Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי סקודה פאביה 2016, עכשיו אני יודע שיש שנתיים אחריות על כל הרכב, השאלה שלי היא כמה אחריות יש לי נטו על המנוע והגיר?

 

תודה.

פורסם
שנתיים , אלא אם כן צ'מפיון אומרים אחרת.

תבדוק איתם, הם אלה שנותנים אותה.

 

אני ירים צלצול מחר וישאל,

בכל מקרה אני מקווה שסידרו את הבעיות של הDSG7 =.="

מה אתם אומרים?

פורסם

וכל המאמינים מקווים שיבוא המשיח.

לתיבה הזאת שתי ישועות אפשריות.

1. שיתבצע בה עדכון תוכן הנדסי.

2. שאנשים יפסיקו לרכוש רכבים עם תיבה שכזו, ע"ע פורד פוקוס/טיוטה קורולה , מה שיחייב את היצרן לחזור אחורה לתיבה הישנה והטובה.

 

אני לא מבין איך אחרי כל כך הרבה שנות ניסיון יש יצרנים עם תיבות רובוטיות סבירות ויש כאלו שלא מצליחים להתרומם ונשארים עם תיבות בעייתיות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

פות"ש לא נשמע לי אמין במיוחד. משתמש חדש (ברוך הבא) שקודם קונה אוטו ורק אחרי זה טורח לברר כמה אחריות יש עליו ועוד קונה אוטו שהוא חושש מהבעיות לכאורה שיש בו. רק לי זה נשמע טרולי משהו?

שנית, כמשתמש "סידרתי" של המנועים והגיר הזה, ולקוח רב שנים של צ'מפיון (VW) אני רגוע גם מהטכנולוגיה וגם מהשרות, אז בטח מי שאין לו VW יכול להיות רגוע ולא לדאוג.

פורסם
פות"ש לא נשמע לי אמין במיוחד. משתמש חדש (ברוך הבא) שקודם קונה אוטו ורק אחרי זה טורח לברר כמה אחריות יש עליו ועוד קונה אוטו שהוא חושש מהבעיות לכאורה שיש בו. רק לי זה נשמע טרולי משהו?

שנית, כמשתמש "סידרתי" של המנועים והגיר הזה, ולקוח רב שנים של צ'מפיון (VW) אני רגוע גם מהטכנולוגיה וגם מהשרות, אז בטח מי שאין לו VW יכול להיות רגוע ולא לדאוג.

זה אכן תהליך הפוך - קונים ואחרי זה מבררים

קובי

:-)

פורסם

ג'וני בוי -

התשובה ברובה הייתה נחמדה עד..

כינויי הטרול , למה.

 

לא כולם יודעים על הבעיות, לפעמים שוקלים קנייה ובודקים הכל מראש.

ולפעמים קונים ורק אח"כ מודעים כי יש אפשרות לבעיה.

לכן לפעמים בודקים אחריות ו מבררים בדיעבד.

 

היה נחמד אם הייתה מרגיע את שואל השאלות, מספר על האחריות של היבואן.

ונותן לו כיוון למוסך טוב, אשר יטפל ברכב בטיפולים השוטפים, ואם תהיה בעיה המוסך יטפל בבעיות.

 

הרי יש דיונים שנפתחו גם לאחרונה ואנשים רשמו על בעיות ברכבים חדשים -

אולי הוא קרא אותם עכשיו ולכן שואל.

 

א - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?589892-%D7%A8%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%91dsg-7-seat-2015&highlight=DSG

ב - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?589012-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%92%D7%99%D7%A8-DSG-%D7%A2%D7%9C-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%95%D7%9F-2013-2014-%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%A2%D7%99%D7%93-%D7%9B%D7%99-%D7%94%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%A4%D7%AA%D7%A8%D7%95&highlight=%D7%A2%D7%95%D7%93+%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA

ג - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?553732-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%98%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95-2013-1-4-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

מספר נקודות:

1. VW בניגוד לפורד ודומותיה מיצרת בעצמה את התיבות, לכן היא לא תחליף מהר.

2. יש לי תיבה מ 2012 , הרעש בפורום פה מדאיג , אבל התיבה למעשה מתפקדת מצוין מעל 70K קילומטר (כנראה היא לא קוראת בפורום).

3. למעשה בשטח התיבות בסדר ומספר המקרים של תקלות נמוך למדיי, אני מסכים שאם זה היה מספר גבוה של בעיות היצרן היה בבעיה בעולם.

4. בעיית רעידות ב 30 נפתרה באחריות ללא תשלום בצורה טובה, לשאלתכם.

 

טיפים לקונה בר המזל:

1. ממליץ לא להעביר לניוטרל, רגישות בגיר לשילוב ראשוני.

2. לא להשתהות באזור הסלד בו הגיר לא נחוש - ביו 1000 ל 1300 סלד - להאיץ מעבר ולא להישאר כי אז החיבור קלץ חלקי.

 

תהנה - רכב מצוין,יש לי 4 שנים ו 6 שנים עם פאביה.

Kia Niro 2017

×
×
  • תוכן חדש...