי השלולית נהגתי בגשם במהירות סבירה בהתאם לתנאי הכביש,שניה 1 הרכב עלה על שלולית ואם לא הייתי מסית את ההגה הייתי מתהפך

פורסם

שוב - בולשיט. אין לך שום דרך להתהפך סתם ממעבר רכב בשלולית, זה פשוט לא הגיוני פיזיקאלית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
שוב - בולשיט. אין לך שום דרך להתהפך סתם ממעבר רכב בשלולית, זה פשוט לא הגיוני פיזיקאלית.

כהרכב לא יציב, הסיכוי להתהפך גבוהה במיוחד שוב אני חוזר ראב מושכר, כנרה זיינו אותו ושוב שלמה סיקסטוכמו שאני מכיר אותם טיפולים כמו הצרות שלי

פורסם

יקירי, בשביל שרכב כביש יתהפך צריך הרבה יותר משלולית, גם אם זיינו אותו כל נהגי הליסינג של שלמה סיקסט. אם הרכב לא יפגע במכשול, או לחלופין תוציא אותו מאיזון עם פקודות הגה חריפות שמאלה-ימינה, הרכב יחליק, אולי גם יעשה צלחת, אולי יכנס במעקה - אבל הסיכוי להתהפך אפסי עד לא קיים.

 

בגדול, זה אומר שכנראה אין לך הרבה רקע בנהיגה שאינה מנהלתית והתחושות שלך, כמו גם הבנת מה שעובר על הרכב, שגויות.

 

הפיקנטו אולי לא יציבה ביחס לרכבי ספורט, אבל היא רחוקה מלהיות מסוכנת. בגדול, חוץ מאלטו וספייס-סטאר אין קטנות שבולטות לרעה באחיזת כביש, וגם הן לא יתהפכו אם לא יפגעו במכשול או שלא תשתדל להפוך אותן בכוח.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

"אשתי בחרה את הצבע",

כן.... ממש.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...