Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארת' 595 קומפטיציונה – מקסימום רוקט, פצצה של פוקט


נהג מתחיל
שימו לב! השרשור הזה בן 2888 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצחיק שפתאום אתה מושך את הדיון אחורה איזה 30-35 עמודים אבל אם היית קורא ועוקב אחריו, לא נשמעה כמעט (או בכלל) שום ביקורת רעה על הרכב אלא על התמחור שלו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 851
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ושוב עולה שאלה, לטעמי לגיטימית - יש שתי מכוניות, שתיהן פחות או יותר universally acclaimed - ברז/GT86 ומגאן RS, שעולות אותו הדבר ונמכרות פחות מהאבארט. הכיצד זה? הרק למגיבי הפורום שמורה חכמת הרכב?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אני עוד מעמוד 4 אומר שה"קונצנזוס" לא קונה את מלכת הקונצנזוס (מגאן RS).

 

אם לא אילוצי עבודה, אני בכלל במחיר הזה הייתי קונה S1, בטח בחירה שהיא לא פחות מופרחת ו"פראיירית" מאשר ציונה.

 

2. ללא ספק, ההבדל במכירות נשען על זה שבחברה אחת יש תותח מכירות שדוחף בכל הכח את המותג ובצד השני לוקחים את הפרוספקטים של ה RS, זורקים אותם בין המטבחון והשרותים של אולם התצוגה וחושבים שהרכבים ימכרו לבד.

 

אין לי ספק (ואני בטוח שגם לך) שאם מחר גלברט עובר לרנו, המספרים של RS שעולים על הכביש ינסקו פלאים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאומר, בגדול, שמי שמוציא כזה כסף מחפש, בין היתר, סוג של ייחוד ותמורה שהיא לאו דווקא מוחשית - בין אם אבזור, עיצוב או שייכות, או סתם כל גורם אחר שיעלה לו חיוך על פניו. המגאן מעולה בכבישים מפותלים ומופלאה ביכולתה (כנראה, לי נציגי היבואן הציעו לבחון אותה במסלול סובב שווארמה במבינו), אך מעט מאד אנשים שמים עליה את כספם ולעומת זאת אבארט 500, שגם בגרסתה הבסיסית יש ים של חסרונות, נמכרת כמו לחמניות במחיר גבוה מאד.

 

אם גלברט עובר לרנו ואם יקבל את אותו המנדט שמקבל בסמל"ת. עם כל הביקורת שיכולה להיות כלפי סמל"ת, לפחות לא מפריעים לו לעשות את מה שהוא יודע.

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושוב עולה שאלה, לטעמי לגיטימית - יש שתי מכוניות, שתיהן פחות או יותר universally acclaimed - ברז/GT86 ומגאן RS, שעולות אותו הדבר ונמכרות פחות מהאבארט. הכיצד זה? הרק למגיבי הפורום שמורה חכמת הרכב?

 

רק לסמל"ת שמורה חכמת הגלברט.

זהו, אין עוד סיבות. נהגתי על האבארט ונהגתי על פיאסטה/208/S1. לא רואה שום סיבה שבעולם להעדיף את הראשונה על השלוש האלה. מלבד, שוב, העבודה (הלא פחות ממופלאה, יש לציין) שעומר עושה שם. בין אם זה המועדון, ובין אם זה היחס והשירות שהוא נותן ללקוחות שלו. לקחו את האדם הנכון, שמו אותו בתפקיד הנכון, נתנו לו את הכח הנכון, והתוצאות מדברות.

 

אתה ידעת שלסיאט יש מועדון קופרה? ושירות קונסיירז' א-לא אלפא Way? לא? גם אני לא, עד שמנהל המותג בעצמו אמר את זה לי ולעוד קבוצת אנשים במסגרת של מפגש כלשהו, ועוד בטון מופתע כזה של "מה? לא ידעתם את זה?!"

ידעת שכל מי שקונה קופרה מקבל הדרכה עם לאון טואבס? גם אני לא, עד שניתקלתי בזה בטעות.

