Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. במשלוח של חברות שילוח, כמדומני שאין אפשרות לשחרר עצמאית (לא מאושר ע"י רשות המיסים).

2. החברות מקבלות תשלום עבור ביצוע משלוח ממדינה א' למדינה ב'. בד"כ הן לא מקבלות תשלום מראש עבור עלויות שחרור מהמכס - ועל זה הן גובות תשלום נוסף ממקבל המשלוח.

3. הדואר לא גובה תשלום עבור שחרור חבילות מהמכס, מאחר ואת הבדיקה והשחרור מבצעים אנשי רשות המיסים ולא הדואר עצמו.

במשלוח של EMS, השיחרור מבצוע ע"י עמיל מכס, ואז הדואר גובה תשלום עבור כך.

 

למיטב ידיעתי - הדואר לא קיבל אישור מהשר הממונה לגבות תשלום עבור שחרור חבילות/ דברי דואר מהמכס (במשלוח דואר רגיל) - לכן את השחרור מבצעים אנשי רשות המיסים (ואז לדואר אין עלויות נלוות כמו עלות של עמיל מכס/ החזקת החבילות במחסן ערובה וכו').

פורסם

1. במשלוח של חברת שילוח אפשר לשחרר עצמאית , עשיתי את זה מספר פעמים. זה רק גוזל כשעתיים שלוש.

2. אין לי בעיה לשלם את המיסים , ולא על זה מדובר. מדובר על מקרים בהם למשל גם על חבילות מתחת ל 75 $ ללא עלויות משלוח החברות דורשות מיסים. ואז נוספת עמילות שהיא בגובה של כמה מאות שקלים. לדוגמא בדואר ב EMS גובים על חבילה פטורה 35 ש"ח. בחברות הללו תמיד מדובר בסכום של מאות שקלים.

3. בשיחה עם חבר שעובד באחת מחברות השילוח המהיר הוא הודה למשל שתמיד ברגע שמדובר בחלקי רכב לדוגמא , המשלוח מועבר לרשומון בודד ולא קבוצתי , דבר שכמובן מנפח את החשבון גם אם לא לצורך. (יש רשימת שחרור מהיר ולי עשו את זה עם כיסוי לרכב - דרשו גם אישור של משרד התחבורה לחלק. )

4. למה במשלוח של buy2usa , אמאזון , ebay global , הכל משולם מראש , השילוח הוא בעזרת שליח , ועלות המשלוח היא הרבה יותר זולה מחברות השילוח המהיר. (חלקם משתמש בחברות שילוח מהיר ) כאן יש לקוח שבוי , ואפשר לסחוט את הלימון אז למה לא. התוצאה היא שהרבה אנשים הפסיקו לעבוד עם החברות הללו. ואם יש משלוח מהיר בלבד בחו"ל, המשלוח לעולם לא יגיע לארץ ישירות אלא דרך buy2usa או shipito לדוגמא

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...