אתה ידעת שלפורד... אמ... לפורד...? טוב, לפורד אין כלום. לא משנה. אבל הבנת את הרעיון.

 

מה שבאגירה אמר. אם מחר אומר עוזב לרנו/פורד/פיג'ו-סיטרואן/דודג'/כל מותג אחר עם חטיבת ספורט משמעותית, המכירות של אבארט צונחו לרצפה והמכירות של אותו מותג נוסקות השמיימה. הרי אם היו נותנים לך (או ללקוח פוטנציאלי אחר) לעשות מבחן נורמלי על המגאן RS, אין לי ספק במי הוא היה בוחר. לך יש?

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר את החישוקים האלה באפור? כמו בטריביוטו-פרארי.

השחור בולע אותם לגמרי.

 

צודק, הם נבלעים לגמרי ומקבלים קצת מראה של רכב ליסינג שגנבו לו את הטאסות. ולא, אי אפשר באפור לצערי, אתם רואים, גם גלברט לא מושלם. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע אני לא מבין משהו, אם הבחירה של הלקוחות באבארת' מיוחסת לאיש המכירות של אבארת', והלז עובר לרנו, או סיאט, האם העלייה הצפויה במכירות תתבסס על קהל לקוחות אבארת' הקיים, בבחינת תינוקות שנשבו, או שגלברט ימנף יתרונות יחסיים של המוצג אליו עבר כדי לשבות תינוקות אחרים? מה ה-GTM כאן?

 

אנינות טעם מעולם לא היתה עניין לציבור הרחב.**** אתה אומר את זה כאילו זה משהו רע...

 

וצריך שוב לתת קרדיט לגלברט. ואני אומר זאת, שוב, הרים מותג לא קיים מכלום.**** אז רגע, המותג קיים או לא קיים?

שאפו גדול.

 

אגב, רוכש השחורה לקח אותה אחרי נסיעת מבחן ושם בטרייד אבארת' בת חודשיים וחצי. להראות לכם כמה שרוטים התינוקות שנשבו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסיכויים הם שהאמת תהיה איפשהו באמצע.

 

חלק מהלקוחות יהיו לקוחות אבארט שיהגרו יחד איתו בשביל השירות וההוויה, המועדון או מה שזה לא יהיה שהוא יקים שם. כי הרי כולנו מסכימים שקניית רכב, על אחת כמה וכמה ספורטיבי או מיוחד היא הרבה יותר מאשר קניית ערימה של נתונים יבשים, זה הרבה מאוד גם המסביב, וגלברט "עושה" את המסביב הזה.

 

החלק השני יהיו לקוחות חדשים, כאלה שנכוו בעבר מהיבואן, או כאלה שיפותו (לפתות בגוף סביל) ע"י יתרונות יחסיים של אותו מותג אחר.

 

ואני ממש לא מסכים עם אמירת ה"תינוקות שנשבו". זה שיש איש מכירות טוב שמצליח להרים את המותג ממש לא אומר שהמותג ריק מתוכן ושכל הלקוחות של המותג אידיוטים.

אותו איש מכירות כנראה (מה זה כנראה, בטוח) מביא למותג משהו מאוד ייחודי שגורם לאותם לקוחות לרצות להיות בעלים של מכונית כזו. הרי בוא נודה באמת, כנראה שאף אחד (אולי חוץ משניים-שלושה) מבעלי האבארט - קל וחומר אלא הסופר יקרות - הוא לא טאמבלול שהכסף צומח אצלו על העצים וקונה אוטו כי אמרו לו שהוא מאגניב רצח. הוא קונה את האוטו כי יש שם (בחוויית הבעלות על הרכב הזה) את אותו "משהו" אמורפי, שגלברט הביא לאבארט. לצד זה שהוא הצליח למנף את ה"קטע" של המכוניות עצמן.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום תינוקות ולא שבויים.

לקוחות מרוצים שמקבלים חוויית בעלות עדיפה.

 

מוכיח שזה יותר נחשב ממצויינות דינמית מוחלטת, כמו של המגאן (שאני לא חושב שיש עליה עוררין) .

 

מוצר זה כמעט אף פעם לא המכונה נטו. זה הכל, חווית המכירה, השירות, האמינות, היחס... החוויה הכוללת.

 

כשחבר הלך לבחור רכב, מגלברט הוא קיבל מפתחות וברכת סע לשלום. מלובינסקי הוא קיבל בייביסיטר וסיבוב מסביב לשכונה.

 

וזה הכל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד למי שנותן בית ספר לכולם על שירות ואריזת מוצר, אני בטוח שעדיין יש לפחות מעט שהמוצר עצמו זה הדבר הכי חשוב להם. ואם כבר צויינה אנינות טעם, אז זו מוערכת בעיני יותר מאלו שזיקוקי דינור מרגשים אותם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוצר זה כמעט אף פעם לא המכונה נטו. זה הכל, חווית המכירה, השירות, האמינות, היחס... החוויה הכוללת.

 

אז מה זה המכונה נטו? רק ההתנהגות? רק קשקושי הזנב (השגיאה מכוונת)? או גם התחושה שהיא נותנת, הצליל, המראה, הקטע הייחוד וכן האלה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, לא נסחפתם בכלל. נראה לי שמועדון האבארט החליף מזמן את מועדון אלפא :-)

ראשית, רנו לא מביאים בכלל RS כדי למכור. אולי כי לא נותנים להם, לא יודע. בכל פעם שהתעניינתי - היתה להם בדיוק אחת במלאי. פעם שחורה, פעם אפורה, אבל רק אחת. לא זה המצב באבארט..

שנית, יהיה גלברט מוכשר כשד, למכור אופל GTC, נניח, הוא כנראה היה מצליח פחות. כי האבארט מציע כן משהו פלפלי.

שלישית, היבואן החליט למתג ולתמחר את זה כאובר-פרמיום, ובישראל זה עובד. בחו"ל כנראה שלא היה לזה סיכוי. מה כנראה, זה לא עובד אחרת לא היו מתמחרים זהה למתחרות.

רביעית, המוחמאים (מעצמם) על הבחירה האנינה שעשו, גם הוכנסו למועדון (עליו שילמו היטב), ועכשיו יש מי שקונה את הרכב (הלא נוח הזה) רק כדי להיכנס למועדון... [יודגש, לי לא היה נוח לשבת, ולכן לנהוג לא ניסיתי, אבל אפילו פה הבעלים מעידים שהרכב לא נוח]

 

שיווקית זו הצלחה ללא ספק. להסיק מכאן לגבי יבואנים אחרים נראה לי מוגזם. צ'מפיון מוכרים די והותר קופרות, וגם GTI. אז מה תגידו? שזה קהל אחר, פחות אנין? או פחות מבין?

 

בכלל, לא ברורה לי האנומליה הזו שמשום שאנשים מבוססים מרשים לעצמם את הרכב הזה בתור תכשיט כרכב שלישי/רביעי/חמישי/סופ"ש, אז חייבים להסיק שזה רכב איכותי ותמחורו סביר.

 

עכשיו ראיתי שה- 208 הולכת במחיר מבצע: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?596641-%D7%90%D7%96-%D7%90%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%90%D7%AA%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%91-%D7%90%D7%95-%D7%91%D7%90-%D7%9C%D7%9B%D7%9D-%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%A2%D7%9C-208GTI.

הבדל של 100,000 ש"ח :-)

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו מזמן לא קראתי כזה פוסט I'm on the outside looking in...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין לראות נתוני מסירה של רכבים ספורטיבים באירופה. בביקורים האחרונים שלי באירופה האמת לא יצה לי לראות מגאן rs אפילו אחת )גם בצרפת). רואים יחסית הרבה גולף gti האודי s 3 אבארט 500/ פונטו (בצרפת כן בצרפת ) קצת אופל opc ו208 gti. אני מדבר על מכוניות מה5 שנים האחרונות. הכי מצחיק ש911 רואים יותר מהכול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2888 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...